Ja het was een dare tijdens een drankspel
of
Ja, goede statistieken had je daar
Ja het was een dare tijdens een drankspel
of
Ja, goede statistieken had je daar
Ik was gisteren ook aan het stalken op fb en toen heb ik aangegeven dat ik interesse had in een evenement dat een vage kennis organiseerde in 2016
Mijn moeder heeft ooit perongeluk op Facebook een vriendschapsverzoek gestuurd naar een jongen die ik sprak op Tinder
Nog een detail vergeten: Zij wist dit dus niet en die jongen stuurde mij zo bericht van is dit je moeder? Haha. En toen ik het mijn moeder navroeg deed ze alsof ze echt geen idee had . Ik had haar natuurlijk betrapt haha
Ik googlede mijn ergotherapeut voor onze eerste afspraak; gewoon omdat ik benieuwd was naar wat voor iemand het zou zijn.
Beland ik op haar Insta, is die privé en tik ik met mijn dikke vingers per ongeluk op volgverzoek indienen
Gelijk ongedaan gemaakt natuurlijk, maar de melding zal ze desondanks gekregen hebben. Daar heb ik ook wel een nachtje van wakker gelegen.
Als het over insta gaat, weet ik er ook nog 1. Het was in de begintijd van insta (ik had er nog geen 1, dus ik wist niet hoe het werkte)
Een collega van mij liet via zijn insta een foto zien van de moeder van een leerling omdat dat een hele knappe vrouw was. Dus ik scroll lekker naar beneden en wil inzoomen dus ik tik 2x op de foto (want zo zoom je normaal in). Je raad het al: ik like die foto dus onbewust en m’n collega kreeg later een flirterig berichtje van die moeder haha
Ik heb lipfillers en ik heb echt van die flappen aan de onderkant van mn bovenlip. Was net bij de mondhygieniste en die assistente zoog de hele tijd die lip flappen naar binnen. En niet 3 x ofzo maar gewoon wel 20 keer ofzo was echt ongemakkelijk omdat ik daar lag met 5 verschillende attributen in mn mond en zij maar mn lippen proberen leeg te zuigen ipv speeksel in mond.
Ik had even niet door dat je natuurlijk zuigen met zo’n apparaatje bedoelt en ik zag een assistente voor me die met haar mond aan jou lippen zit te zuigen en ik vroeg me al af wat voor relatie jij hebt met tandartsassistente. De droom van deze man Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente - Peter de Koning - YouTube
Wat voor een flappen zijn dat? Aan de binnenkant? Komt dat door de lipfillers? Ben helemaal geïntrigeerd!
Ligt dat aan lipfillers?
Er wordt steeds vaker benoemd dat fillers niet helemaal oplossen zoals vaak beweerd wordt, maar migreren. Maar ik heb me hier verder niet in verdiept dus misschien is dit totaal niet van toepassing.
Ik zit in een plastische chirurgie groep op Facebook en daar laten ook steeds meer mensen de fillers na lange tijd oplossen om het daarna weer op te vullen.
Ik heb altijd gedacht dat zij een hazenlip heeft?
Ik dacht dat ik alle soorten complicaties op YouTube al bekeken had maar hier wist ik niets van. Vind het ook niet heel lelijk. Meer een charmante imperfectie, het heeft wel wat. Iig beter dan die dikke worsten op je gezicht.
Ik werk vandaag op kantoor. Was met een redelijk complexe opdracht bezig dus geen zin in collega’s die komen kletsen. Koptelefoon opgezet en aan de slag. Maar toen was ik zo verdiept in mijn werk dat ik zonder het door te hebben (hard en vals) meezong met mijn muziek .
Haha dit is echt mijn angst met koptelefoon op😂 ik praat ook nogal veel in mezelf😂
Ik had gisteren ook zoiets. Ik lag op de tuinbank met mijn koptelefoon op te werken. Mijn buurman was aan de andere kant van de schutting met de klimop bezig. Maar de bank staat tegen de schutting dus hij was denk ik 50 cm van me verwijderd ofzo? En ik laat ineens een vet harde scheet. Had even niet meer door waar ik was.
Een koptelefoon geeft ook gewoon zo valse illusie dat niemand je kan storen dus ook niemand je kan horen. Moet altijd denken aan deze scene uit Modern Family:
Ik heb de neiging om te neuriën als ik heel focust bent. Ik heb dat totaal niet door en doe het ook nog hard. En het maak niet uit waar ik ben…
In Engelse literatuur wordt met surgery vaak alles bedoeld, ook wat wij “ingrepen” noemen. Het is niet 1 op 1 te vertalen als operatie zegmaar.
Ik denk dat de lippen gewoon uitrekken door de fillers. En als de fillers dan weggaan blijft er een leeg zakje over. Of door zwaartekracht zakken de laatste restjes filler juist omlaag en blijven daar vervolgens voor altijd
Wow HUH ik was er van overtuigd dat het bij haar door een geopereerde schisis kwam