Omatopic #2

Het heet een ‘double folded collar’! Het is helemaal niet zo moeilijk, maar je moet het idd even doorhebben. Ik vond dit filmpje:

Ik moet dit straks ook gaan doen, dus handig om het alvast gezien te hebben haha.

Ik ben, na al m’n kerstcadeautjes, weer lekker voor mezelf aan het breien. Sweater no. 14 van My Favourite Things Knitwear. Lekker makkelijk met veel stockinette, heeeerlijk. Het is deze trui:

13 likes

Dankje!
ooh leuke trui, die wil ik ook nog eens maken. Of die met v-hals.

1 like

Dit is een waarschuwing voor iedereen. Maak meteen alles af anders gooi je t een jaar later weg omdat je niet meer week welk project t is.

3 likes

Heel veel dingen kan je toch netjes uithalen?

Ja dat kan, maar meeste is wibra/zeeman acryl dus me de moeite niet waard. Ook omdat dat draad anders wordt. En ik er toch meestal niet meer mee haak.

2 likes

Dit zijn ZES kleuren :upside_down_face:🥲

11 likes

Voor het wassen! Op de valreep nog afgemaakt dit jaar.
Op naar een nieuw borduur jaar!

31 likes

Haha zo’n klein stukje, lijkt wel alsof je in je bank aan t borduren bent

6 likes

Gisteren nog ff een baret gemaakt 🥲

29 likes

Het nieuwe borduurjaar maar eens inwijden met een nieuw werkje. Even een kleine break van de kerstwerkjes. Dit patroon van UrbannNest gaat naar een vriendin van mij!

19 likes

Ik wil jouw dekbedovertrek ook

2 likes

Strak overgetrokken!

1 like

Dankjewel! Lang leven carbon papier en een printer <3

1 like

Ik heb zojuist op een zwak moment ook het Thea Gouverneur pakket besteld :grimacing:

10 likes

En gisteravond op de valreep nog een trui afgemaakt:

44 likes

Ik ben nu bezig met het leren van haken, maar is moeilijker dan ik dacht haha. Gaat gelukkig steeds wat beter maar soms zie ik gewoon niet wat ik nu precies aan het doen ben maar komt vanzelf. Hoop ik :’) Vind het wel jammer dat niemand in mn directe omgeving het doet. Ik had het moeten leren toen het nog kon van mijn oma

6 likes

Hallo strijder :rofl: je gaat jezelf nog vervloeken hierom

6 likes

Wat een werk :scream: wordt e niet helemaal gek van steeds van kleur switchen? Ik kwam laatst een filmpje tegen van een vrouw die een van Gogh ding maakte. Zij deed dan alles met 1 naald! Misschien heb je iets aan dit filmpje en haar tactiek.

1 like

Vooral in heel veel naalden en een naalden organizer investeren. Wat die vrouw doet lijkt me de letterlijke hel :speak_no_evil:. Hier zitten 138 kleuren in en heb er op dit ministukje al 13 gehad.

3 likes

Wat handig! Maar wordt het dan niet een zooitje aan de achterkant? Ik ben net begonnen hoor met borduren, dus misschien een domme vraag. Alleen ik heb dus elke keer dat als ik dan iets verkeerd heb gedaan en ik wil dat uithalen het niet goed gaat. Ik heb dan een stukje gedaan en afgehecht aan de achterkant door de naald door oudere steken te halen.

Ja het lijkt mij ook hels hoor om zo te borduren! Maar als je het onder de knie hebt is het vast heel handig.

1 like