Dit ziet er echt uit als een heerlijk truitje! Wat voor wol is dit?
Katia concept silky lace! Mix van merino en zijde!
Van Hobbii?
Voor de mensen met chiaogoo naalden en die een set hebben: welke set hebben jullie?
Sinds jullie gisteren vertelden over die naalden ipv knitpro merk ik extra alle ergernissen aan die naalden.
Ik heb van kp ongeveer alle maten van 3 tot 7 in verwisselbare punten en onder de 3mm als vaste rondbreinaald. Heb sommige maten ook dubbel, die ik vaak gebruik zoals 3,5mm.
Ben er ernstig over na aan het denken om gewoon alles hoppa te vervangen maar dan ben ik wel gelijk al mn geld kwijt haha
@cats.and.ravens
Gevolgd!
Nog geen idee.
Mot even kijken of ik een leuk patroon kan vinden.
@Vaiana yes. Ben groot verbruiker
Ben benieuwd naar je creatie!
Ik had een patroon getekend met een prym aquatrick marker maar door de hoge luchtvochtigheid van de afgelopen weken is hij vervaagd 🥲 nu moet ik hem opnieuw tekenen maar heb de helft er al op geborduurd, echt een priegelwerkje om het precies aan te laten sluiten
Ik heb dezelfde als @Solsikke ! Je kunt ook wachten tot Black Friday, breibrink had vorig jaar toen korting
Ik heb het borduren helemaal ontdekt haha, Fjallraven project in progress. Echt een hobby voor dit weer not
Fijn dat je het ontdekt hebt!
Ik zit ondertussen juist in een gigantische dip. Heb m’n huidige werkje al 1,5 maand niet aangeraakt denk ik.
Heb vandaag ook een dip. Wil te veel maar ook niks. Hopelijk is t morgen weer weg.
Zo leuk! Doe je er dan aan de binnenkant nog iets achter oid zodat de tas waterproof blijft?
Zo leuk, had je het pakket nog een x gekocht of kon het nog van je restjes? Kan ik dat ook of is het stug gepriegel?
Jaaa zeker! Erg leuk, hoewel m’n vingers pijn doen door die naald doorduwen haha, heb misschien niet het beste materiaal.
Komt misschien weer toch, als het weer herfstig wordt?!
@Bennielava Oh wow, is dit iets? Dit is m’n eerste werk dus ik heb geen idee, ga eens googlen! Als ik iets briljants heb deel ik het wel haha
Ik heb vandaag haaknaalden met siliconen handgreep bij de Action gekocht en dit haakt zooo veel fijner dan m’n gladde naalden. Dus nu ga ik eindelijk mn kussensloop afmaken, haha.
Deze heb ik laatst ook gekocht en voor goedkole haaknaalden doen ze het echt prima! Heb tot nu toe wel alleen de grote maten geprobeerd, maar voor dat geld echt top.
Ik vind ze fijn vasthouden! Alleen na een tijdje glijdt de naald uit het hoesje en moet je hem terugduwen. Overweeg om mijn meest gebruikte maken voor duurdere naalden te vervangen