Omatopic #2

Deze is geweldig, staat op mijn verlanglijstje!

2 likes

Haha thanks! Ik had dit pakket aan mij schoonouders gevraagd voor mijn verjaardag. Iedere keer als mijn schoonmoeder er is wil ze weer even kwijt hoe verschrikkelijk lelijk en tuttig ze ‘m vindt. Maar dat ze wel heel blij is dat ik het leuk vind :laughing:

1 like

Klopt t dat je er nog los een kussenrug bij moet kopen? Of is t pakket alles wat je nodig hebt?

1 like

Is er een hapje uit of is het meer een scheurtje? Als er echt een stukje stof ontbreekt zou ik er wat achter doen inderdaad, misschien dan met visible mending, als je dat intikt op YouTube krijg je vast genoeg filmpjes. Bij meer een klein scheurtje zou ik t met een heel dun draadje dichtnaaien

1 like

Klopt, die koop je er nog los bij. Het is eigenlijk alleen een lapje stof met een rits door het midden, dus als je handig bent kan je het ook nog zelf maken.

1 like

Heb deze besteld voor mn moeder. Kocht ze t liefst allemaal :joy:

9 likes

Een like is niet genoeg, ik vind dit kussen echt fantastisch. :heart:

4 likes

Heel mooi :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wauw @Bertha ik vind deze idd ook echt perfect! En dat je nu die kleurverschillen niet meer ziet, had ik echt niet verwacht. Heel mooi!

1 like

Ontzettend mooi!! :heart_eyes: Welk patroon heb je gebruikt?

2 likes

Ja zo groot verschil was t ook niet, alleen als je dan zo’n duidelijke baan hebt dan zie je t in bepaald licht ineens. Nu gaat t mooi geleidelijk in elkaar over

@DonnaElvira iben sweater!

2 likes

Ben ik weer met m’n voedingsmiddelen! Ik heb de CAL van Y&C af. Wel een gevalletje “ik maak later nog wel wat meer”, wat ik waarschijnlijk niet doe :grin::ok_hand:t2:

27 likes

Ik zat gister in een depressie, dus ik wilde mezelf opvrolijken. Mocht ook van m’n pa een sinterklaascadeautje uitzoeken, dus heb er 2 van Sinterklaas en 3 van mezelf. Granny life for the win

15 likes

Heerlijk deze, lekker knus borduren met dit gure weer. Hopelijk voel je je dan snel beter!

1 like

Is het nog gelukt met een borduurpakket uitzoeken?

Wat een pracht pakketten <3

2 likes

Dag 1+2 van wolplein adventCAL

15 likes

Ik had vorige week ineens zin om te borduren (geen idee waarom, want nooit gedaan) en ik ben helemaal verbaasd over hoeveel rust het me geeft.
Waar vinden jullie leuke borduurpatronen? Ik had er nu eentje van Etsy en daar staat wel veel, maar wellicht zijn er nog andere leuke tips hier. Ik wil wel zelf dingen gaan tekenen (of ja mijn vriend dan want ik kan niet tekenen), maar ik wil eerst handigheid krijgen in de verschillende steken en reliëf etc.

13 likes

Ik ben echt verliefd geworden op dit pakket The reindeers on its way! - Kerst borduurpakket - LetiStitch - Iris Borduurt

1 like

oh wat schattig!

2 likes