Omatopic #2

Net heel veel borduurspul via marktplaats op mogen holen, waaronder dit garen van dmc. Waar gebruik je dit garen zoal voor? :flushed:

Edit: zit heeeeel veel gebruikt garen tussen (heeft ze wel netjes met kleuren genummerd, gelukkig) maar dit heb ik er allemaal nog ongebruikt tussen uit weten te vissen :dancer: ook heel veel perle dus ik hoop dat iemand weet wat ik daarmee kan maken hahahaha

o

8 likes

Goede score! Die perle gebruik je ook om te borduren. Maar is niet splijtbaar dus je gebruikt de hele draad.

2 likes

Mijn moeder heeft deze besteld en er staan leuke dingen in! Tijd om patronen te leren lezen :sweat_smile:

20 likes

Nieuw projectje, hysterische baby deken voor een vriendin. Kleuren komen niet zo goed over op de foto het groen en roze is echt neon. Denk dat zij dat wel kan waarderen.

20 likes

Eindelijk weer eentje af. Had geen zin in de Brock en de omlijning. Dus heel lang zitten uitstellen en uiteindelijk viel het wel mee.
Omlijnen net op bed afgemaakt met audiobook op bed.

22 likes

Mooi geworden! Weet je al wat de volgende wordt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ooh dit vind ik echt heel cool :heart_eyes:

2 likes

Eindelijk dit werkje af!

37 likes

hahahahahah dit is echt geweldig

2 likes

Deze week lekker zitten wikkelen en alles aan de hand van de dmc color card in de dozen gedaan. Ook direct bijgehouden welke kleuren nog ontbreken, maar dat zijn er dus ± 200 :dizzy_face::dizzy_face: dacht echt dat ik nu wel een groot deel van de beschikbare kleuren had haha

10 likes

Mocht je er aan denken om het compleet te maken, kijk via een Lovecrafts. Garen zijn daar een stuk goedkoper en nog een redelijk leuke manier om je collectie compleet te maken. Heb er zelf tot nu toe geen spijt van.

Ik moet overigens nog steeds mijn excel sheet aanpassen. Voelt een beetje als huiswerk.
maar eerlijk, als ik nue en patroon heb dan pak ik gewoon wat ik nodig heb en dat is zo fijn. inpv iedere keer weer wachten op garen wat ik moet bestellen of kopen bij de naaiwinkel bladiebla.

3 likes

Ik hoop dit najaar nog naar de VS te kunnen (vriendin is erheen geëmigreerd) en dan wil ik daar naar een joanns gaan :heart_eyes: maar denk niet dat ik voorlopig de verzameling compleet ga maken, kost mij al met al net iets te veel geld haha :stuck_out_tongue:

Heb van de vrouw waar ik de nieuwe garen van heb overgenomen ook heeeeel veel kaartjes met gebruikt garen overgenomen, dat moet ik ook nog een keer uitzoeken. Wie weet zit daar heel veel bij wat nu nog ontbreekt :relaxed:

2 likes

ooo er is in de VS echt een winkel volgens mij Michaels ofzo en daar zijn ze 60 cent ofzo!

3 likes

One color left! Met nieuwsgierige huisgenoot op de achtergrond. Ze viel vandaag m’n werk zelfs aan 🥲

16 likes

Ze kijkt wel echt heel pissig.
Gaaf werk verder!

1 like

Haha bij Joann idd ook 60 cent, echt onvoorstelbaar. Michael en Joanns zijn beetje vergelijkbaar, ze zitten beide in de stad voor m’n friend woont. Als ik ga moet ik met een zo goed als lege koffer gaan :grimacing:

2 likes

Maak een vlog voor ons :joy: Lijkt me echt zo leuk zon amerikaanse hobbywinkel.

2 likes

Die hobbywinkels in Amerika zijn zooo groot. Ik kijk wel eens van die come yarn shopping with me vlogs. Het is gewoon een soort supermarkt, zo groot.

Mijn raglantrui schiet lekker op! Net de body afgemaakt. Heb alleen niet genoeg wol voor de tweede mouw, dus moet eerst meer bestellen…

9 likes

Hahaha ik was al foto’s aan 't bekijken via de Google reviews van de winkels en dit is een deel van het garen bij de plaatselijke Joann :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik ben een temperatuursjaal aan het haken van mijn eerste geboortejaar. Heel leuk om te doen.

13 likes