Sokkenwol heeft als eigenschap dat het dun is. Het is een combi van wol en vaak nylon zodat het niet te snel slijt en zn vorm goed houdt.
Anders moet je eens zoeken op patronen voor sloffen/slofsokken. Maar voor gewone sokken ga je eigenlijk altijd uitkomen op dunne wol voor 2 tot 3 mm. Duurt niet mega lang want een sok is niet zo groor
Deze oma heeft 8 zakken vulling gekocht en 17 euro bespaard❤
Nee hoor, regia 8 ply brei je volgens het label op 4-5 mm. Ik heb het zelf op 3 of 3,5 mm ofzo gebreid maar brei wat losser. Sokken op 8-10 mm lijken me niet comfortabel 
 en het valt mee hoor, sokken van gewone sokkendikte kan ik wel in een dag of 4 of 5 breien. Maar ik brei niet voor het snelle resultaat, ik brei omdat ik het leuk vind.
Heeft iemand van jullie weleens milk cotton yarn van Alie geprobeerd?
Is dat veel goedkoper? Vond dat altijd wel tegenvallen qua prijs.
Nee ze verkopen het alleen daar 
Oh wat lullig
Ik ga binnenkort een weekend naar Leiden! Komt een van jullie uit die buurt? Zitten er leuke handwerk- of wolwinkels?
Leuk! Volgens mij zitten er meerdere winkels. Ik was bij n steekje los en dat was niet heel bijzonder maar wel een hele leuke eigenaresse.
Is er een liefhebber van kleine rondjes haken die de benen van mijn kat wil afmaken? 
Ik heb alle andere onderdelen uit ellende tussendoor al gemaakt, nu blijft alleen maar 25 rondjes per been en een nog kleinere staart over, heb zo’n hekel aan dat gepriegel.
De benen zien er nog wel uit alsof ze 12 steken zijn ofzo. Ik vind t kleiner dan 8 pas gepriegel 
. Alleen zon been met hoofd en lijf al klaar wel altijd zeer vervelend. Als dat andersom is, eerst benen en lijf en dan ook nog t hoofd er aan vast, doe ik altijd t hoofd los.
Ze is wel cute!
Cute! Picapau?
Meet & make heeft ook veel! Daarnaast Ribbels en inderdaad n steekje los en je hebt ook nog het Plastichuis voor borduurspulletjes etc!
Is allemaal op loopafstand van elkaar, in het centrum
Heel schattig!!
Ja het tweede boek!
Geen idee hoor of het boek ‘haak je restjes op’ al eens gedeeld is hier. Ik lees af en toe wel mee en vind het altijd zo leuk om te zien wat er gemaakt word. Misschien dus wel een leuke tip dit boek. Als iemand nog een leuke boekentip weet voor restjes wol en breien dan ben ik wel benieuwd!
Ik heb dit boek toevallig.
Vind hem maar zo zo.
Wel leuk voor kleine projecten tussendoor
Yep!! Als je nog aanraders hebt voor andere verkopers met kleine/mini patroontjes 
 I’m all ears