Heel leuk! Haha ja 1 zo’n bloemetje is ook het perfecte maatje voor een onderzetter.
Omg zo leuk! ![]()
Dankje! Het heeft wel even geduurd maar dan heb je ook wat ![]()
Ik ben met een 2e beertje begonnen, alleen nu staan de pootjes scheef. Trekt dat nog recht als ik hem ga vullen of kan ik beter opnieuw beginnen. Want hier irriteer ik me wel heel erg aan.
Trekt wel recht/kan je corrigeren met vullen. Is wel een teken dat je iets te strak haakt!
Montessori sorteerspel gehaakt voor de eerste verjaardag van het zoontje van m’n bestie
Vergeten om een goede foto te maken, maar dit is het idee
Ik werk weer aan 6 projecten tegelijk en dit weekend toch met nog iets nieuws begonnen haha. Kleine patchwork sterren van restjes stof, zo cute. Deze ga ik in een cadeau voor een vriendin verwerken (pennenrol)
Wat zijn jullie favoriete etsy shops voor borduurpatronen?
Wil je vrij borduren of kruissteek?
Hier heb je er twee die vrij borduren doen
Weet iemand misschien of er een winkel in de provincie Utrecht is die venus borduurgaren verkoopt?
Uiteindelijk komen de lieveheersbeestjes hier op
Onderkant van het boek is af. Nu alleen nog de rug en cover 🫠
En met aquarel heb ik de boek bladen ranzig gemaakt.
Leuk zeg! Komt dan op de bovenkant bloemen?
Gras/mos en een stumpwork koolwitje. Op de rug komen 1-2 elfen bankjes
Ik zag op instagram een filmpje voorbij komen van gequilte bloemetjes. Dus ik dacht, nou dat kan ik vast ook.
Volgens het filmpje heb je dan een stempel nodig zodat je makkelijk de stof kan knippen en meteen de naadtoeslag ziet. Die stempel heb ik natuurlijk niet dus die heb ik gemaakt van strijkkralen
het werkt ![]()
Nog even bedenken wat ik ermee ga doen, maar ik ga er in elk geval nog meer maken
Leuk zeg! Dat is dat EPP quilting waar hier eerder over gepost werd, ik ben er ook mee aan de slag. Gebruik jij de papiertjes/kartonnetjes ook?
Ik ben niet 100% zeker of dit het juiste topic is, maarrrr… ik heb een soortgelijk vest wat zoals op de afbeelding open hangt. Nu vraag ik me af: kan ik met behulp van bijvoorbeeld drukknopen hier een vest van maken wat ik open en dicht kan houden in plaats van dat het zo halfslachtig om me heen hangt? Van mijn schoonmoeder had ik een soort speld gekregen om het vest dicht te maken, maar dat staat behoorlijk truttig. (vind ik)
Ja, je kunt die los bestellen, magnetische sluitingen kunnen ook fijn zijn. Ik zou kiezen voor sluitingen die je maar op een paar punten vast hoeft te naaien, dan vallen ze minder
Een riem van stof of een gesp?