De benen zien er nog wel uit alsof ze 12 steken zijn ofzo. Ik vind t kleiner dan 8 pas gepriegel . Alleen zon been met hoofd en lijf al klaar wel altijd zeer vervelend. Als dat andersom is, eerst benen en lijf en dan ook nog t hoofd er aan vast, doe ik altijd t hoofd los.
Ze is wel cute!
Cute! Picapau?
Meet & make heeft ook veel! Daarnaast Ribbels en inderdaad n steekje los en je hebt ook nog het Plastichuis voor borduurspulletjes etc!
Is allemaal op loopafstand van elkaar, in het centrum
Heel schattig!!
Ja het tweede boek!
Geen idee hoor of het boek âhaak je restjes opâ al eens gedeeld is hier. Ik lees af en toe wel mee en vind het altijd zo leuk om te zien wat er gemaakt word. Misschien dus wel een leuke tip dit boek. Als iemand nog een leuke boekentip weet voor restjes wol en breien dan ben ik wel benieuwd!
Ik heb dit boek toevallig.
Vind hem maar zo zo.
Wel leuk voor kleine projecten tussendoor
Yep!! Als je nog aanraders hebt voor andere verkopers met kleine/mini patroontjes Iâm all ears
Ahhh dit is de Black friday actie van Joann in de VS. Voorgaande jaren betekende dit 3 voor 1 dollar, en met taxes kom je dan om 38 cent per streng uit. Dus ik denk dat ik mân verzameling maar compleet ga maken, ik mis zoân 200 kleuren en als ik dat nu koop kost het mij âmaarâ 78 dollar (± 70 euro).
Edit: ik kom nu tegen dat t vorig jaar 5 voor 2 dollar was⊠Dan kom ik op 90 dollar uit. Alsnog best netjes.
In de plek waar ik nu woon zijn 3 hobby winkels en ik woon er precies tussen. Net deze drie halve meters gehaald bij de stoffenwinkel
Is dit kruissteek? Is het een pakket of een los patroon?
Het is inderdaad kruissteek.
Awesome!
Waar is dat patroontje van?
Ik heb een vraag! Ik ben een supernoob wat breien betreft en ik kan nog net heen en weer breien zegmaar. Nu loop ik vast;
Ik ben bezig met een spencer en nu ben ik aan de bovenkant en daar wil ik nu een col aan breien.
Maar dan moet de schoudernaad afgekant worden en dan moet ik in het midden nog blijven breien. Maar als ik die schouder afkant dan blijft mn draad aan de buitenste zijkant en daar kan ik dan dus niet mee verder breien. Heb al gegoogled op âcol breienâ âvorm breienâ âhoek breienâ etc maar ik vind niet zoveel.
Iemand een tip?
Edit: misschien mijn draad door alle steken heen halen voordat ik ze afkant? Dan moet ik dus een hele bol wol door 10 steken trekken, maar is niet onmogelijk
Nog een edit: dat lost trouwens het probleem aan de andere kant niet op