Omatopic #2

Nee nog niet, heb m zelf gemaakt.

1 like

Aangenaam, dit is James Eend! Is het geen schatje?

34 likes

Ik ben nu bezig met pluto (de ex-planeet) te borduren maar alle 4(!)de kleuren die ik tot nu toe heb gebruikt lijken zoveel op elkaar dat ik af en toe niet meer weet waar ik ben.

8 likes

Heeft iemand wel eens met de wol van We Are Knitters gebreid? Ik ben dus helemaal verliefd geworden op de Petit Wool Marshmallow, maar ik vraag me af of de prijs 't waard is.

Gaat om deze wol:

2 likes

Ik heb wel eens met die wol gebreid, via een kit van hun. Het is single ply wol en daardoor vond ik het snel pluizen helaas.

1 like

Oww dat is wel jammer, helemaal voor 10 eurie per bol… Denk dat ik dan toch voor iets anders ga, hoe mooi die ook is. Katia ofzo. Die hebben ook mooie wolletjes.

Vandaag heb ik een slaapzakje voor m’n haak- en breinaalden genaaid, want ik was ze steeds kwijt. Nu zitten ze mooi allemaal bij elkaar.

16 likes

Dat herken ik wel inderdaad! Wel prachtig zo op die donkere stof.

Ik gebruik sinds een tijdje PatternKeeper (app voor Android) en dat werkt echt super fijn!

1 like

Ik heb mini alpaca nummer 2 gemaakt. Per ongeluk de ogen een ronde te laag gedaan. En nu weet ik niet wie er leuker is.

• Wit
  • Roze
  • Allebei leuk, maar wit meer
  • Allebei leuk, maar roze meer

0 stemmers

Oh ben vergeten om de optie “ze zijn gewoon stom” toe te voegen. Doe dan maar een boze like op dit bericht😂

2 likes

Ze zijn niet stom!! Ik vind ze allebei leuk. Wil ze plat knuffelen.

2 likes

Ik vind ze echt zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Patroon van MagnusAndQuill

Ik ben klaar voor de herfst en spoopy season

21 likes

:poop:

1 like

Oh ja, kleuren die zo dicht bij elkaar liggen zijn inderdaad wel een uitdaging in het behouden van het overzicht op je patroon. :sweat_smile: Geweldige naaldmagneet heb je trouwens!

1 like

En deze x 4

10 likes

Wauw, wat veel! En mooie kleurtjes zeg, is het allemaal katoen? En wat ga je ermee doen? :grimacing:

Ik heb net het achterpand van mn vest afgebreid. Ik kwam er halverwege achter dat ik 20 steken teveel had opgezet :neutral_face: (echt hoe dan). Maar het komt eigenlijk wel goed uit, want anders was hij denk ik te klein geweest. Geluk bij een ongeluk, haha.

Nu de mouwen en de boord nog. Ik weet ook al wat ik hierna ga breien. Heb de smaak helemaal te pakken.

De softfun zijn de basiskleuren voor mn popjes. Ik wil nog jongensversies maken. En de cahlista is voor een kussen. En een grote versie van mn pop.

En de pluizige zijn nog voor een grote alpaca, dinosaurus en kat. En voor de bruinige weet ik t niet zo goed. Dacht een beer, maar heb een idee voor een “lijn” van pluizige grote knuffelbeesten, dus misschien daar een beest van.

2 likes

Heeft iemand een goed alternatief voor de extra soft van zeeman? Heb t idee dat die er uit gaat omdat ie online niet meer beschikbaar is en mijn filiaal ool heel weinig heeft. Maar al t soortgelijk garen wat ik vind is een stuk dunner.

Volgens mij is softfun deels katoen en deels acryl.

Ik vind zelf het gevoel van garen met acryl erin vaak heel naar, dat hebben sommige mensen juist met wol!

Aah ok, thanks! Ik heb van Scheepjes met Colour Crafter gebreid. Die is ook 100% acryl en zoooo zacht. Voor een sjaal vind ik het niet zo erg als het acryl is, maar voor truien enzo heb ik toch liever deels wol erin voor de warmte. Het vest dat ik nu brei is ook deels wol/acryl en toch nog heel zacht!

2 likes

Klinkt nu al als een fijn vest!

1 like