Ongemakkelijke momenten #2

Toen ik een jaar of 11/12 was ging ik met een vriendin tijdschriften kopen. Dit deden we in de winkel waar haar moeder werkte dus iedereen kende mijn vriendin ook. Vriendin was toen fan van Maud van Idols en Maud stond toen in de Break Out! En toen kreeg ze dus bijna de Break Out!* Niet mee :laughing:. De verkoopster zei iets van “Ja sommige pagina’s maar overslaan” :smiling_face_with_tear:

4 likes

Vroeger keek ik Onderweg naar Morgen en oma van toen al in de 80 denk ik? Keek dat ook. Dus toen ik daar een x was gingen we het samen kijken. Toen kwam er ook zo’n seksscène en oh wat vond ik dat awkward. Zegt m’n preutse, christelijke oude oma heel droog: ja, in die serie doet ook iedereen het met elkaar hoor. :laughing:

16 likes

Ik moest iets doen op de pc van een van de leidinggevenden op m’n werk. Ik open een private window browser precies omdat ik zijn geschiedenis ed niet wou zien, en gewoon om mijn zaken van de zijne de scheiden, dat doe ik altijd. Alleen begon ik te typen en hij suggereerde onlyfans. Heb maar gedaan alsof ik niks zag. Wel dom om je (werk) laptop langs te brengen, terwijl er ergens in een venster nog onlyfans open staat, maar ok.

22 likes

Ik stond met mijn FWB onder de douche en alles was leuk en gezellig, maar het duurde allemaal vrij lang. En op een gegeven moment kon ik alleen maar denken: die is echt een dure douche aan het worden met die gasprijzen. :joy:

72 likes

Haha heerlijk, dit doet me denken aan onze afgelopen zomervakantie. Wij hadden met onze hele familie een huis gehuurd en toen we gingen koken wilde mijn dochter persé een schort aan die daar hing… zo’n schort met een vrouwenlichaam erop zoals deze:

:sweat_smile:

23 likes

Oh heerlijk dit. Ik heb net een tentamen gehad, en ik vind het altijd fijn vragen te stellen in de groepsapp van de master (dat doen veel mensen) en de stof te bespreken. Dus ik zit in de metro en had een berichtje gestuurd over dat 1 van de vragen van het tentamen volgens mii niet klopte, hoor ik van een groepje meiden die letterlijk direct naast me zitten: ‘werd helemaal paniekerig van al die mensen die hele tijd appten, echt irritant. Kijk nu, weer die Nysmn. Wié is dat?’.
Dus ik kon mezelf niet inhouden, ik zei: ‘hallo, dat ben ik. En ik vind het juist heel helpend om de stof te bespreken, je kan de groep ook op stil zetten of eruit gaan. Maar voor het volgende tentamen zullen we een aparte groep maken’. En mensen in de metro naast ons helemaal lachen,
Ik kan het dan ook echt niet laten hé, in plaats van dat ik mijn mond hou moet ik even zeggen dat ik dat ben.

144 likes

Held!

4 likes

Wat was hun reactie?

1 like

Dit leest niet echt alsof je het een ongemakkelijk moment vond maar misschien was dat wel zo. In ieder geval denk ik hierbij fijn voor jou dat zo’n tentamen je goed afgaat en dat je de stof zo goed kent dat zo’n vraag je opvalt maar je hoort deze vrouwen zeggen dat ze paniek krijgen van het nabespreken en weet van heel veel mensen dat ze dat hebben (ook mensen die zich goed voorbereiden op tentamens) en reageert dan ook niet heel sensitief. Ik denk dat de optie om dat idd in een aparte groep te doen een goede is en alleen als het echt feitelijke dingen zijn dit in zo’n hele groep te bespreken.

Edit ik vind het trouwens wel knap dat je op zo’n moment dan zo direct kan reageren en niet denkt onee voel me er rot over en negeer zo’n opmerking

8 likes

Wat is hier ongemakkelijk aan? Ik vind het meer een humble brag eigenlijk haha

56 likes

Vond dat altijd zo irritant, tentamen is gemaakt, klaar. Kan je niks meer aan veranderen. Kreeg er ook onnodig stress van dus snap dat meisje wel. Alleen die zin wie is dat is gemeen.

18 likes

Ongemakkelijk voor hen, telt dat niet? :rofl:
Ook wel beetje voor mij hoor, toch wel kut als dat je gebeurt. Maar hoop vooral voor hen.

4 likes

Nou hij ging me niet bepaald goed af hoor. Dat zeg ik nergens.
@anon42887991 niet echt een reactie

4 likes

Jeetje alsof je sensitief zou moeten reageren op mensen die zich hardop aan je ergeren waar je per ongeluk naast zit. Juist grappig en moeten ze maar niet zeiken of gewoon uit de appgroep stappen.

42 likes

Ik interpreteerde het als appgroep van je hele studie(jaar) dus dan vind ik zo’n oplossing stap maar uit de groep ook beetje gaar. Maar nee je hoeft niet sensitief op iedereen te reageren die over je praat maar idd naast de opmerking wie is dat? is het niet echt een lullige opmerking verder en delen volgens mij veel mensen de mening dat ze na een tentamen er niet nog over hoeven door te praten.

En @Nysmn sorry dat las ik er dan verkeerd in! Bij mij deden vooral de meest streberige mensen dat zo heel expliciet om te laten zien dat ze het goed wisten of om hogere punten binnen te halen omdat er bijvoorbeeld een fout stond of een docent iets niet goed had voorbereid oid, wat dus ook zeker wel iedereen kan helpen. Maar ik snapte idd ook niet zo goed wat hier nou ongemakkelijk aan was behalve voor hen idd

3 likes

Nou ik vond het ergens ook totaal niet chill dat mensen zich blijkbaar zo aan mij irriteerde, vind het eigenlijk helemaal geen humble brag zoals @Soy.peor zei, want wat is hier positief aan voor mij? Opscheppen dat mensen mij zo irritant vinden dat ze het onderling gaan bespreken? Superfijn ja :upside_down_face:. Ben er alleen blij mee dat ik er wat van durfde te zeggen, i.p.v. gewoon mijn mond houden. Het was een ongemakkelijke situatie, maar ook wel grappig.

20 likes

Hier zit de humble brag voor mij. Zo van kijk eens wat ik zei en andere mensen lachte zelf. Plus het feit dat het helemaal niet ongemakkelijk is voor jou. Komt voor mij een beetje over alsof je het gewoon heel graag wou vertellen dat jw dat gezegd had. Wat prima is maar waarom dan in dit topic.

6 likes

Ik las nu trouwens toevallig in wjkw topic dat je het juist super moeilijk vond, vervelend! En snap ook echt wel dat het naar voelt als je daar naast zit en dat hoort daarom zei ik ook dat ik het echt knap vind dat je op zo’n moment er iets van kan zeggen. Ik probeerde vooral ook aan te geven waarom andere mensen het irritant vinden en dat hoeft helemaal niet persoonlijk te zijn, nu ook gewoon pech dat je dit net hoorde en misschien voor hen wel een lesje. Tentamens halen over het algemeen niet het beste in mensen naar boven qua stress enzo

1 like

Ja, voelde meer als uitlachen hoor.

2 likes

Het leest alsof de mensen in de metro die andere meiden uitlachten, omdat jij ze zo op hun plaats zette. Maar wel heel vervelend voor je dat je het gevoel had dat ze jou aan het uitlachen waren!

Edit: metro ipv trein

1 like