Ik zag deze op Twitter 
Ohhh ik wist helemaal niet dat deze manier van borduren een ding was. Wat ontzettend leuk! Dank voor de tip.
Zelf borduur ik niet (ik heb al teveel hobby’s) maar ik vind het zo mooi om te zien. 
Het was al lelijk, maar nu na het afwassen van dat plakpapier is het gewoon niet eens meer te redden?! Echt alles wat er semi netjes uitzag is nu zó uit vorm… zelfs helemaal strakgetrokken en gestreken niet te doen joh. Vrij borduren is niet zo mijn ding denk ik 🥲
Oh noes. Ik had dit ook met mn vlinder en die was nog semi hard en heb m eigenlijk niet nog een keer uit durven spoelen omdat ik bang was dat t nooit meer goed zou komen.
Dit is 2x uitgespoeld, goed laten drogen en zelfs nog met het strijkijzer overheen gegaan. Helemaal stuk 
Echt zo kut na zo lang werk!
Oooh die Vaiana😍
De jongen die ik date woont in New York (super onhandig trouwens) en ik zag toffe needle minders op een Amerikaanse Etsy account. Dus ik vroeg of ik het naar zijn huis mocht laten sturen zodat hij ze in november mee kon nemen en dat was helemaal ok. Dus ik heb net deze needle minders besteld
Heel leuk!
Weet iemand een betaalbaar garen voor ongeveer naald 3.5? Zeg maar even dik als de royal van zeeman maar dan met meer kleuren? Color crafter en die andere bekende zijn toch een stuk dunner.
Ik brei met color crafter met 4mm, dus ik denk dat het ook wel met 3,5 kan! Sowieso veel DK garen wel. Misschien die van Stylecraft? Ik vind dat ook fijn garen. Of een baby marino, dat is ook meestal voor 3/3,5mm bedoeld.
Stylecraft was die andere die ik bedoelde maar kwam er even niet op. Maar voor amigurumi moeten die toch echt wel op een 3 bij mij.
Hoe onhandig het daten met iemand in New York ook is, dit is toch wel een handige bijkomstigheid, een postadres in Amerika haha. Geweldige needle minders, past mooi bij de tijd van het jaar. 
Aah je bedoelt haken. Ik dacht breien
dan kan misschien iemand anders je beter helpen met deze vraag, want ik brei vooral en haken doe ik met goedkoop katoen van Sostrene Grene.
9 stuks Baby Fabulous 052 Orchid (Kan je het patroon voor dekentje ook sturen, daar was het voor bedoelt)
3 stuks Yarn and Colors Epic 070 Petroleum
1 stuk Yarn and Colors Epic 024 Chestnut
2 bollen van de action. weet ondertussen niet meer wat het is.
Hoef er niet de hoofdprijs voor, wil er vooral iemand blij mee maken. Liefst in 1x
Hetzelfde geld voor heel wat Ali kitjes die ik heb voor het vrij borduren. Hoef er niet de hoofdprijs voor, wil vooral iemand blij maken. Liefst in 1keer
Verzending uiteraard voor verkoper.
Ik ben van het weekend trouwens druk bezig geweest met het beitsen van m’n borduurringen. Nu weer alles opruimen
ooo dit ziet er zo mooi uit!!!
Ik heb ook eens baby fabulous in de kleur orchid gekocht (en gebruikt voor een trui die ik in een woedeaanval kapot knipte toen hij mislukte, maar dat is een ander verhaal
) en ik vind hem zoooo mooi! Wil er ooit nog eens iets anders mee maken. Wat is het patroon van het dekentje?
Edit: ik weet dat deze post niet voor mij was maar ik sloeg aan op de kleur haha.
Jaa het is echt een hele mooie kleur! Ben er ook echt verliefd op.
Dit is het patroon. Wilde hem zelf groter maken dan het patroon. Ben er uiteindelijk mee gestopt.