Omatopic #2

Mij lijkt juist borduren dan niet geschikt met je naald, draden wisselen en opletten etc. Vind je haken niks?

1 like

Heb je een hobby/wolwinkel in de stad? Die hebben meestal wel borduurkits. Van kruissteek sowieso. Irisborduurt.nl heeft zowel kruissteek als vrij borduren.

Hier ook een hobbydip. Moet t gewoon weer even oppakken.

Dan zou ik even lekker rond gaan snuffelen bij irisborduurt! Zitten hele leuke dingetjes tussen.

1 like

Aah zo. Ik heb inderdaad ook mijn pakket gekocht via irisborduurt.

2 likes

Bij irisborduurt een kussenpakket, want de kleuren zijn al voorgedrukt op het raster. Je hoeft er daardoor niet heel erg over na te denken en is leuk om mee te beginnen. En aan het einde heb je een leuke kussen. Heb er eerder dit jaar ook een gemaakt, was erg leuk om te doen. Kussen borduurpakket - Snelle verzending - Iris Borduurt

1 like

Ben pas begonnen met haken, naast het naaien. Fijn dat het ook met een serie of YouTube kan en wat minder herrie maakt :innocent:

Hier mijn eerste project een muts en het tweede project een sjaal schiet ook al aardig op. Alleen stom dat ik maar één bol lila had gekocht en later pas bedacht wat ik ermee wilde maken. Nu hadden ze deze kleur niet meer bij de Zeeman zodat ik er geen bijpassende sjaal bij kan maken. Beginnersfout…

17 likes

Het zou kunnen dat ik bij een andere vestiging van Jo-ann nog 50 kleuren gekocht heb vrijdag :crazy_face:. Nu dus 220 strengetjes op kaartjes wikkelen :joy: Ik heb 3 bewaardozen bij Iris besteld hahaha

6 likes

Dit kussen heb ik trouwens gemaakt. De meningen zijn er over verdeeld, maar ik vind ‘m geweldig.

31 likes

Ohh die is toch super leuk!!

1 like

Ik zag net die van een roodborstje. Ook heel leuk. Mn moeder is met pensioen en ben een pensioenoverlevingspakket aan t maken en deze is ook wel leuk.

@Tamara zooo jaloers!

1 like

Deze is geweldig, staat op mijn verlanglijstje!

2 likes

Haha thanks! Ik had dit pakket aan mij schoonouders gevraagd voor mijn verjaardag. Iedere keer als mijn schoonmoeder er is wil ze weer even kwijt hoe verschrikkelijk lelijk en tuttig ze ‘m vindt. Maar dat ze wel heel blij is dat ik het leuk vind :laughing:

1 like

Klopt t dat je er nog los een kussenrug bij moet kopen? Of is t pakket alles wat je nodig hebt?

1 like

Is er een hapje uit of is het meer een scheurtje? Als er echt een stukje stof ontbreekt zou ik er wat achter doen inderdaad, misschien dan met visible mending, als je dat intikt op YouTube krijg je vast genoeg filmpjes. Bij meer een klein scheurtje zou ik t met een heel dun draadje dichtnaaien

1 like

Klopt, die koop je er nog los bij. Het is eigenlijk alleen een lapje stof met een rits door het midden, dus als je handig bent kan je het ook nog zelf maken.

1 like

Heb deze besteld voor mn moeder. Kocht ze t liefst allemaal :joy:

9 likes

Een like is niet genoeg, ik vind dit kussen echt fantastisch. :heart:

4 likes

Heel mooi :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wauw @Bertha ik vind deze idd ook echt perfect! En dat je nu die kleurverschillen niet meer ziet, had ik echt niet verwacht. Heel mooi!

1 like

Ontzettend mooi!! :heart_eyes: Welk patroon heb je gebruikt?

2 likes