Heel leuk!
Het is 23 graden en ik ben met dikke wol aan het breien Maar ik vind het resultaat wel heel mooi! Raglan en in het rondbreien is lang niet zo moeilijk als ik dacht. Wol is Drops Wish en zoooo zacht.
Oooo zo leuk! Rare vraag misschien maar ik wil graag zoiets voor mijn zoontje. Zou jij dit ook maken op bestelling?
Ik heb deze wol en na 4 kleine alpacas en 2 grote met ander pluizig wol had ik wel verwacht dat ik een pro was. Maar of ik tel niet goed of t gaat gewoon niet goed Echt niet te doen dit.
Het is wel echt super super zacht.
Ik voel me gevleid maar vind mezelf daar absoluut niet goed genoeg voor en heb tevens denk ik te weinig tijd haha. Ik heb deze verkoper wel eens opgeslagen op marktplaats, wie weet is dat iets?
Anders misschien @Axolotl, die heeft een insta waar ze haakspulletjes verkoopt en dacht ook op bestelling maakt.
@jahoor wat lief dat je me noemt!
@lijnewiets stuur maar een PB’tje
Edit: oh, hier m’n insta. Dan kan je eerst ff kijken of je m’n haakwerk wat vind haha
Net heel veel borduurspul via marktplaats op mogen holen, waaronder dit garen van dmc. Waar gebruik je dit garen zoal voor?
Edit: zit heeeeel veel gebruikt garen tussen (heeft ze wel netjes met kleuren genummerd, gelukkig) maar dit heb ik er allemaal nog ongebruikt tussen uit weten te vissen ook heel veel perle dus ik hoop dat iemand weet wat ik daarmee kan maken hahahaha
Goede score! Die perle gebruik je ook om te borduren. Maar is niet splijtbaar dus je gebruikt de hele draad.
Nieuw projectje, hysterische baby deken voor een vriendin. Kleuren komen niet zo goed over op de foto het groen en roze is echt neon. Denk dat zij dat wel kan waarderen.
Eindelijk weer eentje af. Had geen zin in de Brock en de omlijning. Dus heel lang zitten uitstellen en uiteindelijk viel het wel mee.
Omlijnen net op bed afgemaakt met audiobook op bed.
Mooi geworden! Weet je al wat de volgende wordt?
Ooh dit vind ik echt heel cool
hahahahahah dit is echt geweldig