Heel leuk! 
Ik heb laatst een boekje gekocht met patroontjes voor verschillende soorten popjes/knuffels plus kledingsetjes. Dit is een beginnetje, het is een klein beetje slordig, maar maakt voor de kids vast niet uit 
Was jouw patroon al live gegaan op etsy? En zo ja, heb je al verkopen gehad? Lijkt me spannend!
Ja, en nee 
. Gaat helaas niet zo snel. Moet actiever zijn op zowel etsy als insta. Maar heb niet genoeg foto’s, dus moet even foto’s maken maar wil een andere setting en dat is lastig. Maar ik blijf volhouden.
@Rosalala welk boekje is dat?
Deze! Die andere boekjes van Rico zijn trouwens ook leuk, vind ik 
Vorige week heb ik de garen vanuit LoveCrafts binnen gekregen. Ze hadden het in twee pakketten verstuurd maar ik heb geen inklaring te hoeven betalen. wat wel weer ontzettend chill is, dus als het nog ooit nodig is dan kan ik daar blijven bestellen. Al denk ik het niet. Heb alles gewikkeld afgelopen weekend en heb alles op nummer in bakken gedaan.
Garenp0rn incoming.
Ik wil graag een vest haken, het liefst eentje met een v-hals iets wijdere mouwen en knopen. Een beetje zoals op de foto onderaan. Nu ben ik aan het zoeken naar patronen, maar het is het allemaal net niet. Hebben jullie misschien nog tips? Het hoeft niet per se een gratis patroon te zijn!
Ik heb eindelijk m’n kussen af! Het moest eerst een sjaal worden, maar ik had hem veels te breed gemaakt. Op de bank vind ik hem eigenlijk veel leuker, haha.
Oh ik zie daar inderdaad hele mooie patronen! Ik ben voor nu alleen op zoek naar een haakpatroon, maar zodra ik het breien oppak en wat beter ben ga ik hier zeker wat van maken.
Ik had deze nog in mijn Ravelry account staan:
Zonder knopen, maar ik denk dat je hem makkelijk kunt aanpassen, zodat je hem dicht kunt doen!
Wauw!!
Dit is best bevredigend om te haken! Wel lekker tijdens online vergaderingen. Zijn pip bags van de Haakzolder.
Bij dat soort patronen zoals dat vest, dat je net niet kan vinden wat je zoekt, zou ik af en toe zo graag patronen zelf willen kunnen maken. Denk dat ik dan ook wel een leuk portfolio zou krijgen. Maarja heel moeilijk en veel werk.
Oh goeie tip!
Ik ben weer aan het breien en het is zooo fijn. Ik brei nu ook met naald 7 en 8 en het gaat lekker snel haha.
Nu wil ik ook alle dingen breien. Volgend project wordt denk ik een gecropt vest.
Mijn marktplaatsbuit. Ik kocht dit
Kreeg ook nog dit
En dat voor 15 euro excl. Voel me bijna schuldig.
Even een update op mijn “left over thread” werkje. (draad van projectjes wat ik heb gemaakt wat nog bruikbaar is maak ik op) Ik heb sinds ik het harry potter patroon heb gemaakt eigenlijk dit niet meer bijgewerkt omdat er zoveel groen in zat wat verwerkt meost worden, had daar toen geen zin meer in. tegen aanhikken de hele tijd. nu met de nieuwe standaard heb ik opeens plezier in het draaien van de knots omdat ik eigenlijk gewoon de hele tijd door kan gaan. Ondertussen ben ik wel door gedraaid.
Heb HP, Junglembroidery woonkamer en badkamer verwerkt de laatste 2 dagen. Lijkt opeens weer zoveel voller!
Moet nu nog de SKB watering can, fiddle leaf, spring flowers en het laatste patroon wegwerken. Ben er nog niet maar wel een stuk verder dan dat ik was!
Wth hoe snel ga jij?!
Wat een mooi effect die 2 kleuren zo samen
Welk patroon is het?