Omatopic #3

Ik heb er zelf niet mee gebreid (ik haak niet), maar ik zou als ik jou was even op Ravelry kijken.
Dan op garen zoeken en dan bij patroon ideeën kijken.

Daar kan je ook weer filteren op patroon type bijvoorbeeld categorie clothing → sleeveles tops.

Als je dan iets ziet dat je leuk vindt kijken bij mensen met een soortgelijk figuur/maat en kijken hoeveel ze verbruikt hebben.
Ik denk dat je het moet redden met 3 bollen, maar haken kan ik toch minder goed inschatten.

Ah goeie tip! Ik vind het vaak nog zoeken met de filters omdat de resultaten niet altijd updaten? Maar zie nu dat er ook AND en OR opties zijn, dus ga met jouw tips ook even aan de slag :blush:

1 like

Ik ben vorig jaar oktober aan deze werkjes begonnen en er begint eindelijk een einde in zicht te komen!

Het moet uiteindelijk dit worden. Ik heb zelfs eindelijk dat Kreinik ice micro chenille weten te bemachtigen via mijn vriend (woont in de VS), omdat ik het hier maar niet kon krijgen.
Er was trouwens een forummer hier die ook bezig was met zo’n werkje als dit, ik weet alleen niet meer wie. Weet iemand dat nog, ben super benieuwd hoe het bij haar gaat haha

31 likes

Wat zijn jullie favoriete webshops voor handwerk/borduurspullen, liefst ook met een duurzaam aanbod (biokatoen etc). Mijn favoriet is Studio Koekoek maar hun site doet nu raar en ik ben wel benieuwd naar meer!

1 like

De bekende hier

Hartstikke aardige eigenaar. Ik heb een paar keer met haar op insta gesproken

Vind je wat unieke garen en linten

Verkopen flexa hoops en kreinik (hoewel kreinik vaak uitverkocht is en slecht leverbaar)

&

Voor goud borduurwerk

Stoffen koop ik overal en nergens. Zolang er geen stretch in zit, ben ik daar niet zo kieskeurig in

3 likes

En het is af

37 likes

Zo mooi!!!

1 like

Mooi! :heart_eyes:

1 like

Mooi! Hoeveel uur heb je hier aan gewerkt?

1 like

Ik wil het niet weten 🫠
In elk geval lang

2 likes

Wauw, heel mooi!

1 like