Hahah echt heh het uitleggen maakt het ook gewoon nooit beter ofzo
Ik zat net alleen op kantoor naar het foute uur van Qmusic te luisteren. Beetje jammer dat mijn leidinggevende dan precies tijdens Heyah Mama van K3 binnen moet komen
Beter dat dan âsmack my bitch upâ
Of iets van Def Rhymz
Dat brengt verdrongen herinneringen terug toen ik met mijn ongemakkelijke/ sociaal niet heel vaardige leidinggevende als enige op kantoor was en er op de radio ineens een liedje kwam over iemands âkale kanoâ. Ik deed maar alsof ik niks hoorde, en hij denk ik ook.
Ik deed gisteren een escaperoom ergens en het begon ~~met een twist, namelijk van âoh de persoon die jullie moet begeleiden is er niet, het kan niet doorgaanâ. Uiteraard wist ik niet van de twist, maar 3 vrienden die mee waren wel.
En ik bloedserieus âoh wat vervelend joh, wat is er aan de hand?â
En die man uitleggen, achteraf een insane scenario, over een arrestatie, een politiebureau, een hack/datalek en een burenvete, en ik een goeie 5 minuten lang âah wat naar, oh joh, meen je dat?, wooooooooow daar kunnen jullie niks aan doen, nee ik snap het helemaalâ
En bleeeeeef maar heel serieus reageren ook toen die man echt duidelijk onzin begon te vertellen had ik het gewoon niet door? En de rest inmiddels wel maar die vonden het veel te grappig dat ik daar nog steeds geloofde in een letterlijk sprookje.
Haha ik heb dit ook een keer gehoord toen ik in een bordspellenwinkel stond en daar was blijkbaar ook een escaperoom. Dus iemand van die winkel was een heel verhaal aan het ophangen tegen een groep en ik vond het heel raar dat dat zo in het openbaar was want die medewerker zat vast omdat hij de koning/Rutte had bedreigd ofzo? Het duurde ook veel te lang voordat ik besefte dat het nep was haha.
Hahahhahahahhahs @anon50301661 had jij de room gedaan of hoorde jij het ook alleen in de winkel? Over WA zei ie idd ook iets en ik dacht nog even âwat raar dat deze man zoveel vertelt over de buurvrouw en haar hier midden op straat gek noemtâ maar hij had een heel overtuigend en aardig gezicht vond ik Hahah
hahaha ik heb deze ook gedaan, herken het gelijk. Ik was ook zwaar in twijfel of dit nou echt was of er al bij hoorde destijds.
wel hele toffe escaperoom ook vond ik.
Hahah mij dus ook lol
Maar het is wel echt een aanrader van een escaperoom, echt cool gedaan.
Nu wil ik weten welke room!
Ja ik wil ook wel eens wat
Er kwam een verkoper aan de deur. âBent u de eigenaresse van dit huis?â en in plaats van een simpele âjaâ zeg ik âehhh, voor de helftâ.
Voor de helft is tenminste wel maar een halve âjaâ en al een stap in de goede richting op de weg naar de volgende drie handige antwoorden op verkopers:
- nee
- ik ben minderjarig
- mijn ouders zijn niet thuis
Zo jammer dat ik hier niet meer mee wegkom.
Gewoon met een strak gezicht blijven volhouden. Ik ben 36 en doe dat nog steeds. Als ze lachen blijf ik serieus kijken, ze durven er toch niet echt tegenin te gaan.
Tuurlijk wel. Ik blijf dat de komende 80 jaar gewoon zeggen
Haha precies, net als âik kan niet lezenâ tegen keantverkopers op straat
Dat denken mensen wel vaker maar je mag ook gewoon zeggen dat je geen interesse hebt of doorlopen hoor straatverkoop en deuraandeur is wel echt veel minder geworden sinds na corona
Ik denk eerder dat veel mensen op dit forum niet zo mondig zijn (irl)