Omatopic #2

Project van de dag

18 likes

Klaar! Patroon: Modern embroidery PDF patterns and video door GetStitchDoneDesigns

Vond hem erg leuk om te maken door alle verschillende steken. ook voor het eerst op linnen. Daardoor lijkt het op sommige punten wat scheef maar linnen moet ik iets meer trekken dan gebruikelijk. oh well! Ben er voor gevoel heel snel door heen gegaan juist door al die verschillende steken. Vind het ook fijn dat telkens kleuren er in terug komen die je dan bijv al hebt gebruikt.

36 likes

Heb laatst weer twee patronen gekocht! Nu wachten tot het stof binnen is en nog een paar kleuren garen :tada:

12 likes

Ik voelde me kut, dus ik zat in een ‘treat yo self’ bui gister :upside_down_face: No regrets

22 likes

Die eerste is geweldig!!

2 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Dit ziet er zo fijn en zacht uit!

1 like

Ja is het ook! Hopelijk blijft het ook lang mooi

1 like

Sorry voor wie me op IG volgt en voor wie ik in de herhaling val :joy:

27 likes

Oops I did it again

17 likes

Dit ziet er echt uit als een heerlijk truitje! Wat voor wol is dit?

Katia concept silky lace! Mix van merino en zijde!

2 likes

Wat ga je hiermee maken?

@Axolotl wat is je insta?

Van Hobbii?

1 like

Voor de mensen met chiaogoo naalden en die een set hebben: welke set hebben jullie?
Sinds jullie gisteren vertelden over die naalden ipv knitpro merk ik extra alle ergernissen aan die naalden.
Ik heb van kp ongeveer alle maten van 3 tot 7 in verwisselbare punten en onder de 3mm als vaste rondbreinaald. Heb sommige maten ook dubbel, die ik vaak gebruik zoals 3,5mm.

Ben er ernstig over na aan het denken om gewoon alles hoppa te vervangen maar dan ben ik wel gelijk al mn geld kwijt haha

@cats.and.ravens :grin:

Gevolgd!

1 like

Nog geen idee.
Mot even kijken of ik een leuk patroon kan vinden.
@Vaiana yes. Ben groot verbruiker :rofl:

1 like

Ben benieuwd naar je creatie!

1 like

Ik had een patroon getekend met een prym aquatrick marker maar door de hoge luchtvochtigheid van de afgelopen weken is hij vervaagd 🥲 nu moet ik hem opnieuw tekenen maar heb de helft er al op geborduurd, echt een priegelwerkje om het precies aan te laten sluiten

1 like