Even nieuwsgierigheid, haal je eerst alle draden uit elkaar voordat je begint?
(ik hoop dat ik dit duidelijk zeg)
Oh jeetje, dat zie ik mezelf ook nog doen, ook even goed op letten dus haha.
Bedoel je dat als ik 2 threads moet hebben, ze zeg maar 1 voor 1 uit elkaar haal en dan weer 2 bij elkaar doe? Dat heb ik niet gedaan, ik heb er gewoon meteen 2 gepakt. Maakt dat verschil?
Ja! Een draad zal bestaan uit 6 draden die zo om elkaar gedraaid zitten, je gebruikt er meestal 2 of 3 tegelijk, dan moet je die één voor één lostrekken en dan weer tegen elkaar houden. Zo blijft je werk veel netter en gladder. (Het is overigens ook veel makkelijker om 1 draad tegelijk los te halen, gaat anders al snel in de knoop)
Wat je ook kunt doen, is een draad dubbelvouwen en een knoopje aan het einde maken. Hierdoor kan de draad niet uit het oog van de naald vallen.
@EllaFitzgerald ik gebruik meestal een of twee draden. Maar het ligt ook wel aan wat je wilt. Met 1-2 draden kan je gedetailleerder werken, maar het duurt wel wat langer
Oja ik heel soms 1, meestal 2 en bij heel grote vlakken satijnsteek 3, niet genoeg geduld haha. En dubbelvouwen met knoopje vind ik zelf niet fijn, want áls je dan iets uit wilt halen en opnieuw wilt doen, dan wordt dat heel lastig.
Goede tips allemaal, bedankt! Het draad dubbelgevouwen deed ik wel al, want dat stond in de aanwijzingen van het pakket.
Ik ben bezig met het borduren van zakken voor een overgooier waar ik mee bezig ben. Een zak is al af
De spatiëring is niet helemaal perfect. Maar als je dat opvalt, dan kijk je wel heel intensief naar mijn heupen
Niet zo loeren. Hoe gaat het eigenlijk met je temperatuurdeken?
Omg zo tof
Ik wil het er niet over hebben
Vraag het over een weekje maar weer wanneer ik bijna up to date ben
In t kader van hup gewoon die foto’s gebruiken en niet zeuren heb ik eindelijk weer wat online gezet.
Kijk ze dan met zn alle😍
Oooh die zijn echt heel schattig! Zo gezellig bij elkaar. Vind het ook heel leuk hoe je die kleintjes zo op de achtergrond hebt bij de eerste en laatste foto haha
Wat een gezellig clubje!
Ohh wat een goede beoordelingen en wat veel verkopen al! Loont dat een beetje? Of moet je veel afdragen?
Een beetje, ongeveer 21% gaat naar etsy. Plus de prijs is incl btw en die wordt ook direct via etsy afgedragen. Tot februari liep het aardig, sindsdien is t opeens ingestort terwijl t anderhalf jaar vrij stabiel was.
Heb maar weer eens geborduurd. Alleen het werd veel kleiner dan dat het patroon aan gaf. Kan mij alleen voorstellen dat het stramien dan anders is.
Ohja dus dan moet je wel echt veel afdragen, stom! Gek dat het zo is ingestort ook. Misschien zijn er algoritmes veranderd ofzo.
Ja dat sowieso, en trump.