Omatopic #2

Je kan haar altijd nog een nekbrace geven ;). Is wel origineel.

Ik haak altijd op de bank maar Twitch klinkt ook interessant. Wat kijk/luister je dan?

Zo mooi!!!

hottub streams. nee grapje. Mensen die mijn favoriete spellen spelen of mensen die zelf aan het craften zijn.

3 likes

Ik wil graag voor m’n kindje dit truitje maken. Weet iemand waar je zo’n soort patroon kan kopen? Het is gerstekorrel toch?

2 likes

Volgens mij is het deze:

1 like

Ah dat is m inderdaad precies! Heb m gekocht.

1 like

So far, not so good

15 likes

Vindt m echt leuk!

Leuk! Wat is er niet goed aan?

Te rommelig nog, kale plekken😂
Vind haar echt t t lastigst van alles. En zelf ben je natuurlijk t meest kritisch.

1 like

Zit hier terwijl t binnen al 24.5 is en ik t warm heb het haar van mn popje te stijlen met de stijltang😂

1 like

Na een lange dag bij de kapper is ze af.

Oh wat zijn die kleuren toch ellendig. De jurk is een stuk donkerder dan op de foto.

Zo zijn de kleuren beter.

Samenvatting

36 likes

Opeens weer al hele middag aan het borduren, fijn.
Hoofd uit, handen aan!

5 likes

Heel leuk!

Hallo ze kijkt me ineens aan.

36 likes

Ben hier de lijntjes van aan het doen maar zo saai :cry: Waarschijnlijk ligt hij daarom al minstens 7 jaar zo in de kast.

13 likes

Ben weer wat verder met het mini meadow patroon van Larkrising. Ben tot nu toe erg blij met het resultaat, ik ga alleen de wolken wel anders doen dan in het patroon. Het patroon wil ze helemaal wit hebben, maar ik ga een andere kleur gebruiken denk ik. Geeft hopelijk net wat meer diepte.

29 likes

Wieg deken gemaakt als kraamcadeau voor een vriendin

19 likes

Wat een stilte hier.

Hoezo word je voor het aanmelden van een groothandel gebeld? En hoezo zijn t fuckin nutteloze vragen(nouja 1 vraag) en verder alleen maar info die letterlijk op de website staat. Error. Kralenwinkel was makkelijker :joy:

5 likes