Oh jammer! Zelf eentje beginnen dan ;). (Vroeger in mijn dorp organiseerde de boerinnenbond zoiets, en als dat niet overdag was geweest wanneer ik naar school moest, was ik er wrs naaryoe gegaan, ssst.)
Ja maar ik ken niemand in real life die breit. Plus ben een inwijkeling in mijn gemeente en ken amper iemand daardoor. Plus ben best verlegen dus het is een grote drempel om zoiets zelf op te starten. Ergens binnenkomen en stilletjes aanschuiven durf ik eerder .
Ach ja, gelukkig kan ik hier terecht en ook in de breiwinkel af en toe.
Ik heb op ravelry wel eens gekeken of er iemand in mijn stad woont die actief breit. Toen heb ik haar op insta toegevoegd en heb nog nooit afgesproken met haar maar we kletsen wel regelmatig op Instagram
Wat leuk! Zou dat echt nooit durven.
Wat doen jullie verder met ravelry?
Goeie tip!
Ik verkoop er patroontjes en koop er ook vrijwel al mn patronen. Vind de library erg handig.
Ook vond ik het leuk om te zien wat anderen maken en dat zelf bij te houden!
Hoe zoek je waar iemand woont? Ik ben erg benieuwd of er in mijn dorp iemand woont die breit.
Bij t menu kan je voor people kiezen en dan ook op afstand filteren.
@Bennielava Oh wat tof! Gaat dat makkelijk qua betaling?
Wat leuk dat je je eigen patronen verkoopt! Wat voor patronen zijn het?
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de Ravelries van iedereen hier. Dit is mijn account, mocht iemand me als vriendje willen toevoegen https://www.ravelry.com/people/meloenijsje
Haha 4 mensen die allemaal ongeveer 50 jaar ouder zijn dan ik
https://www.ravelry.com/groups/ff-omas We zijn ooit een groep gestart maar die is vrij dood! Maar daar zijn wel wat forummers! Of alleen maar dus
Haal het linkje later weer weg!
@Whoopdidoo kijken wat vrienden maken, patronen kopen, projecten starten, foto’s plaatsen. Uren neuzen tussen alle patronen en kijken welke wol iedereen heeft gebruikt en welke maat mooi zou zijn en in groepen kijken, aan kal’s meedoen!
Wouw welk patroon is dit? En welk garen heb je gebruikt? Ik kan niet breien maar als ik dit zie dan wil ik het zeker leren!
Ik heb je toegevoegd, leuk!
Heb je ook toegevoegd.
Ik ben niet heel actief maar haak ondertussen wel van alles
Bear mountain socks van pipandpin en basic sock van wol met verve!
Ja gaat heel makkelijk! Echt een fijn platform in dat opzicht
Dat dinosaurusje eraan❤
Voor de borduursters onder ons:
Mijn french knots zijn:
- Perfect
- Een rommeltje
- French nots
0 stemmers
Mooi garen!