Omatopic #2

So far, not so good

15 likes

Vindt m echt leuk!

Leuk! Wat is er niet goed aan?

Te rommelig nog, kale plekken😂
Vind haar echt t t lastigst van alles. En zelf ben je natuurlijk t meest kritisch.

1 like

Zit hier terwijl t binnen al 24.5 is en ik t warm heb het haar van mn popje te stijlen met de stijltang😂

1 like

Na een lange dag bij de kapper is ze af.

Oh wat zijn die kleuren toch ellendig. De jurk is een stuk donkerder dan op de foto.

Zo zijn de kleuren beter.

Samenvatting

36 likes

Opeens weer al hele middag aan het borduren, fijn.
Hoofd uit, handen aan!

5 likes

Heel leuk!

Hallo ze kijkt me ineens aan.

36 likes

Ben hier de lijntjes van aan het doen maar zo saai :cry: Waarschijnlijk ligt hij daarom al minstens 7 jaar zo in de kast.

13 likes

Ben weer wat verder met het mini meadow patroon van Larkrising. Ben tot nu toe erg blij met het resultaat, ik ga alleen de wolken wel anders doen dan in het patroon. Het patroon wil ze helemaal wit hebben, maar ik ga een andere kleur gebruiken denk ik. Geeft hopelijk net wat meer diepte.

29 likes

Wieg deken gemaakt als kraamcadeau voor een vriendin

19 likes

Wat een stilte hier.

Hoezo word je voor het aanmelden van een groothandel gebeld? En hoezo zijn t fuckin nutteloze vragen(nouja 1 vraag) en verder alleen maar info die letterlijk op de website staat. Error. Kralenwinkel was makkelijker :joy:

5 likes

Ik maakte het poppetje van Beegu voor een vriendin

13 likes

Ik moest googlen, maar leuk! Zo knap dat je dat kan breien.

1 like

Ik kende het ook niet eigenlijk. Dit is een patroontje van Lionbrand voor een konijn wat ik een beetje heb aangepast. Haar zoontje is er mega blij mee

Och wat schattig! Zo heb ik wel eens een knuffel voor mijn neefje gehaakt nav een animatie poppetje, zo leuk hoe blij die kleintjes daarmee zijn.

1 like

Biiiiiijna!

11 likes

Bijna af

18 likes

Vinden jullie het ook zo lastig om knopen door te hakken voor grote projecten? Ik weet nooit welke kleur(en) ik wil, welke steek, grootte… ik ben al dagen aan het nadenken en sta steeds op het punt om te bestellen en dan doe ik het niet😱

1 like