Ik denk echt het oppakken van de steekjes daar, dat dat net anders kan! Maar je bent echt een perfectionist volgens mij, het is nu echt niet verkeerd. Wss zie je dat mini gaatje helemaal niet en als je er even een draadje door haalt al helemaal niet!
Wauw, er gaat een wereld voor me open met die addi crasy trio. Ik heb van de week geprobeerd op sokkennaalden én magic loop proberen te breien. ML ging nog wel, maar die sokkennaalden waren echt een drama. Als ML me toch niet lukt, ga ik echt even naar die addi crasy naalden kijken!
Edit: Helemaal vergeten te zeggen dat ik echt net 6 wollen Drops Wish heb besteld voor een super chunky trui. Ik ga dit patroon breien van Well-Loved Knits: Knitting Pattern: Sable Sweater Chunky Knit Lightweight | Etsy
Niet iedereen vindt het fijn maar ik vind het echt fijner dan magic loop! Dan brei ik beter continue even strak/los
Ja helaas wel. Verpest het zo voor mezelf maar
is zo lastig om vanaf te komen.
Hier geen breier maar als je alles goed doet en t blijft zou ik t gewoon aan de binnenkant soort van dichtnaaien zodat je t niet meer ziet. Met haken heb je soms ook dat er een gat overblijft dan doe ik dat ook.
Ja dat heb ik geprobeerd maar het resultaat viel tegen. Vandaar dat ik me afvroeg of iemand
misschien een goede tutorial kende (om het voortaan te vermijden en eentje om het nu mooi dicht te kunnen naaien).
Pff ik wilde de kussenhoes van mijn moeder afmaken, maar de vulling van dr oude kussen viel gewokn uitelkaar. Nu maar een ander projectje doen.
Ik wou dat ik een vriendin in de buurt had die ook kon breien. Of een breicafé ofzo. Zou handig zijn voor al mijn vragen en twijfels!
Bedankt voor de tip @Bennielava!
Miss op Facebook kijken of er wat in de buurt is? Of online. @LastYoungRenegade deed zoiets via Zoom ooit, toch?
Ja ik heb al gezocht maar niks te vinden. Hopelijk komt dat nog ooit.
Online zou idd ook leuk zijn! In een klein clubje stel je denk ik ook makkelijker je vragen
Ik krijg binnenkort een baby dus ik weet wel een goede plek 
Ik zit sinds deze week op een knitting discord! Heel gezellig en je kunt allerlei vragen stellen of lekker kletsen. Misschien ook een leuk idee voor dit forum. 
Shit ik maak mega alpaca nu met de juiste haaknaald en hij wordt medium. En nu wilde ik stiekem al een medium maar dan moet ik voor de mega nog een keer een ander patroon maken. Of zal ik dat nu meteen doen en is 3 maten voor een beest echt belachelijk. Zelf vind ik t wel leuk.
Is het echt een heel ander patroon of gewoon een kwestie van dikker garen en grotere naald?
Bij knuffels let ik vaak niet zo op de maat in het patroon. Maar ik ben ook een luie haker haha
Niet heel ander patroon, alleen groter. Dus zelfde naald en garen maar ipv bv 56 steken 72 ofzo (ik zeg maar wat).
Bij knuffels hoef je er in principe ook niet zo op te letten. Zolang je de juiste naald bij t garen gebruikt komt t altijd wel goed. En ondertussen kan ik bij de meeste dingen ook wel inschatten of iets groot is of klein. En garenkeuze maakt daarbij zo veel uit. Daarom hou ik ook niet zo van katoen, wordt zo klein.
Ze woont in België!