Dat ontloopt elkaar niet zo geloof ik! Ik kan me herinneren dat toen ik die grijze square maakte hij ook ging flapperen na een bepaalde grootte. Dus misschien te veel steken ergens?
Garen is zeker dikker en de naald ook een slag groter denk ik!
Sad, misschien dan proberen een steek over te slaan
Idd bij zulke randen altijd een naald dunner gebruiken. Kwam ik ook pas vorig jaar achter.
Bij het lapje met dunnere wol nu zo opgelost! Ander lapje was met dikkere wol. Zitten nog wat foutjes in maar dat zie je na het blocken vast niet meer ![]()
Deze lapjes zijn trouwens voor een (Haarlems) Dolle Mina-project, waarbij we dekens maken voor blijf van mijn lijf-huizen
Oh leuk idee dat project! Ik ga kijken of zoiets ook hier in de buurt is.
Denk dat ik de dagbesteding wel zover kan krijgen om mee te doen
Tof ![]()
![]()
Voor mn zusje!
En nu zit ik weer terug in mijn hobby van scrollen langs dingen die ik wil maken, ipv echt iets maken ![]()
En we zijn in de lelijke fase beland. Nu een hoop fixen voordat ik de kop en staart maak. Maar het valt tenminste niet om
Ik heb in januari heel impulsief een stoel gekocht toen ik met mân oma een goede stoel voor haar zocht. Bij het uitproberen kwam ik deze tegen en die zat zooo lekker, dat ik niet anders kon dan zelf ook een stoel te kopen. Maar waarom post ik het hier? Nou, ik heb deze stoel gekocht, omdat het voor mij dĂ© perfecte borduurstoel is ![]()
de stoel ondersteunt mân rug zo goed en de armleuningen zitten op een perfecte hoogte voor borduren. Ik heb âm sinds donderdag binnen en ik heb er het hele weekend ingezeten. Ik ben zo blij eindelijk een goede borduurstoel te hebben en ik vind âm ook zo mooi! Moest zo lang wachten ivm de stof. Het is een jacquard, dus het patroon is erin geweven. De ultieme oma stoel dit haha
Plus extra kattenfoto, want na binnenkomst per direct ingepikt door Bagheera. Als ik er niet in zit, ligt hij erop
Ik vind het wel weer grappig dat je een ultieme omastoel hebt, maar ook een ijskoffie en een blikje bier (?) op de vensterbank hebt staan. Dat heft elkaar wel weer een beetje op.
Haha geen bier! Dat is Kult water kefir yuzu & mandarin
Die stoel is echt prachtig! Fijn dat-ie ook nog eens zo lekker zit
Dank je! Ik vind âm ook echt zo prachtig en ben er zo blij mee. Gewoon geen pijnlijke schouder en nek terwijl ik er gister weer uren in geborduurd heb. Alle andere stoelen die ik heb zijn of te klein, de rugleuning te laag, geen goede armleuning. Dus ik had altijd wel ergens last van na een tijdje borduren/haken. Terwijl ik in deze stoel in een kleermakerszit kan zitten terwijl mân armen en rug toch nog ondersteunt worden. I love this granny chair haha
Ohhh wat een leuke! Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? Ik zoek nog een âhandwerkstoelâ voor op de studeerkamer, ik neem aan dat ie ook fijn is om in te haken.
De stoel is van Mr. Higgins, een winkel die nou niet bepaald in de categorie betaalbaar valtđ
ik heb dus wel echt goed geld betaald voor deze stoel, maar dat was ook echt een keuze. Ik zoek al jaren naar een stoel die goed zit omdat ik nek/rug problemen heb. Ik vind namelijk veel stoelen niet fijn zitten of anders niet mooi genoeg. Dus dit was echt een luxe aankoop die ik niet zomaar doe. Maar wat ben ik er gelukkig mee.
(Ja, ik heb het gevoel dat ik me moet verantwoorden haha
)
is het toevallig deze maar dan in jacquard stof?
Dank je!
Dat is inderdaad qua budget wat hoger dan ik in gedachten had, haha. Maar daar hoef je je toch niet voor te verantwoorden. ![]()
Waar iedereen geld aan uitgeeft is persoonlijk; de een rijdt een hele dure auto, de ander gaat ver op vakantie en weer een ander investeert in een luxe meubel. Zolang je er gelukkig van wordt is elke keuze goed wat mij betreft.