Wauw, heel mooi! Echt een geweldige kleur. En wat een werk, zoveel rib. 
Mijn trui is ondertussen ook af! Moet hem nog wel blocken, maar ik ben zooo trots op. Vind vooral de halslijn en de raglansteken heel tof.
Wauw, heel mooi! Echt een geweldige kleur. En wat een werk, zoveel rib. 
Mijn trui is ondertussen ook af! Moet hem nog wel blocken, maar ik ben zooo trots op. Vind vooral de halslijn en de raglansteken heel tof.

Ja klopt!
Haha. Dat is echt mijn favoriet dus ik herken het uit duizenden😅
Waarvoor gebruik jij het? Zit over kussentjes te denken maar weet niet hoe mooi het blijft.
Ik ga morgenmiddag even naar Assen denk ik. Kledingkleurtjes kijken en iets om te borduren. En waarschijnlijk nog een nieuwe hobby want ze hebben er van alles 
CM is mijn go-to garen van babyvestjes tot knuffels en alles daar tussenin. Een kussen zou heel goed kunnen! Het pluist nauwelijks.
Oh top. Krijg je dan niet echt mega knuffels altijd?
Vind ik wel meevallen. Je kan natuurlijk minder toeren nemen. Ik haak op naald 4.5.
Ik sta op het punt de droomdeken te bestellen maar misschien wacht ik wel tot ze een aanbieding hebben. Met extra bollen om hem breder te maken kost het toch zo 150 euro. Weet iemand of wolplein meedoet aan acties of vaak korting heeft?
Ik heb de droomdeken gehaakt met Julia garen van Zeeman.
Haakt heel fijn en blijft mooi. Ik ben nu op vakantie in het buitenland, kan dus geen foto maken. Ik heb hem in grijs, gebroken wit en in geel gehaakt. 3 dekens dus, ook voor vrienden.
Ik vind de kleuren die ze daarvan hebben (nu in ieder geval?) iets minder, maar dat scheelt wel in de prijs zeg!
Ik kwam wel deze tegen, lijkt me wel wat om iets mee te maken: https://www.zeeman.com/nl/breigaren-av-000164804.html
Een hele zachte dikke badjas ofzo 
Ik vind garen van Zeeman heel fijn! Ik brei nu een vest met de Dream garen en het breit echt fijn en ze hebben zulke mooie kleurtjes. Julia is ook echt mooi, heb vorig jaar een paar mutsen en sjaals gebreid.
Ik heb dit om herbruikbare water ballonnen mee te haken maar vind het zó naar aanvoelen. Krijg serieus al kriebels als ik naar de foto kijk 
Oh dan is het niet wat ik ervan verwacht

Wacht: herbruikbare waterballonnen? Hoe werkt dat dan? 
Een ballon vorm haken, onderdompelen in water en elkaar bekogelen haha. Omdat dat garen zoveel water opneemt is het daar ideaal voor.
Ik was ze dan na het spelen weer en zo kunnen ze er heel de zomer plezier van hebben + er ligt nergens plastic rotzooi zoals bij echte waterballonnen.
Haha ik heb gisteravond echt m’n hoofd liggen breken over hoe je het zo kon haken dat het geen water zou lekken
(een echte ballon)

Hoe kan ik het best potloodstrepen verwijderen van een boorduurdoek? Het werkje is af en voordat ik het kan inlijsten moeten eerst de lijnen weg.