Omatopic #3

Wauw, prachtig! Ik heb een vriendin wel eens bezig gezien met haar quilt en ik vind het zo knap, alles zo strak en precies. Heel tof ook dat je de stof zelf geverfd hebt

2 likes

Wat onwijs mooi. Zou het zo inlijsten. :heart:

1 like

Het is wel millimeterwerk inderdaad. Leuk dat je een vriendin hebt die quilt! Ik heb nog nooit een echte gemaakt, ben vooral wat in het klein aan het experimenteren. Misschien komende winter…!

Ja nadat zij haar grote quilt had gemaakt was ze er ook wel eventjes van genezen haha! Maar lijkt me wel heel tof, kan me voorstellen dat het een lekker winterproject is inderdaad

1 like

Een heel goede vriendin van mij verwacht een tweeling, dus ik ben alvast begonnen met breien :grin: Dit is de Rail Bear Bonnet van Knitting for Olive. Ik vind ze zo mega schattig. Ik ga er ook nog booties bij maken.

52 likes

En het is af

34 likes

Ik ben begonnen met een nieuw project als cadeautje voor een vriendin die een nieuw huis heeft. Het is een patroon van Yumiko Higuchi uit Embroidery in everyday life.

66 likes

Jeetje wat borduur jij netjes :open_mouth:

5 likes

Kan ik een bestelling bij je plaatsen? :heart_eyes:

1 like

Heel leuk! Hoe vind je haar boek, werkt het fijn? Ik heb laatst een boekenbon gekregen en zat te denken om er één van haar boeken van te kopen.

Nou, ik heb een online versie in het Japans :sweat_smile: dus ik vind de patronen fijn om over te tekenen en qua kleuren zijn die zijn prima duidelijk vind ik, maar ik gebruik de foto’s van het eindproduct om te zien welke steken ik moet gebruiken. Maar om eerlijk te zijn heb ik niet veel ervaring met dit soort patronen, dus ik weet niet zo goed wat goed is en wat niet…

Ik heb ook geen ervaring met dit soort patronen, maar als jij er zelfs in het Japans wel mee uit de voeten kunt is dat wel een goed teken denk ik haha!

Ik heb een paar boeken van haar in het Engels . Zij gebruikt voornamelijk chain stitch, satin stitch en French knots. Ik denk dat jij er wel uitkomt

2 likes

Nog even en mijn wandkleedje is af!

17 likes

Wordt leuk! Is dat tuften nog een beetje te doen?

2 likes

Dit is niet tuften toch? Lijkt meer knopen

Klopt volgens mij is het punch needle. Kwam vanochtend niet op de term

Volgens mij latch hook, zal vast ook een nederlandse term voor zijn. Lijkt me heel leuk om te doen en die naalden zie je ook vaak bij de kringloop liggen

Is dat hetzelfde als smyrna knopen?

Ik vond het prima te doen! Pluist wel heel erg.

1 like