Omatopic #2

@Mees en @Whoopdidoo bedankt voor jullie antwoorden!

Het is een rond mandje, die dezelfde breedte heeft over de hoogte. Ik ga denk ik idd net zoals bij amigurumi doorhaken. Kijken wat er dan uitkomt.

Moet ik alleen even uithalen zonder dat mijn vriend het ziet :sweat_smile: die wordt gek dat ik het de hele tijd uithaal.

3 likes

Ja dan kan je meerderingen gewoon spreiden. Ik doe t altijd in de rondes met even aantallen ertussen. Dus als er 4 tussen moet doe ik er 2 aan t begin van de ronde en 2 aan t eind.

1 like

Uithalen hoort erbij helaas, haha. Ik zit juist de hele tijd te zuchten en te steunen dat ik moet uithalen en dan zegt m’n vriend: ‘Doe het maar snel, dan heb je het niet door!’.

Maar ik herken je pijn, heb zelf al vijf keer de boord van een vest uitgehaald. :sob:

1 like

Of dit stukje lekker laten toch? Zie je straks amper.

1 like

Ik heb hier ooit geleerd: haal het maar uit, anders blijf je je er aan irriteren :sweat_smile: en dat klopt voor mij zeker weten. gelukkig is dit niet zo veel werk.

2 likes

Had geen baby om model te staan dus heb ‘ambulance panda’ van ons zoontje gebruik :sweat_smile:

44 likes

Die slofjes! :heart_eyes:

@Axolotl Echt mega schattig zo met die panda!

Mijn trui is (bijna) klaar! Nog een paar draadjes wegwerken en blocken. Hij is niet voor mezelf dus hij is wat te groot, zo benieuwd hoe hij mn vriendin staat waar 'ie voor is!

34 likes

Dit zijn al 19 verschillende kleuren (waaronder 8 verschillende tinten wit) 🥲 heel blij met m’n needle organizer haha

7 likes

Is dit Chunky Monkey?

Wauw, heel mooi! Echt een geweldige kleur. En wat een werk, zoveel rib. :scream:

Mijn trui is ondertussen ook af! Moet hem nog wel blocken, maar ik ben zooo trots op. Vind vooral de halslijn en de raglansteken heel tof.

22 likes

Ik kan zelfs beginnen met de 2e sok dit keer :laughing:
Al zit ie wel iets strak, maar hoop met blocken dat nog beter te krijgen. Denk dat ik toch een maat groter moet gaan breien.
Zit helaas wel een foutje in, na de hiel ben ik verkeerd om gaan breien, durfde het niet eruit te halen.

11 likes

Ja klopt!

Ik heb sinds maanden eindelijk weer is wat af. Gelukkig op tijd voordat spooky season begint

24 likes

Haha. Dat is echt mijn favoriet dus ik herken het uit duizenden😅

Waarvoor gebruik jij het? Zit over kussentjes te denken maar weet niet hoe mooi het blijft.

Ik ga morgenmiddag even naar Assen denk ik. Kledingkleurtjes kijken en iets om te borduren. En waarschijnlijk nog een nieuwe hobby want ze hebben er van alles :joy:

CM is mijn go-to garen van babyvestjes tot knuffels en alles daar tussenin. Een kussen zou heel goed kunnen! Het pluist nauwelijks.

Oh top. Krijg je dan niet echt mega knuffels altijd?

Vind ik wel meevallen. Je kan natuurlijk minder toeren nemen. Ik haak op naald 4.5.

Ik sta op het punt de droomdeken te bestellen maar misschien wacht ik wel tot ze een aanbieding hebben. Met extra bollen om hem breder te maken kost het toch zo 150 euro. Weet iemand of wolplein meedoet aan acties of vaak korting heeft?