Hahah ja precies dit doe ik dus ook. Krijg het mezelf niet meer afgeleerd en draai m’n werkjes nu maar gewoon steeds om
@Tamara Wauw die dozen met al die kleuren
Waar heb je die dozen vandaan? Ik zou mijn kleurtjes ook wel zo willen bewaren
Hahah ja precies dit doe ik dus ook. Krijg het mezelf niet meer afgeleerd en draai m’n werkjes nu maar gewoon steeds om
@Tamara Wauw die dozen met al die kleuren
Waar heb je die dozen vandaan? Ik zou mijn kleurtjes ook wel zo willen bewaren
Hahaha ik heb dat dus precies andersom, kruis lijkt mij zoveel makkelijker dan vrij borduren.
Grootste deel van 't garen is trouwens via Ali besteld
hebben allemaal dmc kleurcodes en de kleur komt gelukkig heeeeeel erg in de buurt van echte dmc. Ik mis nog wel wat kleuren voor dit borduurwerk dus jouw link gaat goed van pas komen denk ik, ga gewoon kleuren gebruiken die er veel op lijken.
@Merrow heb ze via iris borduurt en hobbydoos besteld. Hobbydoos is qua verzendkosten goedkoper dus daar heb ik een extra doos besteld toen 1 te weinig bleek
je krijgt er 100 wikkelkaartjes bij!
Dankjewel! Had niet verwacht dat ze zo goedkoop waren
ooo ik durf dat garen daar nooit zo goed te bestellen! bevalt het??
Ik heb ooit wel eens via marktplaats heel goedkoop borduurgaren besteld. Maar die site ziet er nu heel onbetrouwbaar uit. Was altijd wel prima. Kwam nu wel iemand tegen die t voor 20 cent per streng verkoopt. Zal tzelfde zijn als ali denk, alleen hoeft t pakketje dan niet helemaal uit China te komen.
Ja vind het helemaal prima voor die prijs! Voor mijn gevoel glinstert het iets minder ofzo dan DMC. Maar het is wel sterk garen dat niet zomaar afbreekt ofzo (heb ik bij Hema wel eens gehad).
Ja bij die van de Action had ik dat ook, vond dat een beetje futloos draad ofzo? Zijn dat dan kleurtjes van die grote packs die je kan kopen van 150? Ben niet nieuwsgierig hoor haha.
https://m.nl.aliexpress.com/item/4000180549649.html?spm=a2g0n.orderlist-amp.item.4000180549649&aff_trace_key=dd0473033755438cb9636846ea285597-1599404178472-05895-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=1855amp-wgdbZSuWldy8DXxRFKE5yA1601806824725&browser_id=e258e1b57d064d54825c941e94b6ec2f&is_c=N
Ik heb hier die van 150 gekocht idd!
Edit: oh de link blijft zo lelijk staan hahahhaha
oeee die ga ik even opslaan! Dankjewel 
@Whoopdidoo ik koop inderdaad ook veel in via marktplaats. dan echt gelijk z’n bundel. en gerries naaiatelier online is ook redelijk goedkoop. Op Facebook heb je ook borduur groepen en daar verkopen mensen ook super cheap. Heb ik laatst DMC kunnen kopen voor 0,50 cent per streng. Dat is dan wel chill, vooral met die patronen van Vingert.
Moet trouwens zeggen dat die van Ali niet echt het dmc logo op het wikkel had staan. Dus wel direct duidelijk dat het geen dmc is.
Oja, bij die van marktplaats kan je dus echt gewoon de nummers bestellen dus dat is wel handig als je een specifiek patroon hebt.
Heb nog zoveel onafgemaakte werkjes en had een borduurdip. Nu vanavond weer begonnen en besloten eerst alle onafgemaakte projecten af te maken. Had zin in kruissteek (doe ook vrij), dus deze is binnenkort af (als het goed is
)
Had op etsy ook heel mooie pakketjes gezien maar die kwamen uit canada en kosten met verzendkosten en al toch 40 euro, eerst maar even iets kleins proberen om te kijken of ik het leuk vind
Is er iemand die zoiets voor mij zou willen borduren?
Tegen betaling uiteraard! Of evt ruilen tegen iets gehaakt?
Onze dochter is helemaal weg van dinosaurussen dus dit lijkt me echt heel tof!
Hit me up!
Leuk! Ik stuur je een PB 
Haha, het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik het door had, maar kan nu in ieder geval een pompoentje en een granny square haken (lekker random, ik weet het).
Maar jij hebt dus niet het idee dat je “slechter” haakt omdat je het niet met je voorkeurshand doet? (Van wat ik hier heb gezien haak je echt heel mooi trouwens.)
Ik vraag het me vooral af omdat ik nu nog in een stadium zit waarin ik evt nog kan wisselen van hand. Al is het met patronen lezen ook vrij onhandig lijkt me…
Ik weet niet of ik helemaal begrijp wat je bedoelt, maar je komt er met rechts ook uit zo te horen. Dan ga ik ook maar verder met rechts. Merk wel dat het niet mijn voorkeurshand is, ik ben bijv geneigd om mijn haakwerkje om de naald te draaien in plaats van de naald in het haakwerkje te steken :’)
Nee ik haak net zo netjes als m’n vriendin die wel rechtshandig is. Het heeft alleen een tijdje geduurd voor ik doorhad wat de goede kant van m’n haakwerk is enzo 
Zonnebloem gemaakt voor vriendinnetje van mij!
Patroon: https://www.etsy.com/nl/listing/851631457/sunflower-embroidery-pattern-pdf-pattern
DMC kleuren: 729, 780, 781, 801, 829, 610