Nee dat is echt nerderig af
Ik vind het wel interessant dat het forum nu al dagen in verschillende topics deze discussies lijkt hebben over wel of niet schelden met kanker. Ik zou zelf niet weten waarom je de moeite zou doen om te gaan verdedigen om het wel te gebruiken als er ook maar één persoon is die zegt dat het confronterend is voor hen.
Is cultuur.
Jij als Belg snapt dat niet.
Witte mensen hebben geen cultuur!
Wij zijn oranje mensen, alsteblieft.
Wortels zijn voor soep.
Max Verstappen heeft eens toen hij door een andere coureur van de baan werd gereden over zijn boordradio gescholden met âWhat a mongol!â (jaja, mooi Nederengels). Wat volgde:
https://www.ad.nl/formule-1/ambassadeur-mongolie-schrijft-brief-naar-vn-na-tirade-max-verstappen~a9516be3/
Dus ja, mensen uit Mongolië vinden het kwetsend
Maar Max is een Belg dus niet onze zorg.
Dan klinkt koekenpan nog lekkerder
Tot hij nog eens goed rijdt in zijn kutwagentje, dan claimen jullie hem weer als 'ollander!
Ik heb een keer met een gereageerd op een Instagramstory over een zwaar onderwerp. Gelukkig kon de ontvanger erom lachen⊠maar ik schaamde me natuurlijk heel erg
Hahahaha die kikker doet me ook weer denken aan dat iemand ipv de video van dr project deze naar dr docent had gestuurd. Ik ga daar nog steeds zo stuk om.
Echt elke keer als ik dit zie krijg ik weer tranen in mn ogen van het lachen.
Jaa ik durf die video ook niet in t openbaar aan te klikken dan kan je me wegdragen.
Oohhh ja dezelfde vibes, geweldig En had iemand hier ook niet eens een foto van een konijn verstuurd naar een dokter?
Ik heb nu een flashback naar een foto van een konijn dat op Dan van Gossip Girl lijkt. Dat was nog op het oude forum volgens mij
Er moest hier thuis iets gerepareerd worden en daar kwam een bedrijf voor. Normaal blijft mân partner daar dan voor thuis aangezien ik daar de ballen verstand van heb, maar vandaag was het niet anders.
Het was sowieso echt super awkward, hij zei steeds niets en als ik wat vroeg dan brabbelde hij wat onverstaanbaars terug.
Toen was hij klaar en vroeg of ik de voordeur voor hem open kon doen zodat hij zân spullen in de bus kon doen, dus hij zegt in het voorbij lopen âdaagâ (althans dat denk ik), maar het klonk dus als zaag. Dus ik liep terug naar de woonkamer terwijl ik zei van oh ligt die daar nog? Geen antwoord. Ik loop weer terug, had hij de motor al gestart en reed zo weg.
Ik stond daar echt zo van in de deuropening.
Haha zo kut dit. Appte partner al dat hij het de volgende keer weer mag doen.
dit had zo anders geĂŻnterpreteerd kunnen worden hahaha
Vanochtend kwamen ze voor de eerste inspectie mijn flat controleren omdat ik in januari er uit ga en toen ze op de badkamer stonden zag ik pas dat mijn vibo nog vol in het zicht lag
En precies vandaag waren ze met 2 mannen omdat er een ingewerkt werd.