Kan ik alvast een bestelling plaatsen?
Dit zijn de goede kringloopvondsten, hè: blikje bomvol met enkel DMC-garen in allemaal leuke kleuren voor maar 2,50!
Dank voor je reactie. Wat maak jij vooral? Je kan echt alle kanten ermee op namelijk.
Deze is zooooo leuk geworden!! Echt een prestatie ook
ben je er tevreden over?
Nou ik heb er te lang naar gestaard. Dus de tevredenheid komt later ![]()
Plus ik moet nog de omgeving maken waar dat boek in gaat liggen.
Maar nu eerst mijn vingertjes even rust geven
Waaanzinnig
welk boek zit erin?
Gevist uit de uitverkoopbakken bij mijn lokale boekwinkel. Ik had het gekocht puur voor het formaat. Het is vrij klein en best dik
Echt prachtig, wow. Eerlijk ik dacht dat ik het helemaal niet mooi zou vinden maar blown away.
Haha. Dank voor je vertrouwen
Maar mijn projecten zien er meestal er heel raar uit, totdat het af is. Het is altijd niveautje trust the process
Insane. Zooooo tof!
LOVE it ![]()
Dat ligt niet aan jou hoor, dat ligt aan mij haha
Ik wist zo zeker dat het mijn ding niet zou zijn maar vind het echt heel tof.
Ik wil beginnen met haken met als doel knuffeltjes te maken. Ik kan al breien (niet heel goed, maar wel iets verder dan beginner). Voor het haken ben ik op zoek naar goedkope maar fijne haaknaalden (evt een set) om ermee te beginnen. Hebben jullie tips? Hoeven niet de allergoedkoopste te zijn, maar wil niet meteen veel uitgeven aan een hobby die ik misschien niet leuk vind.
M’n eerste echt goed gelukte headband gemaakt
goed gelet op de spanning tijdens het haken en de steken.
Ik begon met goedkope haaknaalden maar toen ik een clover haaknaald kocht was ik verkocht.
Ik maak nu ook amper foutjes meer. Je zoeft door je werk.
Ik ben begonnen met een set van de Action, en moet eerlijk zeggen dat ik die nog vaak gebruik. Zeeman heeft losse met een wat fijner handvat.
Ik vind metalen haaknaalden het fijnste, die van plastic niet. Zelfs hele goedkope van metaal werken voor mij prima.
Ik haak ook met naalden van action/zeeman, vind die metalen met een kunststof greepje het fijnst.
Na een lange pauze heb ik deze kerstdagen de EPP-deken voor m’n dochter weer opgepakt. Even mijn vooruitgang tonen:
Dit zijn twee rijen over de breedte van de quilt. Toen ik dit op haar bed legde om het formaat te bekijken zag het er al zó gezellig uit ![]()
Ik denk dat ik 5 van deze dubbele rijen ga maken en dan pas op het einde die rijen aan elkaar maak om het handzaam te houden. Daarna nog met de hand quilten. Ik hoop het voor haar komende verjaardag in augustus af te hebben maar we gaan het zien!