Omatopic #2

Ik ben ook weer begonnen :relaxed:

15 likes

Ohh mooie! Ik ga ff kijken wat deze verkoper nog meer heeft

1 like

Vind echt hele leuke patronen!

1 like

Hebben jullie misschien Irisborduurt iets zien plaatsen over levering met kerst? Als ik nu nog bestel, zou dat op tijd binnen zijn aankomende week? Niet om als cadeau te geven maar dan heb ik zelf wat te doen en de weken daarna :sweat_smile:

Check even haar insta! Wellicht dat ze daar er iets over heeft gezegd.

2 likes

Net dit pakket gekocht. Pray for me dat ik het niet halverwege door frustratie in de fik zet

16 likes

Ligt hier al langer dan een maand onaangeroerd :face_with_hand_over_mouth:

Ja was jij degene die er mee bezig was? Of ben je nog niet begonnen?

2 likes

Ik was er mee bezig ja maar iemand anders ook en zij is al veeeel verder. Heb t trouwens bijna 2 maand onaangeroerd liggen zie ik nu. Ik maak elke keer nadat ik wat geborduurd heb een foto zodat ik de voortgang leuk kan tracken

5 likes

Ik verwacht er sowieso meerdere jaren over te doen denk ik XD. Heb een Klimt op 14 ct Aida gemaakt die veel kleiner is en dus minder gedetailleerd en daarover deed ik al 4 maanden (en dan werkte ik alleen daar aan)

1 like

Hahaha een meerjarenplan klinkt wel reëel ja :face_with_hand_over_mouth:. Het zijn ook echt mini kruisjes en je hebt best wat confetti er tussen zitten dus dat schiet ook totaal niet op.
Ik denk dat ik aandelen moet kopen in de needle organizer maar mocht je nog geen needle organizer hebben dan zou ik die wel echt aanschaffen! Dit zijn de kleuren die ik tot nu toe gebruikt heb en als ik telkens het draad zou moeten vervangen dan zou ik echt gillend gek worden.

Samenvatting

Ennnn ik zou de kleuren op kaartjes wikkelen of ze met een zachte knoop vastmaken aan de houder want de manier waarop ze nu vastzitten aan de kleur kaart is zo losjes dat t er zo af valt als je t een beetje schuin houdt, en je weet de kleurnummers van de kleuren niet (alleen symbolen) dus je bent echt de pineut als alles spontaan eraf valt haha

3 likes

Meteen besteld en 2 setjes extra 28 maat naaldjes want ik verslijt die dingen sws als een malle

2 likes

Draad uithaal techniek niet altijd succesvol 🥲

2 likes

Hier de tweede flax eindelijk af (beetje groot maar dan heeft ze er lang plezier van :grinning:)

Een paar sokken wat maar niet wou lukken om een of andere reden. Heb ze ook korter gemaakt dan anders.

En ga nu aan een tweede kous beginnnen. Eerste is super snel gedaan geraakt.

En als die af is ga ik aan de advent sokken beginnen.

25 likes

Dat zijn lieve cadeautjes!

2 likes

Ik vind dit en alle andere brei- en haakwerken hier zo knap gemaakt. Zelf begrijp ik daar echt gewoon niks van, hoe dat moet en hoe je daar mee moet beginnen XD.

2 likes

Ja dat gevoel had ik ook (en soms nog wel) maar het is echt doenbaar met wat hulp!

2 likes

Ik snap het nog steeds niet als ik een patroon probeer te lezen van voor tot achter, maar je moet gewoon beginnen dan komt het wel goed :wink:
(Zeg ik terwijl m’n breiwerk al 2 maanden onaangeroerd is omdat ik m’n raglan niet meer snap :sweat_smile:)

2 likes

Nou ben er lang mee bezig geweest hoor :rofl:.

Korte vraag, weet iemand hier of ik voor dit patroon 200g wol nodig heb of 600g? Het staat er zo raar (200-200-200), en het is ook gewoon een zelfde kleur

1 like