Ondergoed-topic

Er komt ‘pagina niet gevonden’ op als ik op de link klik! Kan je misschien een foto ofzo plaatsen?

Ah sorry, linkje deed het niet inderdaad. Dit is hem: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0608776011.html

1 like

Ik wil echt heel graag een kanten (of in elk geval mooie) body kopen, maar tot nu toe heb ik nog nooit iets gevonden in mijn cupmaat (70JJ/70K). Iemand die hier tips heeft van merken waar ik naar kan kijken? Beha’s heb ik meestal van Freya of Elomi, maar daar heb ik nog nooit een body van gezien

Wat je kunt doen is navragen bij een (zelfstandige) lingeriezaak of er zoiets bestaat van freya of elomi. Zij hebben boeken (of websites) met alle bestelbare items in alle kleuren, en vaak is het mogelijk om iets los te bestellen voor een klant. Zeker als je al weet welke maat je draagt etc. Moet er wel bij zeggen dat body’s hele moeilijke items zijn (daarom zie je ze ook weinig in winkels) omdat niet ieder lichaam qua lengte zo’n body goed past. Als ie te kort is bijv gaat ie naar beneden trekken en dan haal je er niet de support uit van een normale bh.

1 like

Wat is de allerfijnste strapless bh? Ik heb voor een bruiloft een jurk waarbij ik geen normale bh aan kan en de strapless bh die ik heb (van H&M, al oud) is te groot geworden waardoor hij gaat hangen.

Ik heb de Maya van de Hunkemoller en vind hem heel fijn en stevig zitten!

Ik ben een paar jaar geleden geweest en er was echt veel. Maar vooral als je een aparte maat of een aparte(re) smaak hebt kun je goed slagen. Voor de sfeer hoef je niet te gaan, want het is echt in zo’n enorme hal met gare rekken en overal ligt van alles op de grond, maar als je het ok vindt daar doorheen te spitten kun je echt toffe dingen vinden. Volgens mij was toen alles 3e p/stuk.

3 likes

Heeft iemand misschien tips voor gladde onderbroeken die hoog vallen en een breed kruisje hebben? Ik wordt gek van telkens stof uit mijn muts moeten vissen, ik ben heel breed gebouwd en dus ook daar!

1 like

Sloggi?

Nop helaas niet. Kruisje van de hipsters die ze hebben is breed genoeg maar dan is het broekje weer niet hoog genoeg. De normale onderbroeken zijn hoog genoeg maar hebben weer een te smal kruisje.

Oh wat jammer, ik vind de gewone onderbroeken echt heel fijn

Die hebben zo’n dikke elastieken rand, zit niet fijn tussen je benen vind ik. Zijn wel breed genoeg idd!

Bij de HEMA wellicht? Ik heb een naadloze katoenen hipster en die valt vrij hoog. Maar ze hebben ook hipsters die nog hoger vallen, maar die zijn dan weer niet naadloos/minder glad.

Heeft iemand tips voor mooie bralettes? En dan het liefst niet online, maar een fysieke winkel waar ik kan passen. Ik vind het zo moeilijk om iets passends te vinden met mijn maat.

Ik heb vorige week bij de Zeeman een super chill topje gekocht. Met het warme weer vind ik beugel bh’s zo naar en zonder bh gaat ook zo zweten. Dat topje was dus ideaal. Huiskleur en een zacht stofje. Het zit niet super stevig, maar houdt de boel net wat beter bij elkaar dan zonder bh. Ik ga er zeker nog meer kopen. Aanrader!

Bij de Bijenkorf hebben ze veel! Meeste bralettes zijn sowieso maar tot een D cup dus weet niet of je een grotere maat draagt maar zo ja, dan kan het langer zoeken zijn.

Vind je een niet-voorgevormde (dus alleen stof/kant) beugelbh ook zweten in het warme weer? Dat vind ik altijd fijn zelf!

Thanks! Ik ga daar eens kijken. Ik heb wel een grotere cup maar misschien past het als ik een grotere omtrek neem.
Ik vind een beugel ook niet fijn als hij niet is voorgevormd

Niet goedkoop, maar Urban Outfitters heeft altijd wel veel mooie vind ik!

1 like

Heb je een plaatje??

Ze hebben hem online niet in huiskleur, maar dit is hem geloof ik: https://www.zeeman.com/nl/dames-naadloze-top-av-000003999.html

2 likes

Ik vind met padding die van monki het fijnst, en zonder padding die van weekday.

1 like