Wat zijn jullie favoriete webshops voor handwerk/borduurspullen, liefst ook met een duurzaam aanbod (biokatoen etc). Mijn favoriet is Studio Koekoek maar hun site doet nu raar en ik ben wel benieuwd naar meer!
De bekende hier
Hartstikke aardige eigenaar. Ik heb een paar keer met haar op insta gesproken
Vind je wat unieke garen en linten
Verkopen flexa hoops en kreinik (hoewel kreinik vaak uitverkocht is en slecht leverbaar)
&
Voor goud borduurwerk
Stoffen koop ik overal en nergens. Zolang er geen stretch in zit, ben ik daar niet zo kieskeurig in
Zo mooi!!!
Mooi! ![]()
Mooi! Hoeveel uur heb je hier aan gewerkt?
Ik wil het niet weten 🫠
In elk geval lang
Wauw, heel mooi!
Vroeger had dmc toch een site met gratis borduurpatronen? Ik kan het niet meer vinden
ben op zoek naar bargello/florentijns borduren
Ja, op de Engelse website! Patterns - Embroidery - DMC
Maar mijn kennis van borduren is niet groot genoeg om te weten of ze ook die vorm hebben.
@Hippe_kikker ik heb er eentje gevonden. Tenminste ze noemen het Bargello
Plaatje heeft een vrij lage resolutie dus ik kan het niet helemaal beoordelen hoe en wat
Thanks!!
Gek dat de dmc site niet naar voren komt als je op dmc googlet.
Ben vanavond wat aan het proberen geweest
Waar zijn jullie momenteel mee bezig?
Oh wat leuk!!
Ja dat ga ik niet zeggen, want dan word je boos op mij omdat ik hypocriet ben. Hahaha!
Ik ben nu up-to-date met mijn temperature blanket en ik ben begonnen aan cross stitch! Gewoon zo’n voorgekleurd pakket van Aliexpress
Pfff de zoveelste hobby
maar leuk! Wat voor print?
Ik heb pannenlappen gehaakt voor bij de camping spullen en vond het zo leuk dat ik het nog een x haak!
Een tipje trouwens, als je een boeken abonnement hebt zitten er misschien ook wel handwerk-, brei- of haakboeken bij. Ik heb een Storytel abonnement en dit patroon komt uit een boek van Annemarie Huijser.
Echt leuk