Klaar!
Enkel de naam etc nog maar kan ik jullie niet laten zien;)
Zo lief!!
Ik heb alleen ervaring met de cakes van Hobbii, die prima zijn. Het duurt inderdaad iets langer voor je het in huis hebt, maar ik heb tot nu toe al mm bestellingen nog binnen 4 werkdagen in huis gehad. Maar over hun acrylgaren kan ik niks zeggen.
Ik wil het wel proberen, ik vind 'm namelijk erg leuk! Eigenlijk zoek ik een patroon van een poes, misschien is dat nog een idee kattenoortjes
Haha die staat op de planning na deze! Zal je wel een berichtje sturen als ik die heb. Denk in de loop van volgende week.
Ik heb wat afbeeldingen gekocht om te borduren. Alleen nog even bewerken voor formaat eventueel, zin in!
@Clancy vroeg jij nou laatst om die lichte kleur stoffen? En had je die nog gekocht uiteindelijk?
Die metamucil ook
Ja daar zocht ik inderdaad naar! (Nog wel) heb het nog niet aangeschaft via de link. ik ga binnenkort (als ik durf) even naar een stad verderop als de stoffenkraam daar staat.
Jammer! Ik had gister last van geld uitgeef drang en ik wilde van die donkere flexibele ringen. Dus heb ook maar meteen 3 stofjes bij irisborduurt besteld.
Moet binnenkort ook maar eens naar de stoffenwinkel. Maar even wachten tot mn prik werkt. Al zal t niet druk zijn gok ik. Ben nog nooit in een stoffenwinkel geweest dus geen idee ook.
Ah jammer in de zin van: dan had ik wat kunnen vertellen of het wat is?
precies, gewoon doen wat voor jou comfortabel voelt. Heb mijn eerste prik nu een maand en de tweede eind juni. Vind dat ik nu wel eens buiten mijn dorp mag (nja eerder moet. Moet mezelf weer trainen)
Haha ja inderdaad dan ik kunnen weten of t wat was.
Oh een maand al, dan moet ie wel al wat doen. Plus als je voorzichtig bent moet t gewoon kunnen toch. Mijn tweede is 10 juni beetje jammer dat t vrij snel daarna al vakantie is en dan wil je denk ik niet hier in de stad komen vanwege de duitsers
Maar die zullen ook niet naar de stoffenwinkel gaan.
oh 10 juni is al redelijk snel! Dan heb jij een andere dan ik (Ik heb Astra) dus ik mag 24 juni mijn tweede halen.
Ja ach, denk niet dat de Duitsers massaal naar een stof winkel zullen gaan. Des noods rondje door de stad lopen en kijken of het druk is of niet. als het druk is weer naar huis.
Nijntje!
Lief!
Wil binnenkort gaan proberen te haken! En dan meteen een dekentje voor op de bank ofzo. Maar begrijp ik het goed dat je dan ongeveer 30 bollen nodig hebt? Want dat is toch best duur
Ligt aan de maat en het materiaal. Wol is duurder dan acryl, dat is erg goedkoop. Zelf zou ik liever geen deken van acryl hebben, dan liever wol of katoen. Maar waarschijnlijk zijn dekentjes van de winkel goedkoper. Als je het zelf maakt kun je het wel maken zoals je wilt, en van het materiaal dat je het prettigste vindt! Anders eerst met een kussenhoes beginnen?
Ja dingen zelf maken is vaak niet goedkoop. Ik geef meer geld uit aan een trui die ik zelf brei dan wat ik zou kopen in de winkel. Kunt wel voor een eerste project ook gewoon Julia van de zeeman gebruiken, je moet toch ook even ervaren of je het leuk vindt. Maar ik word zelf gelukkiger van andere wol. Julia is er wel in leuke kleurtjes!