Omatopic #2

:heart_eyes: zo leuk! Hou sowieso van seizoenen, natuur en de combinatie daarvan. Denk dat dit werkje er wel wat anders uit zou zien gebaseerd op welke bloemen hier bloeien. Zij heeft bij april een lupine, maar volgens komt die hier later pas.

Ik was me vannacht aan het afvragen waarom borduurgaren niet meteen op wikkelkaartjes wordt verkocht. Nu koop je strengen die je zelf wikkelt, waarom worden die dan niet rechtstreeks op zo’n kaartje verkocht? Waarschijnlijk is er een heel logische reden voor, maar mijn nachtelijke brein vond die niet :joy:.

3 likes

Draad kopen, draad wikkelen en draad gebruiken zijn drie hobby’s

15 likes

Precies. Wikkelen is meditatief :tipping_hand_woman:

4 likes

Sowieso!! Dit herinnert mij er aan dat ik nog heel wat te wikkelen heb.

2 likes

Ja ik straks ook weer :heart_eyes: hopelijk heb ik nog genoeg kaartjes

1 like

Weer!? Heb je nieuwe gekocht??

Ik heb nog van een paar maanden geleden te wikkelen en dat laatst van marktplaats

1 like

Een pakket met zooi incl 380 strengen dmc :rofl: why am I like this?! Voor ook echt relatief weinig geld (75 excl verzenden?!)

3 likes

Ooo nog steeds van die hoop! Ja dat is echt lekker cheapo!

2 likes

Nee weer een nieuwe hoop, die komt hopelijk vandaag :no_mouth: zat ook een tafellaken bij en wat ringen en crap kennelijk. I shall seee

1 like

Jaaaa! Ik wil ook graag per 1 draad, 2 of 3 ofzo kunnen bestellen. Nu moet je zo’n floss steeds splijten🤣 Als je dat twintig keer op een avond moet doen gaat de lol er wel een beetje af🤣

1 like

Hahaha, true! Ik ben meestal vooral goed in dat eerste (met al mn hobbies eigenlijk, oeps).

2 likes

Ik wil de wafelsteek gaan proberen. X-aantal rijen per kleur en dan doorgaan tot ik het gewenste formaat heb bereikt. Ik heb ook Hobbii Amigo Chunky gevonden. Zou dit beter zijn? Is zo lastig te beoordelen vanaf een telefoonscherm.

1 like

Ik ben geen van van hobbi. Naast dat t langer duurde dan aangegeven, kwamen de kleuren ook zo totaal niet overeen.

2 likes

Dus ik kan 1 van jullie vragen om draad te wikkelen als dit nodig is? :sweat_smile:
Heb er hekel aan, wil gewoon direct beginnen :see_no_evil:

2 likes

Omggg trouw met mij <3

1 like

Is er iemand die dit weekend 6 uur over heeft om een patroon te testen?

Gaat mij dit weekend niet lukken. Ik geef mijn testers vaak 2 tot 3 weken de tijd om het test projectje te maken, dan is het makkelijker in te passen. Plus de testers kunnen via ravelry een testproject aanmaken met een code, dat is ook handig!

1 like

Oeh thanks voor de tip. Wat voor patronen maak jij?

Gebreide bonnets!

1 like