Doen!
Oe ja weet ik niet of dat kan, maar lijkt me wel fijn als je de tas net zoals ik vaak op de fiets gebruikt, al is de mijne af niet meer zo mega waterdicht
Moet nog één kleur en daarna nog een heel kwart. Heb alleen echt weinig zin nog, maar ik moet dapper doorzetten en het afmaken.
Wel lekker voor de vitamientjes!
Wat leuk! Bij Yarn and colours zal ook nog wel een citroen langskomen, aangezien een van de overgebleven kleuren lemon heet . Ik ben benieuwd! Vind citroenen altijd zo gezellig haha.
Ik ben nu trouwens bezig met pip bags van de haakzolder, omdat ik dan wat meer hersenloos kan haken tijdens serie kijken… prioriteiten hè ;).
Wat een mooie werkjes allemaal! Ik krijg van dit weer echt zin om weer eens te borduren en na het zien van jullie posts al helemaal @mikselke en @DrWrenKingston.
Mijn updates zijn een beetje eentonig aan gezien ik alleen maar met 1 trui bezig ben haha. Maar heb hem net even gepast en ben er wel heel blij mee tot nu toe
Heel leuk!
Heel leuk!
Ik heb laatst een boekje gekocht met patroontjes voor verschillende soorten popjes/knuffels plus kledingsetjes. Dit is een beginnetje, het is een klein beetje slordig, maar maakt voor de kids vast niet uit
Was jouw patroon al live gegaan op etsy? En zo ja, heb je al verkopen gehad? Lijkt me spannend!
Ja, en nee . Gaat helaas niet zo snel. Moet actiever zijn op zowel etsy als insta. Maar heb niet genoeg foto’s, dus moet even foto’s maken maar wil een andere setting en dat is lastig. Maar ik blijf volhouden.
@Rosalala welk boekje is dat?
Deze! Die andere boekjes van Rico zijn trouwens ook leuk, vind ik
Vorige week heb ik de garen vanuit LoveCrafts binnen gekregen. Ze hadden het in twee pakketten verstuurd maar ik heb geen inklaring te hoeven betalen. wat wel weer ontzettend chill is, dus als het nog ooit nodig is dan kan ik daar blijven bestellen. Al denk ik het niet. Heb alles gewikkeld afgelopen weekend en heb alles op nummer in bakken gedaan.
Garenp0rn incoming.
Ik wil graag een vest haken, het liefst eentje met een v-hals iets wijdere mouwen en knopen. Een beetje zoals op de foto onderaan. Nu ben ik aan het zoeken naar patronen, maar het is het allemaal net niet. Hebben jullie misschien nog tips? Het hoeft niet per se een gratis patroon te zijn!
Ik heb eindelijk m’n kussen af! Het moest eerst een sjaal worden, maar ik had hem veels te breed gemaakt. Op de bank vind ik hem eigenlijk veel leuker, haha.
Oh ik zie daar inderdaad hele mooie patronen! Ik ben voor nu alleen op zoek naar een haakpatroon, maar zodra ik het breien oppak en wat beter ben ga ik hier zeker wat van maken.
Ik had deze nog in mijn Ravelry account staan:
Zonder knopen, maar ik denk dat je hem makkelijk kunt aanpassen, zodat je hem dicht kunt doen!