Ondergoed-topic

Deze heb ik al eerder aangeraden, komt bij mij tot aan mijn navel, heerlijk!

Edit: is alleen niet corrigerend

1 like

Oh deze zien er wel fijn uit! En seamless, dat is wel een pluspunt.
Ik hoef ook niet perse iets wat corrigerend is, vooral iets wat gewoon goed blijft zitten :sweat_smile: itt het uitgelubberde ondergoed dat ik nu draag hahaha

2 likes

Ze blijven bij mij goed zitten, en ze blijven ook goed in de was, lubberen niet uit of zo

1 like

Ik heb ondergoed van Snag Tights, zit op een prettige manier lekker stevig op z’n plek. En lubbert niet uit.

1 like

Jane - Dames slip - Stretch - 2-Pack Zwart kopen? Goed & goedkoop | Zeeman ik vind deze echt top.
ze rollen tenminste niet af en er puilt nooit iets uit of overheen. ze zitten gewoon lekker stevig maar niet strak. slaap er ook in.
je ziet alleen wel de lijntjes bij een pantalon dus dan moet ik helaas mijn rotte naadloze Hema ondergoed aan wat bij elke stap die je zet oNMIDDELIJJK afrolt.

4 likes

Ok dit is misschien meer een constatering dan een vraag, maar zijn BH’s met vulling echt nog een ding? Ik ging na jaren weer eens ondergoed kopen bij de H&M en heb de kleinste cupmaat die daar te koop is, maar echt geen behoefte aan opgevulde BH’s. Maar zo’n 80% van de BH’s had dus dikke padding, en een groot deel daarvan ook echt bizar veel? Je kom het er volgens mij niet uithalen. Er waren er echt maar 2/3 wel met een cup zonder vulling :exploding_head:. Het zal vast aan mij liggen maar ik had er echt een 00’s vibe bij… en blijkbaar is het nog steeds gewild?

Onderliggende frustratie bij mij is denk ik ook dat dit dan blijkbaar toch nog schoonheidsideaal/mode is?

Is dat iets anders dan voorgevormd? Want ik dat zie je idd wel heel veel, maar er zit dat niet altijd een push up gedeelte in.
Zelf draag ik wel voorgevormd (niet van h&m trouwens, die hebben maar beperkte cupmaten) maar die vullen niet extra. Zie je alleen je tepels niet door als je het koud hebt

4 likes

Ja ik bedoel echt met vulling! Voorgevormd vind ik voor mezelf ook prima, maar er waren er dus echt heel weinig zonder vulling. Ik voelde me net een soort vies mannetje toen ik in alle BH’s aan het knijpen was om te kijken of er wel/niet vulling inzat :grimacing:

2 likes

Ah ja zie het helemaal voor me nu haha! Nee die extra opvulling zou ik idd ook niet verwachtend, stom ook. Zo geef je als winkel ook een beetje het beeld dat borsten altijd maar meer, hoger en groter moeten ofzo

1 like

Ugh ik kocht vroeger in Spanje bij Women’secret en Oysho katoenen bh’s, maar ik was er laatst en alles is natuurlijk polyester tegenwoordig. Opbokken. Geldt ook voor onderbroeken. Bij Tezenis nog wel katoen gevonden (en effen zwart, heuj).

Reactie op heel oud bericht, maar heb jij of iemand anders die bh van Soft Revolt al geprobeerd?
Hij lijkt me heerlijk zitten, maar ik vraag me af of hij met grote borsten voldoende ondersteuning biedt.

1 like

Wauw, dit klinkt echt heel fijn!
Ik zat nog een beetje te twijfelen omdat ik ook hun grootste maat zou moeten hebben, maar ik ga het gewoon proberen.
Lijkt me zo heerlijk om geen prikkende of snijdende beugel te hebben als je zit of onderuitgezakt op de bank ligt.

1 like

Hebben jullie ook met onderbroeken dat ze/de bovenrand aan de achterkant naar beneden zakken als je een strakke broek draagt? (skinny jeans) Aan de ene kant wil ik geen onderbroeken met strak elastiek kopen maar aan de andere kant zit dit ook voor geen meter.

• Ja heb ik (soms) ook
  • Nee heb ik niet
  • Ik draag geen onderbroeken/skinny/etc

0 stemmers

1 like

Ik draag wel onderbroeken maar geen skinny’s, even om mijn stem te verduidelijken :smile:

1 like

Ja ik draag daarom alleen maar strings onder strakkere broeken.

1 like

Ja dat deed ik vroeger ook, maar sinds ik de 30 aangetikt hebt schuren die ineens tussen mijn billen? En die seamlessstrings kruipen er in de voorkant tussen dus dat helpt ook niet…

1 like

Ik heb anderhalve week geleden ondergoed gekocht bij Sloggi:

Short voor 12,99

Nu kreeg ik mail dat er 20% korting was, de onderbroek is heel fijn en was best duur, dus ik ging kijken:
afbeelding
Zelfde artikelnummer, is nu €2 duurder, leuke korting dus :’)

Met de korting alsnog goedkoper dan hij was, maar bestelt iemand vaker bij Sloggi en weet je of dit gebruikelijk is hier, en of de prijs hierna weer omlaag gaat of zo blijft?

1 like

Dit is niet de officiële merkwinkel, maar van een bedrijf Vetex, dat online vrij agressief Sloggi verkoopt. Heb hele slechte ervaringen met hun klantenservice.

(Sloggies.nl Is dit, officiële site is nl.sloggi.com)

2 likes

Wow ik heb dit volledig niet doorgehad, en als ik nu kijk zou ik het ook niet direct zeggen.
Heel erg bedankt voor het laten weten!

Op de officiële site zijn ze ook €15 maar die heeft een betere korting, dus nog een reden om op de officiële site te bestellen…

1 like

Oh dit klinkt echt perfect! Kan je de stof ook goed opzij doen zodat je borst deels bloot komt te liggen? Of is de stof daar te stevig voor (ik zou 'm ook als voedingsbh willen gebruiken). Valt hij goed op maat als je hun size guide gebruikt?

2 likes