Hoe zie je met deze stof waar je je kruisjes zet?
En laatst ging t hier over fijne stof voor vrij borduren, geen gewoon katoen maar wat anders.
Hoe zie je met deze stof waar je je kruisjes zet?
En laatst ging t hier over fijne stof voor vrij borduren, geen gewoon katoen maar wat anders.
Linnen? of katoen quilt of zoiets. staat volgens mij niet heel ver hier vandaan.
Ja, ik heb precies hetzelfde. Lijkt me super gezellig 
Vrij borduren heb ik nog nooit gedaan. Dit is inderdaad linnen, wat @Clancy zegt. Daar borduur ik nu iedere keer over 2 draadjes. Ik denk dat een plaatje het het meest duidelijk maakt:

wow is dat niet echt ontzettend priegelen? Ik vind het met die Aida stof al echt lastig haahha
Ja, het is wel even wennen inderdaad! Het kost iets meer tijd om te tellen. Maar het werkt super soepel en de naald glijdt echt fijn door de stof.
Hmmmmmmm ik wil wel maar ik wil ook anoniemachtig zijn 

nog even over nadenken
Gisteren na maanden niet haken de naald weer eens opgepakt. Dit was een ‘heb ik zin in’ projectje. Ga nu hard m’n best doen om m’n opdrachten af te maken. (@Clancy EINDELIJK!)
Is het gevloerd zijn door m’n medicatie toch nog ergens goed voor
kan pas einde middag opstaan zonder dat alles draait dus nu veel zitten op de bank en haken dan maar haha
ZO MOOI! En no worries, ik heb je gezegd je moet jezelf eerst goed voelen en er ook echt zin in hebben. Dit komt wel, en anders niet! maakt mij niet uit meis <3
@LastYoungRenegade mooie kleurtjes!! Seed is soms zo saai.
Zouden jullie mij een pb willen doen? Anders krijg ik meldingen automatisch van het forum dat ik teveel berichten verstuur
Ik heb je een pb gestuurd!
Waar kopen jullie leuke naaldmagneten (Iris Borduurt ken ik al)?
Etsy of ik koop pins en maak er dan zelf naaldmagneten van.
Nou ik ben met de hiel breien begonnen en ik brei de verkeerde kant op waardoor er denk gaten komen en die moet ik weer oppakken. Vind het lastig te zien waar er dubbele steken zitten
verder is het simpel als ik het goed doe haha
Wat een schattig setje!
Ja nogal haha. Baal wel dat de stof net te kort geknipt is om hem mooi in een borduurring te kunnem doen 
En rechts sweater no7 waar ik dit weekend lekker mee verder ga. Hierna kan ik geen 2x2 rib meer zien denk ik!
Wat is jullie project dit weekend? Hier een grote beer.
@Clancy had je mn pb gehad voor t appgroepje?
Moeder van een vriendin wil misschien een gehaakte tas. En alleen t materiaal is al 40 euro en dan voel ik me zo lullig om daar bovenop nog geld te vragen.