Omatopic #2

Ik maakte het poppetje van Beegu voor een vriendin

13 likes

Ik moest googlen, maar leuk! Zo knap dat je dat kan breien.

1 like

Ik kende het ook niet eigenlijk. Dit is een patroontje van Lionbrand voor een konijn wat ik een beetje heb aangepast. Haar zoontje is er mega blij mee

Och wat schattig! Zo heb ik wel eens een knuffel voor mijn neefje gehaakt nav een animatie poppetje, zo leuk hoe blij die kleintjes daarmee zijn.

1 like

Biiiiiijna!

11 likes

Bijna af

18 likes

Vinden jullie het ook zo lastig om knopen door te hakken voor grote projecten? Ik weet nooit welke kleur(en) ik wil, welke steek, grootte… ik ben al dagen aan het nadenken en sta steeds op het punt om te bestellen en dan doe ik het niet😱

1 like

Deel je twijfels! Misschien kunnen we helpen.

Ik wilde laatst een woondeken haken in grijs en donkergroen. Recentelijk heb ik de groene muur in mijn woonkamer wit geverfd want ik was het helemaal zat. Dus nu wil ik nog steeds een woondeken hakennmaar twijfel ik weer over de kleur(en). Ik wil eigenlijk een deken haken die ik jaaaaaren kan gebruiken, maar ergens vind ik het ook saai om weer grijs te kiezen. :joy::sob: luxeproblemen dit hoor, ben ik me van bewust.

1 like

En misschien iets van beige? Dat past overal bij! Ik wil ook graag de droomdeken 2.0 haken in Birch, dat lijkt me ook een tijdloze kleur.

Ik ben nu zelf bezig met een kraamcadeautje, maar de moeder leest ook op het forum. Dus ik kan nog even geen foto posten haha.

8 likes

Oh wauw, die gaat op mijn lijstje. Ik wilde ooit nog een deken haken voor over de onderkant van m’n bed, deze is perfect.

1 like

Prachtige kleur! Zou hier heel mooi staan. Ik ga even Pinteresten.

2 likes

Ik zou dan zelf toch voor wit of lichtgrijs gaan, dat kan bij zo ongeveer alles wel.

Nu helemaal af. Heb de papierblokkentip van @Clancy gebruikt voor de achterkanten. De plant vind ik moaw, maar was een probeersel. En het VW-busje lag al zo’n 7 jaar op de details te wachten.

15 likes

Die plant is juist zo leuk!

1 like

Ah, thanks! Ik heb hem van een Etsy-shop nagemaakt die tijdelijk dicht was, haha. Maar wil ook graag het origineel maken.

1 like

Heerlijk al die foto’s!

Ik ben ook al weer een tijdje flink bezig, valt me altijd tegen hoeveel uur ik eraan zit wil je wat verschil zien. Hoop dit weekend de rode bloem af te maken (van dit blad) erna verder met het groen.

14 likes

Wat maken jullie toch allemaal weer mooie dingen <3
Kan daar echt zo van genieten.
Gaan jullie dit weekend nog frummelen?

Ik ga proberen om deze van SKB af te maken. Heb deze week redelijk wat voortgang kunnen maken, al zeg ik het zelf. Wat minder op socials en geen idee wat ik moet doen = meer aan borduren. Het is af en toe best priegelen omdat alles zo klein is, maar goed, met omlijnen komt het er denk ik nog wat beter uit te zien. En ik heb een keer zelf de kleuren gekozen inpv de kleuren van het patroon te volgen.

12 likes

Ik denk dat dit mijn nieuwe projecten worden nu mijn borduurwerkjes af zijn :slight_smile: Eerste patroon van LarkRising gekocht. Hopelijk heb ik deze kleurtjes in mijn borduurstash zitten :sweat_smile:

edit: ik mis er voor 1 project dus al 9, totaal 21. Pff! :frowning_face:

12 likes

Prachtig! Leuk ook op dat paarse doek.

1 like