Omatopic #2

Mocht je er aan denken om het compleet te maken, kijk via een Lovecrafts. Garen zijn daar een stuk goedkoper en nog een redelijk leuke manier om je collectie compleet te maken. Heb er zelf tot nu toe geen spijt van.

Ik moet overigens nog steeds mijn excel sheet aanpassen. Voelt een beetje als huiswerk.
maar eerlijk, als ik nue en patroon heb dan pak ik gewoon wat ik nodig heb en dat is zo fijn. inpv iedere keer weer wachten op garen wat ik moet bestellen of kopen bij de naaiwinkel bladiebla.

3 likes

Ik hoop dit najaar nog naar de VS te kunnen (vriendin is erheen geƫmigreerd) en dan wil ik daar naar een joanns gaan :heart_eyes: maar denk niet dat ik voorlopig de verzameling compleet ga maken, kost mij al met al net iets te veel geld haha :stuck_out_tongue:

Heb van de vrouw waar ik de nieuwe garen van heb overgenomen ook heeeeel veel kaartjes met gebruikt garen overgenomen, dat moet ik ook nog een keer uitzoeken. Wie weet zit daar heel veel bij wat nu nog ontbreekt :relaxed:

2 likes

ooo er is in de VS echt een winkel volgens mij Michaels ofzo en daar zijn ze 60 cent ofzo!

3 likes

One color left! Met nieuwsgierige huisgenoot op de achtergrond. Ze viel vandaag m’n werk zelfs aan 🄲

16 likes

Ze kijkt wel echt heel pissig.
Gaaf werk verder!

1 like

Haha bij Joann idd ook 60 cent, echt onvoorstelbaar. Michael en Joanns zijn beetje vergelijkbaar, ze zitten beide in de stad voor m’n friend woont. Als ik ga moet ik met een zo goed als lege koffer gaan :grimacing:

2 likes

Maak een vlog voor ons :joy: Lijkt me echt zo leuk zon amerikaanse hobbywinkel.

2 likes

Die hobbywinkels in Amerika zijn zooo groot. Ik kijk wel eens van die come yarn shopping with me vlogs. Het is gewoon een soort supermarkt, zo groot.

Mijn raglantrui schiet lekker op! Net de body afgemaakt. Heb alleen niet genoeg wol voor de tweede mouw, dus moet eerst meer bestellen…

9 likes

Hahaha ik was al foto’s aan 't bekijken via de Google reviews van de winkels en dit is een deel van het garen bij de plaatselijke Joann :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik ben een temperatuursjaal aan het haken van mijn eerste geboortejaar. Heel leuk om te doen.

13 likes

Iemand al eens sokken gebreid met 6-ply sokkenwol?

Had het net bijna perongeluk besteld, maar ben toch gewoon voor de dunnere sokkenwol gegaan. :slight_smile:
Al lijkt het me wel fijn om een soort slof sokken te breien, lekker warm

Ja ik wil er ook huissokken mee maken.

Het liefst zeg ik m’n baan om en ga nu fulltime borduurder worden. Heb inmiddels 3 van deze tasjes gemaakt maar weet niet wat ik ermee moet hahaha, het kost me zoveel tijd maar love it

Tas

15 likes

Zo leuk!

Heeft iemand weleens een droomdeken gemaakt (haken of breien) met ander garen dan bij zo’n pakket zit? Ik vind de happy van yarn&colours best duur namelijk, lijkt me dat je met een goedkoper garen ook een mooie deken moet kunnen maken.

Wow ik heb daar echt geen geduld voor. Heb je al een tabel gemaakt? Ben ik wel benieuwd naar! :blush:

Ja, van regia. Draag die vaak met slapen!

Heb jij een patroon gevolgd?

Nee ik heb naald 3 mm gebruikt en gemeerderd vanaf de teen tot hoe breed m’n voet ongeveer was. En ik gebruik vaak de fish kiss lips heel (soort short row hak) en daarvoor moet je het aantal steken voor de hak door drie delen. Dus normaal doe ik 60 steken voor een sok dus heb 30 steken op m’n naad waar de hak moet dus gedeeld door 3 dus ik minder tot 10 steken.

1 like