Omatopic #2

@Whoopdidoo ik zoek jouw Etsy maar kan m niet vinden! :disappointed:

1 like

Ik dm je ff.

1 like

Oh leuk dit!

@Whoopdidoo wat had je in gedachten om in die groep te bespreken?

2 likes

Geen idee. In de borduurgroep blijkt er toch wel meer gedeeld te worden, misschien omdat t makkelijker is. En net als de vraag van @Eniro hierboven ik denk dat je in zo’n groep sneller antwoord zou krijgen. Maar er zijn minder haaksters dan ik dacht hier :joy:

1 like

Mij lijkt een haak groep heel gezellig! Misschien net nog een stapje makkelijker om foto’s te delen, vragen te stellen, etc.

1 like

Ik heb gisteren de borduurstand van AliExpress binnen gekregen en hijs zo stevig! Heb echt zin om met het volgende patroon er mee aan de slag te gaan. Zitten veel french knots in, dus dan kan ik hem uitvoerig testen :sunglasses:

18 likes

Dit ziet er echt handig uit!

1 like

Denk niet dat dat zal gebeuren, net als dat t borduren niet verdwijnt. Het is meer voor de gezelligheid, kleine vragen en kleine vooruitgangfoto’s misschien. Zoals deze alien

5 likes

Mag ik even haak/patroon gerelateerd zeiken?

gezeik

Mn moeder zocht een projectje om te haken dus ik denk als ze nou een wandhanger patroon van me test hebben we 2 vliegen in 1 klap, zij wat te doen, ik een tester. Zegt ze denk je dat t verkoopt dan?
Hoe moet ik weten of t verkoopt als ik t niet maak? Net als dat ze niet snapt dat je geen “winkel” kan beginnen met maar 1 ding. Vind het zo jammer dat de support echt nul is en twijfel daardoor of t uberhaupt leuk is wat ik maak.
Als goedmaker voor dit gezeik nog even een slechte foto van mn grote beer.

Denk dat ik de grotere versie bijna nog leuker vind.

5 likes

Pffff niet leuk :(.
Wat je maakt is in ieder geval superleuk! Vind het zo tof dat je er vanalles bij maakt, zoals een wandhanger en een borduurwerkje. Ben er zeker van dat het gaat verkopen (wat is je etsy trouwens?)!

1 like

Ik zou het wel gezellig vinden, maar ik haak niet zo veel. Dus ik weet niet of ik dan echt een toevoeging ben voor de groep haha. Toevallig vandaag weer met een projectje gestart, ik ga groenten/fruit haken! Vond die plaatjes van @Eniro zo gezellig dat ik er ook mee wilde starten.

5 likes

Gezellig toch, meestal heb je toch wel periodes dat je meer of minder actief bent in zo’n groep. Merk zelf met de borduurgroep dat je er ook juist weer zin in krijgt.

Ik snij zojuist in mn vinger :sob: precies op de plek waar mn draadje overheen gaat als ik haak. Doet pijn en ben bang dat ik een paar dagen niet kan haken :sob: dus ga zo maar een borduurpatroon zoeken.

Haken jullie ook kleding? Hebben jullie favoriete ontwerpers van patronen toevallig?

1 like

Iedereen die in de app wil mag me een dm sturen.

@anon41596379 er zijn wel een paar mensen de kleding haken geloof ik. Weet niet meer wie alleen.

1 like

Nee geen favorieten, maar via Ravelry kun je heel veel vinden. Wat ik fijner vindt aan Ravelry dan bijv Etsy is dat je de projecten die anderen met dat patroon hebt gemaakt kunt zien en hun aantekeningen. Op Etsy heb je dat niet, dus ik koop daar eigenlijk bijna nooit patronen meer. Op Ravelry sla je ook al je gekochtr patronen op in een online library (en kun je ze natuurlijkook downloaden) maar ik vind het fijn dat ze daar iig ook allemaal te vinden zijn!

1 like

Ja Ravelry! Met sommige categorieen echt heel fijn, bijvoorbeeld knuffels, maar met andere dingen weer totaal niet haha. Vaak als ik most popular of most projects oid doe, komt er een hele andere stijl naar voren dan dat ik zoek. Blijkbaar hebben de meeste Ravelry gebruikers een andere smaak dan ik :joy:

1 like

Oh wat zijn die schattig!

1 like

Ik heb er nog niets van gemaakt maar ik vind deze ontwerper leuk om te volgen:
https://instagram.com/elevenhandmade?utm_medium=copy_link

Ik wou een topje van haar haken en had het garen al gekocht maar toen was ik ineens helemaal into breien dus het is er nog niet van gekomen.

3 likes

Wat voor een soort dingen vind je leuk? Misschien kan ik mee zoeken

1 like

Oh wat ziet dat van jou er leuk uit! Ik ben gestrand bij de perzik :rofl:. Toch wel een lastig eerste projectje en moee! Wil toch kijken of ik het deze week weer kan oppakken want lijkt me zo leuk om dit straks helemaal af te hebben voor mijn zoontje.

Valt het jou tot nu toe allemaal mee?