Omatopic #2

Waar kopen jullie leuke naaldmagneten (Iris Borduurt ken ik al)?

Etsy of ik koop pins en maak er dan zelf naaldmagneten van.

2 likes

Nou ik ben met de hiel breien begonnen en ik brei de verkeerde kant op waardoor er denk gaten komen en die moet ik weer oppakken. Vind het lastig te zien waar er dubbele steken zitten :see_no_evil: verder is het simpel als ik het goed doe haha

1 like

Wat een schattig setje!

1 like

Ja nogal haha. Baal wel dat de stof net te kort geknipt is om hem mooi in een borduurring te kunnem doen :pensive:

1 like

Links gister afgemaakt, nog een keer camisole no4 maar dan voor mn moeder

Verschil mijne en die van haar haha, maat s en xs en andere voorkeur qua lengte

En ik kon niet meer hetzelfde kleurbad vinden voor een extra bolletje dus je ziet een klein kleurverschil, maar dat is in het echt bijna niet zichtbaar gelukkig.

En rechts sweater no7 waar ik dit weekend lekker mee verder ga. Hierna kan ik geen 2x2 rib meer zien denk ik!

18 likes

Wat is jullie project dit weekend? Hier een grote beer.

@Clancy had je mn pb gehad voor t appgroepje?

Moeder van een vriendin wil misschien een gehaakte tas. En alleen t materiaal is al 40 euro en dan voel ik me zo lullig om daar bovenop nog geld te vragen.

5 likes

Ik ben bezig met de appel van Yarn & Colors. Moet straks ook een fruitmand haken denk ik na deze CAL :joy:.

14 likes

Haha dat sowieso. Is dat de musthave katoen?

Ik ben bijna met de hiel van mijn sok klaar! Hoop dat dit weekend klaar te hebben de hiel en dat ik erna omhoog kan verder.

Dit is een (slechte) foto nog van gister

9 likes

Ik ben met deze poppetjes bezig. Het worden Harry, Ron en Hermelien

18 likes

Welk garen gebruik je voor de beer? :blush:

Scheepjes chunky monkey :heart:
Trouwens niet aan te raden als beginner want t draad is vrij los.

Ik ben de boord van mijn trui opnieuw aan het breien, heb het uitgehaald en nog een aantal cm stockinette erbij gebreid.
Maar ik vind rib breien enorm saai en traag gaan, dus ik ga denk ik beginnen met de novice sweater van petite knit in een maat dat mijn beide dochters de trui aan kunnen.

2 likes

Ja, klopt. Zo’n mini’s pakket.

weet iemand de beste plek in Amsterdam om DMC garen te kopen voor borduren? Ik wil ze liever van dichtbij kunnen bekijken dan online bestellen

Zou willen dat ik 4 handen had. Of 6. Ben bezig met mn beer. Maar wil nog een kleine, en een grote hamster voor mezelf. En ook nog een tas haken. Maar kan maar 1 ding tegelijk😭

Ziet er zo heerlijk uit om te dragen!

@Whoopdidoo je kan toch van te voren aan geven wat de prijs zou worden en of ze dat t waard vindt? Voordat je begint /materiaal koopt enzo.

1 like

Ja dat vind ik dus lastig. Wil er zeker niet de hoofdprijs voor vragen, want op zich lijkt t me ook wel leuk om te doen. En lang niet zo erg als die mandala die ik eerder heb gedaan. Ik wacht wel af of ze t echt wil.

Dit stofje lijkt me echt heerlijk :heart_eyes:

1 like