Project van de dag
Klaar! Patroon: Modern embroidery PDF patterns and video door GetStitchDoneDesigns
Vond hem erg leuk om te maken door alle verschillende steken. ook voor het eerst op linnen. Daardoor lijkt het op sommige punten wat scheef maar linnen moet ik iets meer trekken dan gebruikelijk. oh well! Ben er voor gevoel heel snel door heen gegaan juist door al die verschillende steken. Vind het ook fijn dat telkens kleuren er in terug komen die je dan bijv al hebt gebruikt.
Heb laatst weer twee patronen gekocht! Nu wachten tot het stof binnen is en nog een paar kleuren garen 
Die eerste is geweldig!!

Dit ziet er zo fijn en zacht uit!
Ja is het ook! Hopelijk blijft het ook lang mooi
Dit ziet er echt uit als een heerlijk truitje! Wat voor wol is dit?
Katia concept silky lace! Mix van merino en zijde!
Van Hobbii?
Voor de mensen met chiaogoo naalden en die een set hebben: welke set hebben jullie?
Sinds jullie gisteren vertelden over die naalden ipv knitpro merk ik extra alle ergernissen aan die naalden.
Ik heb van kp ongeveer alle maten van 3 tot 7 in verwisselbare punten en onder de 3mm als vaste rondbreinaald. Heb sommige maten ook dubbel, die ik vaak gebruik zoals 3,5mm.
Ben er ernstig over na aan het denken om gewoon alles hoppa te vervangen maar dan ben ik wel gelijk al mn geld kwijt haha
@cats.and.ravens 
Gevolgd!
Nog geen idee.
Mot even kijken of ik een leuk patroon kan vinden.
@Vaiana yes. Ben groot verbruiker 
Ben benieuwd naar je creatie!
Ik had een patroon getekend met een prym aquatrick marker maar door de hoge luchtvochtigheid van de afgelopen weken is hij vervaagd 🥲 nu moet ik hem opnieuw tekenen maar heb de helft er al op geborduurd, echt een priegelwerkje om het precies aan te laten sluiten

No regrets