Omatopic #3

@Vaiana hoe gaat het met je temperatuurdeken?

1 like

Pfffoeh ik ben bijna helemaal bij! :joy:
Help me morgen herinneren om een foto te maken :wink:

1 like

Een riem doet al gauw pijn :cry:

1 like

Niet zo’n klein riempje?

En iets van een Noorse sluiting? (Van die klipjes aan beide kanten die je in elkaar kan klippen)

1 like

Tot en met 20 september. De laatste warme dag van het jaar… hopelijk :joy:

15 likes

Hoe draag je deze?

Dat zou ik mooi vinden, kan ik dat er rechtstreeks op naaien?

1 like

Ja gewoon met naald en draad! Goed aan- en afhechten.

2 likes

Aan het midden maak je die vast en dan kan je je vest zo vastgespen. Zo’n idee

1 like

Omg ik wil dit als spencer maken!

16 likes

Dit lijkt me ai maar ook wel doable (minus die menubalk onderin) love it

2 likes

Lang leve stitchfiddle! :laughing:

1 like

Ik heb vandaag echt een geweldig leuk boek in de kringloopwinkel gevonden het heet Groot handwerkboek uit grootmoeders jeugd. Kent iemand het? Er staan zulke mooie prenten in en echt heel veel leuke handwerkprojecten. Als ik het zie dan denk ik misschien moet ik toch weer een poging doen om te leren breien en haken want er staan mooie dingen. Maar ik vond beide echt zo saai om te doen dus ik weet het nog niet. Alleen dat patroonblad is echt chaos, er staan meer dan 50 patronen op en je moet daarom heel goed kijken en lijntjes volgen. Op dit blog kan je wat meer zien van het boek

Boek: Groot Handwerkboek uit grootmoeders jeugd – T w e e d e h a n d s w e r k

7 likes

Nu heb ik officieel al die kleine poezendingen gemaakt (van een bepaald Russisch :smiling_face_with_tear: merk)

26 likes

Hoeveel waren het in totaal? En welke serie ben je ondertussen aan het kijken?

1 like

Volgens mij 6 ofzo? Maar was soort van toeval want ik vind katten gewoon leuk haha. Ben nu met iets bezig van Bree Merryn oid? Toevallig ook een kat.

4 likes

En daarna aan deze?

5 likes

Echt hoezo Russisch met een huilend poppetje. Het gaat over handwerk?!

1 like

Nou ja in principe wil ik het niet promoten om Russische spullen aan te schaffen in de huidige staat van de wereld. Lijkt me niet zo raar toch?

5 likes