Leuk! Is dit nog voor een groter project of wou je gewoon een bloemkool maken?
Ik heb een hele fruitmand voor mini hier.
En deze stond al even op mijn to do list.
Ben nu met een tros druiven bezig voor haar
OMG dit is té lief ![]()
Ik had een gaatje in de stof van de kinderwagen (misschien een motje of gekke slijtage ofzo), dat heb ik geplakt met zoomband en toen wat verfraaid. Heb nog nooit eerder geborduurd dus ik vind het best goed gelukt
Zo dat is snel
Per druif is het denk 15 minuten. Dus is wel redelijk snel gemaakt. Het in elkaar zetten was wel een dingetje
Sinds mân laatste post ben ik verder gegaan en heb ik wat erbij gemaakt.
Van links naar rechts is van eerste naar laatste.
Het is me eindelijk gelukt om het enkelbandje van helemaal links goed te maken, zie namelijk helemaal rechts. Het patroon dat ik had bleek gewoon slecht te zijn, dus met hulp van een YouTube filmpje is het gisteravond gelukt en ben ik in mân nopjes met mezelf haha.
Ga er nu nog eentje maken, maar met andere kleur bloemetjes en kleinere kralen
Ze zien er allemaal heel mooi uit!
Heel leuk! Wat voor draad gebruik je en gebruij je nog een speciale naald?
Dank je! Ben er best blij mee haha
@Sjern
Ik gebruik Miyuki beading nylon thread, ik ben namelijk niet zoân fan van visdraad. En ik heb wel een speciale kralen naald, het is lang smal ding, maar het oog is niet zoals een normale naald. Het oog is eigenlijk over de hele naald heen. Geen idee hoe het echt heet, maar het kwam bij visdraad dat ik bij Pipoos heb gekocht voordat ik het Miyuki draad ontdekte
Waauuuwie wat mooi zeg!!
Je mag hier heel trots op zijn! Ik dacht oprecht dat het een Pinterest voorbeeld was!
Ook leuk om je progressie te zien!!
Wat mooi strak!! Ben benieuwd wat je nog meer gaat maken.
Ik kreeg n.a.v. jouw vorige post ook helemaal zin in rijgen dus toen heb ik wat glaskralen gekocht. Echt een lekker fröbelklusje voor tussendoor, ik maak vooral hele simpele bandjes. Na 3 pogingen heb ik wel eindelijk bloemetjes die ermee door kunnen haha en deze schattige kersjes kwam ik op Pinterest tegen en zijn ook supermakkelijk.
Wil je de tutorials/patronen delen? Als ik ze snap wil ik misschien ook wel even fröbelen
Oh die zijn ook tof geworden! Leuke kleurtjes ook, chartreuse is zo mooi.
Ik vind het leuk dat ik voor de tweede keer een klein beetje een forumfluencer ben geworden hahaha
@Twijfelaar
Ja, ik zal zo even de linkjes opzoeken! Zit nu op mân telefoon, terwijl ik eigenlijk de was moet doen. Maar ik wil erna weer verder gaan, dus zal dan de boel opzoeken. Heb zelfs nog eentje gemaakt vanochtend :â) het is verslavend dat je gewoon in 1 tot 4 uur, afhankelijk van het ontwerp, al iets af kan hebben en draagbaar is
Edit:
Ok, ik heb de linkjes opgezocht.
Dit is voor de daisy zigzag waarbij ik 3 pogingen nodig had, omdat het eerste patroon dat ik had blijkbaar niet klopte.
Deze heb ik als derde gemaakt, die met het licht roze en lila
Deze variant daarvan vind ik ook leuk
En deze ga ik nu proberen, maar dan met donkerbruin, lichtblauw en bordeaux rood
Ik vind deze ook echt cute
Ik blijf toevoegen, maar deze is voor als ik me moedig voel haha.
Ik heb meer inspiratie, ideeĂ«n en tutorials op mân pinterest pagina gegooid. Het is een zooitje, want voordat ik aan een bandje begin zit ik in een soort rabbit hole overal doorheen te spitten en afbeeldingen/filmpjes toe te voegen. Waarschijnlijk mân ADHD hyperfocus. Maar misschien zitten er leuke dingen tussen voor diegene die geĂŻnteresseerd is
Ik zag je aankoop en zoektocht voor vintage kralen en deze zijn echt anders maar moest toch aan je denken!
https://www.vinted.nl/items/9484972071-set-vintage-glaskralen
Oh super lief dat je aan me dacht. Vind de kleur ook wel echt mooi. Love groen momenteel haha. Had er helemaal niet bij stilgestaan dat ik voor vintage kralen ook op Vinted kon kijken
er gaat een wereld voor me open.
Mân oma van 87 is tijdens haar wandeling vorige week beroofd van haar armbandje die mijn opa nog aan haar gegeven heeft. Hij is alweer 20 jaar geleden overleden, dus dat armbandje had ze echt al heel lang en is heel belangrijk voor haar. Maar ze heeft zich kranig verweerd, ze heeft die man toch een lel verkocht, waardoor hij niet meer van haar polsen heeft kunnen trekken.
We noemde haar al een pittig omaatje en dat bewijst ze dan ook even. Mevrouwtje van 1,50m.
Maar dat hoorde ik dus twee dagen geleden pas van mân vader. Dus heb ik armbandjes opgezocht waarvan ik dacht dat zij die mooi kan vinden (en ik ook kan maken) en er zat dus wat tussen! Nu zal dat echt niet het armbandje vervangen die gejat is, maar ik hoop dat het haar een beetje blijer kan maken. We hebben vanavond samen Swarovski bicone kralen uitgezocht in donkerblauw, zodat het mooi gaat staan bij haar horloge ![]()