Omatopic #2

Ja zo groot verschil was t ook niet, alleen als je dan zo’n duidelijke baan hebt dan zie je t in bepaald licht ineens. Nu gaat t mooi geleidelijk in elkaar over

@DonnaElvira iben sweater!

2 likes

Ben ik weer met m’n voedingsmiddelen! Ik heb de CAL van Y&C af. Wel een gevalletje “ik maak later nog wel wat meer”, wat ik waarschijnlijk niet doe :grin::ok_hand:t2:

27 likes

Ik zat gister in een depressie, dus ik wilde mezelf opvrolijken. Mocht ook van m’n pa een sinterklaascadeautje uitzoeken, dus heb er 2 van Sinterklaas en 3 van mezelf. Granny life for the win

15 likes

Heerlijk deze, lekker knus borduren met dit gure weer. Hopelijk voel je je dan snel beter!

1 like

Is het nog gelukt met een borduurpakket uitzoeken?

Wat een pracht pakketten <3

2 likes

Dag 1+2 van wolplein adventCAL

15 likes

Ik had vorige week ineens zin om te borduren (geen idee waarom, want nooit gedaan) en ik ben helemaal verbaasd over hoeveel rust het me geeft.
Waar vinden jullie leuke borduurpatronen? Ik had er nu eentje van Etsy en daar staat wel veel, maar wellicht zijn er nog andere leuke tips hier. Ik wil wel zelf dingen gaan tekenen (of ja mijn vriend dan want ik kan niet tekenen), maar ik wil eerst handigheid krijgen in de verschillende steken en reliëf etc.

13 likes

Ik ben echt verliefd geworden op dit pakket The reindeers on its way! - Kerst borduurpakket - LetiStitch - Iris Borduurt

1 like

oh wat schattig!

2 likes

Wat zijn fijne en goede filmpjes om te leren haken?

Totaal nagedaan van Pinterest (gewoon getekend op wat stof) en best blij mee! Echt een aanrader, dit was 1 avondje werk en ook best een leuk kerstcadeau. Alleen borduurringen vind ik zo lastig te vinden…

15 likes

Links de vrolijke CAL en rechts de klassieke

20 likes

Hoe bedoel je ringen lastig te vinden? In winkels of online?

Ik heb toen bij ali gekocht maar dat loont niet meer. Heb ook heel wat pakken bij xenos besteld, zitten 3 maten in. Zijn niet superwow van kwaliteit maar zou failliet gaan als ik ze telkens voor 3/4 euro per stuk moest kopen XD.

2 likes

Hoezo loont ali niet meer? Ze berekenen nu btw dus als t goed is moet dat wel gewoon goed gaan nu. Wel sorry aarde dat wel, maar heb geen auto en vlieg niet dus dat compenseert :joy:

Vind ik persoonlijk. Levering duurt echt bijna 2 maanden ofzo. Dan bestel ik liever ergens anders.

1 like

Ik zou investeren in een paar goede ringen om in te borduren, ik vind persoonlijk deze ringen het fijnst, je borduurwerk blijft daar veeeel strakker in zitten dan in een houten ring

En dan wat houten ringen van Xenos/Ali of iets dergelijks erbij halen waar het werkje uiteindelijk eeuwig in kan blijven.

3 likes

Heeft iemand tips waar je grotere stukken aida 16/18 kunt kopen? (Bijv. van een rol ofzo) Liefst beetje keuze in kleur ook. Vind online niet zo heel veel op de plekken waar ik zoek… En de gewone winkels hier in de buurt hebben het sowieso niet haha

Deze ringen zijn echt the best. mijn to go ringen om in te borduren.
En dan als je klaar bent afwerken in een houten ring!

2 likes

Je zou eens op de markt kunnen proberen?