Omatopic #2

https://www.ravelry.com/groups/ff-omas We zijn ooit een groep gestart maar die is vrij dood! Maar daar zijn wel wat forummers! Of alleen maar dus :stuck_out_tongue_winking_eye:
Haal het linkje later weer weg!

@Whoopdidoo kijken wat vrienden maken, patronen kopen, projecten starten, foto’s plaatsen. Uren neuzen tussen alle patronen en kijken welke wol iedereen heeft gebruikt en welke maat mooi zou zijn en in groepen kijken, aan kal’s meedoen!

2 likes

Wouw :heart_eyes::heart_eyes: welk patroon is dit? En welk garen heb je gebruikt? Ik kan niet breien maar als ik dit zie dan wil ik het zeker leren!

Ik heb je toegevoegd, leuk!

1 like

Heb je ook toegevoegd.
Ik ben niet heel actief maar haak ondertussen wel van alles

1 like

Bear mountain socks van pipandpin en basic sock van wol met verve!

1 like

Ja gaat heel makkelijk! Echt een fijn platform in dat opzicht

1 like

Dat dinosaurusje eraan❤

Voor de borduursters onder ons:

Mijn french knots zijn:

• Perfect
  • Een rommeltje
  • French nots

0 stemmers

1 like

Mooi garen!

1 like

Met de aardbei erbij is de CAL compleet! Vond het erg leuk om een paar weken achter elkaar iets kleins te maken. Leuk zo’n kratje vol :grin:. Nu moet ik mijn volgende project kiezen…

37 likes

Heel leuk!

Het is 23 graden en ik ben met dikke wol aan het breien :ok_hand: Maar ik vind het resultaat wel heel mooi! Raglan en in het rondbreien is lang niet zo moeilijk als ik dacht. Wol is Drops Wish en zoooo zacht.

11 likes

Oooo zo leuk! Rare vraag misschien maar ik wil graag zoiets voor mijn zoontje. Zou jij dit ook maken op bestelling?

:anguished:

4 likes

Ik heb deze wol en na 4 kleine alpacas en 2 grote met ander pluizig wol had ik wel verwacht dat ik een pro was. Maar of ik tel niet goed of t gaat gewoon niet goed :joy: Echt niet te doen dit.
Het is wel echt super super zacht.

2 likes

Ik voel me gevleid :wink: maar vind mezelf daar absoluut niet goed genoeg voor en heb tevens denk ik te weinig tijd haha. Ik heb deze verkoper wel eens opgeslagen op marktplaats, wie weet is dat iets?

2 likes

Deze alvast voor mijn B-day gekregen!

16 likes

Anders misschien @Axolotl, die heeft een insta waar ze haakspulletjes verkoopt en dacht ook op bestelling maakt.

2 likes

O ja @Axolotl? Wat tof! Ik heb geen Instagram maar hoor heel graag of je haakt op bestelling :slight_smile:

@jahoor wat lief dat je me noemt!

@lijnewiets stuur maar een PB’tje :relaxed:
Edit: oh, hier m’n insta. Dan kan je eerst ff kijken of je m’n haakwerk wat vind haha

3 likes