Omatopic #2

Voor een eerste mag je meer dan tevreden zijn hoor! Vind m echt tof (ja ik val in herhaling :joy:)

2 likes

Ik ben super benieuwd hoe hij op paars gaat uitvallen. Ziet er gaaf uit!

1 like

Ik zit ff in een zo’n funk dat ik steeds een groot project haak, vast loop en dan geen zin meer heb. Dus er ligt hier een halve top en een vest zonder mouwen en ik heb geen zin om aan beide verder te gaan. Ben maar een bucket hat gaan haken.

3 likes

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar :grin: Bewust nu ook een andere kleur stof gekozen.

Ik heb mijn haak projecten ook alweer even niet aangeraakt. Het voelt ook een beetje als vreemd gaan op het borduren. Juist omdat dat weer lekker gaat.

Ben wel echt benieuwd naar je bucket hat. ik zag dat Diana (Vlogger) ook bucket hat had gemaakt. vind dat oprecht heel leuk!

5 likes

Herkenbaar… ik ben wel bezig met een babydekentje en dat moet rond de uitgerekende datum wel af zijn dus dat geeft me wel motivatie maar verder ligt alles te verstoffen😅

3 likes

Heel herkenbaar hoor! Ik heb vaak verschillende projecten omdat ik dan uitgekeken ben, nu mn colorwork trui (breien) een kindertrui op 6mm (breien) en een granny deken (haken) en waarschijnlijk komt daar wel weer wat bij. Nu ik dit typ weet ik al wat, een colorwork trui voor mijn dochter haha.
Ik zou eigenlijk wel eens een keer al mn voorraad wol op willen maken, al die restjes en eenzame bollen

Ken je toevallig het boek van… Volgens mij heet het studio hip en stip? Zij heeft een tijdje terug een boek uitgebracht over je restjes ophaken. Haar kleurgebruik vind ik echt geweldig en dit idee ook! Misschien een aanrader :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Thanks! Ik ga het boek eens opzoeken. Qua kleurgebruik is het voor mij geen match haha, maar waarschijnlijk zijn de ideeën wel toepasbaar.

Wel leuk vind ik altijd hoe smaken kunnen verschillen. Een goede vriendin van me haakt veel en zij is idd ook van de knalkleurtjes. Maar dat je het dan toch leuk over haken en breien kunt hebben omdat de hobby wel hetzelfde is. Weet niet of veel hobbies dat hebben eigenlijk!

1 like

De trui in wording. Met wol die ik van een vriendin overkocht en kidsilk.

24 likes

Project van de dag

18 likes

Klaar! Patroon: Modern embroidery PDF patterns and video door GetStitchDoneDesigns

Vond hem erg leuk om te maken door alle verschillende steken. ook voor het eerst op linnen. Daardoor lijkt het op sommige punten wat scheef maar linnen moet ik iets meer trekken dan gebruikelijk. oh well! Ben er voor gevoel heel snel door heen gegaan juist door al die verschillende steken. Vind het ook fijn dat telkens kleuren er in terug komen die je dan bijv al hebt gebruikt.

36 likes

Heb laatst weer twee patronen gekocht! Nu wachten tot het stof binnen is en nog een paar kleuren garen :tada:

12 likes

Ik voelde me kut, dus ik zat in een ‘treat yo self’ bui gister :upside_down_face: No regrets

22 likes

Die eerste is geweldig!!

2 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Dit ziet er zo fijn en zacht uit!

1 like

Ja is het ook! Hopelijk blijft het ook lang mooi

1 like

Sorry voor wie me op IG volgt en voor wie ik in de herhaling val :joy:

27 likes

Oops I did it again