Mehhh mn colorwork trui heb ik in mn paar dagen weg het lijf van afgemaakt. Heb de afmetingen van het patroon gevolgd want kon niet passen en nu is het echt heel cropped… moet de mouwen nog, maar ga het denk ik eerst blocken en hopelijk groeit t nog, maar vrees dat ik flink wat cm boord moet gaan bij breien… buh
Mn ene pakket is binnen en had nog een goedkope haaknaald liggen. Maar ik heb dan altijd t idee dat er iets blijft hangen. T gaat gewoon niet zo soepel als mn clover amour. En toch ga ik waarschijnlijk morgen bij zeeman/action haaknaalden halen en waarschijnlijk tot dezelfde conclusie komen
Weet nog niet zeker welke maat t beste zal zijn en om nou meerdere keren 8 euro uit te geven alleen om te proberen vind ik ook een beetje overdreven.
Ziet er al veel beter uit dan mijn eerste keer dit patroon proberen!
Dit wolmerk dacht ook grappig te zijn met hun omschrijving van de bol wol. In welke wereld is dit chunky chenille.
Andere dingen ook echt van lage kwaliteit. Zo jammer dat je vaak dingen moet bestellen.
Budgetyarn is idd niet van de beste kwaliteit. Ik had ooit iets voor een sjaal besteld, heb er uiteindelijk maar knuffels van gehaakt en andere wol van Scheepjes besteld :’) Ik heb trouwens echt weer zin om te breien, morgen m’n breiwerkje er weer bij pakken.
Update van Lady with a fan van Klimt
Tot nu toe erg leuk om te maken. Wel lastig omdat sommige stukken met 2 kleuren enkel draad moeten, en het draad is gedeeltelijk van wol dus het wordt erg kwetsbaar. Dus die stukken sla ik nu zoveel mogelijk over haha.
Ja ik kwam erbij omdat het een groothandel is die yarn and colors heeft en die budget. Dus ik dacht even kijken of t echt zo’n verschil is. Maar ja dus. Had ook van dat pluizige garen besteld van beide merken maar die van yarn and colors is zoveel zachter en mooier (maar nog steeds een hel om mee te haken). Had ook de must have besteld en die vind ik best glanzend. En lijkt dun terwijl het qua meters volgens mij hetzelfde is als catania/catona (waarom er 2 merken zij die hetzelfde garen zo gelijkend noemen weet ik ook niet. Al bedenk ik me dat t vast met t woord katoen te maken heeft). Maar misschien komt dat omdat ik de laatste tijd met scheepjes softfun haak wat iets dikker is.
Als iemand echt dik van dat zachte chenille/velvet garen weet, laat t me weten. Mn reuze dino wordt niet zo reuze
Tom Daley is een Engels olympisch sporter en hij is een fanatiek haker en breier. Ik vind het té leuk om hem te volgen @madewithlovebytomdaley Tip voor jullie😊 Hij is echt heel goed en maakt gave dingen. Een paar dagen geleden heeft hij een tasje gemaakt om zijn gouden medaille in op te kunnen bergen🤣
Dit stuk vind ik ook echt geweldig. https://www.google.nl/amp/s/www.bbc.com/news/uk-england-essex-57982697.amp
Omg wat lief ik ben er even stil van
Zo leuk! En die cat couch😍
Wanneer je afgelopen weekend in de naaiwinkel was om garen te halen en één stuk garen al op hebt maar nog één mini stukje moet. frustratie. Snel in de pauze nog even gegaan.
Ik ben weer verder met mijn sokken breien. Alleen nu snap ik even niet wanneer ik aan de hiel begin. Kan iemand het mij uitleggen?
Ga natuurlijk balen als hij uiteindelijk te groot of te klein is
Doe je vanaf de boord of vanaf de teen? Vanaf de boord kan het gewoon wanneer jij het wil! Ik houd zelf niet zo van enorm lange sokken.
Vanaf de teen: Simple Toe Up Socks – Part 2: The Heel! - New Leaf Designs
Ah top. Ik zocht al zo’n tabel maar kon het niet vinden! Ik doe hem van de teen. Moet nog eventjes door breien zie ik dus!
Ben wel een beetje ‘bang’ voor de hiel ga hem via haar methode doen.
Het valt reuze mee! Komt goed!
Ik zag op insta preview van nieuwe Sarah patroon maar ik denk dat ik hem ga skippen dit keer.
Even een vraag voor de borduursters onder ons. zouden jullie het leuk vinden om in een groepsapp te zitten om te kletsen? Zo ja, stuur ik jullie een PB
- Ja, PB me
- Nee, LAAT ME MET RUST
0 stemmers
Al borduur ik niet heel vaak, lijkt me wel leuk. En ik heb nu een planner gekocht dus uiteraard krijg ik nu mn leven op orde en meer tijd om te borduren.