Omatopic #2

Die zijn er maar met papier en plakband opgeplakt :crazy_face:

2 likes

zou hier denk ik niet oppassen! tenzij je echt heeul klein print.

Nog even een WIP. Gaat lekker snel deze. Ik houd echt van afwisseling merk ik, dan werk ik ‘sneller’ dan wanneer ik 500 vakjes met seed mort doen merk ik.

En ik zie nu dat ik een stukje bloem ben vergeten te tekenen. lekker bezig SoonSoon.

14 likes

Wauw heel mooi en zo netjes! Is dit sweater no. 15? Ik vind hem ook zo mooi, maar zoveel kabels schrikt me echt af haha.

Yes dat is die trui! Het is echt heel simpel, ik voel me bijna een fraudeur want het ziet er 100x moeilijker uit dan het is :rofl:
Het meest lastige is nog het meerderen tussen de kabels vind ik maar dat is een kwestie van goed het patroon bestuderen. Dus laat je vooral niet afschrikken!

2 likes

Iedereen die de bloemen stilleven ding gaat maken, echt respect. Gewoon al voor t feit dat je zoveel in jezelf gelooft :joy:

4 likes

Ik hoop wel dat dit forum nog minstens 15 jaar actief blijft zodat ik het eindresultaat kan showen.

8 likes

Heel mooi! Welke wol heb je gebruikt?

Katia merino aran in de kleur 9

2 likes

Kan je eens een foto maken van jouw opzet, dus hoe dit er in de praktijk uitziet? Hij lijkt mij heel groot onpraktisch, maar ik heb mijn werk dus in een borduurring zitten en dat is eigenlijk een beetje te zwaar in de hand, en dat wordt natuurlijk alleen maar erger

Ik heb voor het eerst iets gemaakt. Had voor m’n verjaardag (van @Guchi :smiling_face_with_three_hearts:) dit pakketje gekregen:

En heb er de hele kerstvakantie aan gewerkt met dit als resultaat:

En m’n vriend pest me nu zo erg :sob:

Maar oké ik vond het heel leuk om te doen en ik ga nu sloffen maken want ik heb nog heel veel draad over! En ik heb een nieuwe haaknaald gekocht omdat ik de houten die je erbij kreeg niet prettig vond. Heb een 5 mm clover gebruikt vanaf het lijfje

Edit: mijn beest kan ook niet staan dus moet m vasthouden en dat hij naar links kijkt is ook niet expres

25 likes

Echt súperknap gedaan voor een beginner! :clap:t3: En waarom pest je vriend je?

En welke sloffen ga je maken? Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Zit nu in die rookstoel, die is vrij laag maar wel perfecte hoogte voor dat borduurraam!

13 likes

Oh wat groot! Werkt het verder comfortabel?

Borduren vind ik sowieso niet super mega voor je gestel (rug/nek) maar op zich is dit niet meer oncomfortabel dan anders haha. Ik had het eerst ook in een grote ring, maar die moest ik dan idd de hele tijd vasthouden en die mega lap stof die er dan ook nog naast hangt. Ik vind dit wel echt makkelijker werken!

2 likes

Dankje!!
Ik denk omdat hij niet kan staan en door de nek haha

Ik ga deze maken:

Die zien er wel uit alsof ik het kan

4 likes

Mijn Amsterdam borduurpatroon bestaat uit 125 kleuren en 10 a4tjes met het patroon.
Ik heb van elk A4TJE een foto gemaakt met de ipad. Ik borduur via het patroon op de ipad. Die kan ik dan vergroten. En is dus makkelijker te tellen. Het bevalt mij prima.

4 likes

Wat een mooie kleuren, ben benieuwd naar het resultaat!

1 like

Dat wordt vast heel mooi!

2 likes

Ja is ook zo! Gaat niet om de snelheid hè. Brei je al lang?

2 likes

Die wolletjes zien er heel mooi uit. Ben benieuwd hoe de trui wordt.

1 like