Ongemakkelijke momenten #2

Oh ja dat zou best kunnen. Nog een reden om het gewoon niet te gebruiken dus.

Of als je een geboorte afwijking aan je gezicht hebt en je 20 jaar lang voor mongool wordt uitgescholden. :raising_hand_woman:

Kunnen we ook gewoon niet andere mensen uitschelden? Of een woord gebruiken zoals stoeptegel of lolly als je jezelf niet kunt bedwingen.

25 likes

Ik stem voor pannenkoek

14 likes

Goed idee! Zit ook twee keer die K klank in waar mensen zo hard op gaan.

11 likes

Uwlch ik heb een mannelijke collega die -leuke vader- is en die scheldt met pannekoek

6 likes

Goeie voornemens minder schelden😂😂 - YouTube beetje inspo, ik ga voor paashaasschaamhaarverzamelaar

6 likes

Nee dat is echt nerderig af

14 likes

Ik vind het wel interessant dat het forum nu al dagen in verschillende topics deze discussies lijkt hebben over wel of niet schelden met kanker. Ik zou zelf niet weten waarom je de moeite zou doen om te gaan verdedigen om het wel te gebruiken als er ook maar één persoon is die zegt dat het confronterend is voor hen.

26 likes

Is cultuur.

Jij als Belg snapt dat niet.

12 likes

Witte mensen hebben geen cultuur!

4 likes

Wij zijn oranje mensen, alsteblieft.

9 likes

Wortels zijn voor soep.

3 likes

Max Verstappen heeft eens toen hij door een andere coureur van de baan werd gereden over zijn boordradio gescholden met ‘What a mongol!’ (jaja, mooi Nederengels). Wat volgde:
https://www.ad.nl/formule-1/ambassadeur-mongolie-schrijft-brief-naar-vn-na-tirade-max-verstappen~a9516be3/

Dus ja, mensen uit Mongolië vinden het kwetsend :joy:

8 likes

Maar Max is een Belg dus niet onze zorg.

7 likes

Dan klinkt koekenpan nog lekkerder

1 like

Tot hij nog eens goed rijdt in zijn kutwagentje, dan claimen jullie hem weer als 'ollander!

9 likes

Ik heb een keer met een :frog: gereageerd op een Instagramstory over een zwaar onderwerp. Gelukkig kon de ontvanger erom lachen… maar ik schaamde me natuurlijk heel erg

46 likes

Hahahaha die kikker doet me ook weer denken aan dat iemand ipv de video van dr project deze naar dr docent had gestuurd. Ik ga daar nog steeds zo stuk om.

61 likes

Echt elke keer als ik dit zie krijg ik weer tranen in mn ogen van het lachen.

11 likes

Jaa ik durf die video ook niet in t openbaar aan te klikken dan kan je me wegdragen.

6 likes