Haha dat sowieso. Is dat de musthave katoen?
Ik ben bijna met de hiel van mijn sok klaar! Hoop dat dit weekend klaar te hebben de hiel en dat ik erna omhoog kan verder.
Dit is een (slechte) foto nog van gister
Welk garen gebruik je voor de beer? 
Scheepjes chunky monkey 
Trouwens niet aan te raden als beginner want t draad is vrij los.
Ik ben de boord van mijn trui opnieuw aan het breien, heb het uitgehaald en nog een aantal cm stockinette erbij gebreid.
Maar ik vind rib breien enorm saai en traag gaan, dus ik ga denk ik beginnen met de novice sweater van petite knit in een maat dat mijn beide dochters de trui aan kunnen.
Ja, klopt. Zo’n mini’s pakket.
weet iemand de beste plek in Amsterdam om DMC garen te kopen voor borduren? Ik wil ze liever van dichtbij kunnen bekijken dan online bestellen
Zou willen dat ik 4 handen had. Of 6. Ben bezig met mn beer. Maar wil nog een kleine, en een grote hamster voor mezelf. En ook nog een tas haken. Maar kan maar 1 ding tegelijk😭
Ziet er zo heerlijk uit om te dragen!
@Whoopdidoo je kan toch van te voren aan geven wat de prijs zou worden en of ze dat t waard vindt? Voordat je begint /materiaal koopt enzo.
Ja dat vind ik dus lastig. Wil er zeker niet de hoofdprijs voor vragen, want op zich lijkt t me ook wel leuk om te doen. En lang niet zo erg als die mandala die ik eerder heb gedaan. Ik wacht wel af of ze t echt wil.
Dit stofje lijkt me echt heerlijk 
Zijn er hier ook dames op het forum die aan macrame doen?
Nee maar heb uiteraard wel honderd dingen gepind en al 5 klossen macrame garen in huis.
Nee maar het lijkt me wel heel leuk!
Mij dus ook! Mijn vriend heeft het een tijdje terug geprobeerd maar die vond het toch maar niks. Zit nu te kijken naar een wristlet keychain en dat ziet er wel oke uit om denk ik mee te beginnen.
Als je vroeger wel eens armbandjes knoopte dan lukt dit ook. Dit is eigenlijk precies hetzelfde.
Het enige wat ik ooit heb gedaan als kind zijnde was met die gekke plastic sliertjes armbandjes maken. kom even niet op de naam. maar dat was toen helemaal de shit.
Maar indd, video ziet er niet super moeilijk uit. Binnenkort maar eens proberen.
Scooby-Doo?