Wauw!!
Dit is best bevredigend om te haken! Wel lekker tijdens online vergaderingen. Zijn pip bags van de Haakzolder.
Bij dat soort patronen zoals dat vest, dat je net niet kan vinden wat je zoekt, zou ik af en toe zo graag patronen zelf willen kunnen maken. Denk dat ik dan ook wel een leuk portfolio zou krijgen. Maarja heel moeilijk en veel werk.
Oh goeie tip!
Ik ben weer aan het breien en het is zooo fijn. Ik brei nu ook met naald 7 en 8 en het gaat lekker snel haha.
Nu wil ik ook alle dingen breien. Volgend project wordt denk ik een gecropt vest.
Mijn marktplaatsbuit. Ik kocht dit
Kreeg ook nog dit
En dat voor 15 euro excl. Voel me bijna schuldig.
Even een update op mijn “left over thread” werkje. (draad van projectjes wat ik heb gemaakt wat nog bruikbaar is maak ik op) Ik heb sinds ik het harry potter patroon heb gemaakt eigenlijk dit niet meer bijgewerkt omdat er zoveel groen in zat wat verwerkt meost worden, had daar toen geen zin meer in. tegen aanhikken de hele tijd. nu met de nieuwe standaard heb ik opeens plezier in het draaien van de knots omdat ik eigenlijk gewoon de hele tijd door kan gaan. Ondertussen ben ik wel door gedraaid.
Heb HP, Junglembroidery woonkamer en badkamer verwerkt de laatste 2 dagen. Lijkt opeens weer zoveel voller!
Moet nu nog de SKB watering can, fiddle leaf, spring flowers en het laatste patroon wegwerken. Ben er nog niet maar wel een stuk verder dan dat ik was!
Wth hoe snel ga jij?!
Wat een mooi effect die 2 kleuren zo samen Welk patroon is het?
Cute he!! Ik had het schoppelwolle bolletje van @Solsikke een keer gekregen en vond het zooooooo’n schattig wolletje maar het is lace dus wel lastig wat je er dan mee maken kan als je niet op 2 mm wil breien!! Dus dacht eens kijken als ik t samenhoud en vind t echt super zoet. Patroon is deze: Ravelry: Puerperium Cardigan pattern by Kelly van Niekerk
Hoi! Hebben jullie tips voor leuke beginner setjes voor borduren met kruissteek? Ik zou graag willen kijken of het iets voor mij is en koop dan graag een complete set om eens uit te proberen.
In de beginpost staat een document met tips!
Iemand al eens het jenny jacket van petiteknit gemaakt? Ik vind het met een relatief simpel trucje toch een heel leuk effect worden!
Alleen de eerste knit na de smock rij wordt bij mij veel te los. Extra strak trekken lijkt al iets te helpen, maar ben niet 100% tevreden ermee. Er staat ook gewoon een k, niet k tbl of iets dergelijks maar daar lijkt iets verkeerd te zitten,
Leuke patronen! En niet eens zo duur
Even een super snel projectje tussendoor. Omdat ik geen zin had de grote in elkaar te zetten.
3 uurtjes inclusief in elkaar zetten.
Die is leuk. Is het patroon ergens online te vinden?