Mascha planner?
Haha nee. Ga echt geen geld uitgeven zodat zij dr huis nog lelijker kan inrichten of nog een huis kan huren
Ja, leuk! Maar ja, ik vind groepsapps sowieso altijd wel leuk.
Heel erg leuk, ik ben voor!
Lijkt mij ook heel erg leuk!
Ik heb bedacht dat ik voor maandag nog 2 beren af moet hebben. Ben vanmiddag niet thuis en moet morgen misschien werken.
Hamster for scale
Heel leuk, ik heb helemaal geen vriendinnen die borduren, en zou het leuk vinden om daarover te kletsen en voortgang van iedereen te zien!
Hoe zie je met deze stof waar je je kruisjes zet?
En laatst ging t hier over fijne stof voor vrij borduren, geen gewoon katoen maar wat anders.
Linnen? of katoen quilt of zoiets. staat volgens mij niet heel ver hier vandaan.
Ja, ik heb precies hetzelfde. Lijkt me super gezellig
Vrij borduren heb ik nog nooit gedaan. Dit is inderdaad linnen, wat @Clancy zegt. Daar borduur ik nu iedere keer over 2 draadjes. Ik denk dat een plaatje het het meest duidelijk maakt:
wow is dat niet echt ontzettend priegelen? Ik vind het met die Aida stof al echt lastig haahha
Ja, het is wel even wennen inderdaad! Het kost iets meer tijd om te tellen. Maar het werkt super soepel en de naald glijdt echt fijn door de stof.
Hmmmmmmm ik wil wel maar ik wil ook anoniemachtig zijn nog even over nadenken
Gisteren na maanden niet haken de naald weer eens opgepakt. Dit was een ‘heb ik zin in’ projectje. Ga nu hard m’n best doen om m’n opdrachten af te maken. (@Clancy EINDELIJK!)
Is het gevloerd zijn door m’n medicatie toch nog ergens goed voor kan pas einde middag opstaan zonder dat alles draait dus nu veel zitten op de bank en haken dan maar haha
ZO MOOI! En no worries, ik heb je gezegd je moet jezelf eerst goed voelen en er ook echt zin in hebben. Dit komt wel, en anders niet! maakt mij niet uit meis <3
@LastYoungRenegade mooie kleurtjes!! Seed is soms zo saai.
Zouden jullie mij een pb willen doen? Anders krijg ik meldingen automatisch van het forum dat ik teveel berichten verstuur
Ik heb je een pb gestuurd!