Omatopic #2

Je draad afknippen na het afkanten en op de plek waar je wilt, weer gaan breien? Of denk ik nu te simpel?

1 like

Je kunt ook alle steken (los!) Afkanten, dus schoudersteken en col steken.
En dan voor de col weer steken opnemen. Hoe dat moet zie je door op youtube te zoeken op pick up and knit

2 likes

Al gelukt! Ik kantte op een hele rare manier af, nu klopt het wel!

1 like

Op de markt!

1 like

Heb je ze ergens specifiek gezien?

2 likes

Volgens mij heb ik ze wel eens in Rotterdam gezien, maar je hebt daar zooooveel knopen. Je zou ook fourniturenzaken kunnen bellen bij je in de buurt.

1 like

Nieuw paar sokken er weer bij!

32 likes

Weer iets klaar :tipping_hand_woman:.

19 likes

170 strengetjes DMC borduurgaren gekocht :yum: omgerekend 68,38 voor betaald (actie was 5 voor 2 dollar)

38 likes

Echt jaloers hierop XD

2 likes

Ik ook haha! Wat een geweldige actie :star_struck:

1 like

Haha, die bon is zoveel groter dan dat tasje :sweat_smile:. Goede buit!

1 like

ik ben ZO jaloers haha. heeeeeeeeeerlijk die bon!!!

1 like

Haha ik dacht even, wat heeft ze nu in haar hand? Maar het is de bon. :rofl: :rofl: :rofl: Echt prachtig, en fijn dat je aankopen niet zoveel ruimte in beslag nemen in je bagage.

1 like

Mooi! Welk garen heb je gebruikt?

Deze is het :slight_smile:

Van dat merk hebben ze nu ook leuke kerstkleurtjes. Heb er daar inmiddels ook al een paar van besteld.

3 likes

Zo leuk je enthousiasme! Ga misschien ook maar weer eens een paar sokken opzetten.

@Bertha Hij wordt echt mooi! Ziet er uit als een hele chille trui.

2 likes

Hoe heb je het opgelost met de kleurbaden?

1 like

Gefade! Twee keer 1 toer wit en 2 creme en daarna stuk of vijf keer om en om

3 likes

Dit is niet helemaal het juiste topic dus sorry daarvoor, maar ik gok dat hier de handigste FF’ers zitten die mij hopelijk kunnen helpen!

Ik heb een kledingstuk van fleece waar een gat (ongeveer 1,5cm) in zit en ik wil dit graag maken. Wat is de beste manier om dit redelijk netjes te doen? Het mag ook met een nieuw stukje fleece eroverheen wat mij betreft.
Mijn niveau van handig zijn: ik kan een knoop aannaaien en een beetje handmatig stikken (oké en ik ben dit weekend begonnen met borduren) dus ik hoop dat er een soort beginnerstappenplan is hiervoor :’)