Ongemakkelijke momenten #2

Oohhh ja dezelfde vibes, geweldig :cry: En had iemand hier ook niet eens een foto van een konijn verstuurd naar een dokter?

9 likes

Ik heb nu een flashback naar een foto van een konijn dat op Dan van Gossip Girl lijkt. Dat was nog op het oude forum volgens mij :rofl:

18 likes

Er moest hier thuis iets gerepareerd worden en daar kwam een bedrijf voor. Normaal blijft m’n partner daar dan voor thuis aangezien ik daar de ballen verstand van heb, maar vandaag was het niet anders.

Het was sowieso echt super awkward, hij zei steeds niets en als ik wat vroeg dan brabbelde hij wat onverstaanbaars terug.

Toen was hij klaar en vroeg of ik de voordeur voor hem open kon doen zodat hij z’n spullen in de bus kon doen, dus hij zegt in het voorbij lopen ā€˜daag’ (althans dat denk ik), maar het klonk dus als zaag. Dus ik liep terug naar de woonkamer terwijl ik zei van oh ligt die daar nog? Geen antwoord. Ik loop weer terug, had hij de motor al gestart en reed zo weg.

Ik stond daar echt zo van :exploding_head: in de deuropening.

Haha zo kut dit. Appte partner al dat hij het de volgende keer weer mag doen.

58 likes

dit had zo anders geĆÆnterpreteerd kunnen worden hahaha

8 likes

Vanochtend kwamen ze voor de eerste inspectie mijn flat controleren omdat ik in januari er uit ga en toen ze op de badkamer stonden zag ik pas dat mijn vibo nog vol in het zicht lag :woozy_face:

En precies vandaag waren ze met 2 mannen omdat er een ingewerkt werd.

27 likes

Dat was het konijn van @Sjern!

5 likes

Hahahahaha jaa maar die leek ook echt erop :joy::joy::joy:

1 like

Een ouder van een collega is overleden en mijn manager vertelde dat aan mij, maar hij zei het op een aparte manier als in ā€œdiens ouder is óók overledenā€ en noemde de naam van een heel andere collega. De verkeerde collega bleek achteraf. :grimacing: Ik reageerde ook nog heel verbaasd omdat ik dat niet had zien aankomen en dat het heel onverwachts was en vroeg wat er dan was gebeurd. Jammer genoeg ging er geen belletje rinkelen (bij mijn manager) want de ouder van de juiste collega was ook nog maar recent ziek geworden maar uit mijn reactie had mijn manager toch moeten opmaken dat het vreemd was dat ik er nog helemaal niks vanaf wist dat die persoon ziek was en dat het er wĆ©l aan zat te komen. :cry: Anyway lang verhaal kort, ik heb vervolgens de verkeerde collega gecondoleerd. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

10 likes

Ik volg al een paar weken zwangerschapsyoga en afgelopen week ging ik met mijn man naar de enige partnerles. Van te voren zei ik tegen hem dat hij echt even naar de wc moest gaan voor het geval hij nogal opgeblazen zou zijn tijdens de les. En dat scheten laten bij yoga ongemakkelijk is. Nou je raadt het al…
Aan het begin van de les moesten we in een bepaalde houding gaan liggen. Iedereen was stil en wat gebeurt er: ik laat een scheet! Mijn man keek mij gelijk heel erg lachend aan en verder bleef iedereen stil. Dus ik zei maar: ā€˜How’.
Als het nou gebeurd was tijdens een les zonder partners kon ik nog doen alsof het nooit was gebeurd en het ergens wegstoppen om er nooit meer aan te denken. Maar nu ben ik er al meerdere keren aan herinnerd haha.

60 likes

Hahaha ik haaaat ongemakkelijke situaties zo erg (ben ook zo snel ongemakkelijk) maar om het van jullie te lezen is heerlijk :sweat_smile::joy::joy:

5 likes

Neeeeee omg

Ik heb de verkeerde naam van de vriend van mijn schoonzusje op de kerstkaart gezet. Nu krijgen ze een kaartje geadresseerd aan Marieke & Rutger. Hij heet Rogier :sob:

86 likes

haha nooo!

mijn moeder noemde mn schoonzusje pas bij de naam van mn ex-schoonzusje, terwijl dat al jaren uit is. hartelijk om gelachen wel

8 likes

Rutger is haar ex?

3 likes

Nee godzijdank niet. Gewoon de verkeerde naam haha, maar ze zijn wel al 2,5 jaar samen dus niet echt een reden om zijn naam verkeerd te onthouden :nerd_face:

8 likes

Hahahahaa geniaal🤣

1 like

In een winkel waar ik af en toe naar moet voor specifieke dingen werkt er iemand die zooo ongemakkelijk is. Ze praat erg zacht en binnensmonds waardoor ik het niet versta en opnieuw moet vragen wat ze zegt. Ze herhaald het precies op dezelfde manier, ja, dan versta ik het weer niet :upside_down_face:

als ik vraag om die specifieke dingen dan moet zij dat gaan doen met mijn aanwijzingen (afmetingen bijv.). Ze vraagt 3 x na wat ik nodig heb terwijl het echt niet ingewikkeld is. Ik ga aan mezelf twijfelen en dan wordt ik ook ongemakkelijk haha. We zitten dan als 2 sukkels tegen elkaar te praten, voel me altijd opgelaten wanneer ik de winkel verlaat :smiling_face_with_tear:

5 likes

Oh neeee wat doe ik nou!
Ik loop net de lift van m’n hotel in en er kwam iemand aanlopen die ā€œma’am!ā€ riep en iets van papier in zn hand had, maar ik had net buiten een Jesus loves you folder geweigerd, dus ik dacht dat ie me gewoon volgde.
En toen bij de lift zei ie ā€œcan you hold the elevator?!ā€ en het kwartje viel te laat wat ie vroeg, dus ik kijk hem vriendelijk lachend aan, terwijl ik op het deuren-dicht-knopje druk en ā€œno, thank you :)ā€ zeg en de deuren voor z’n neus dichtgaan.

181 likes

HAHAHA omg :sob::sob:

5 likes

Ik zit nu op de kamer nog steeds dood te gaan van schaamte, ik hoop dat ik hem niet meer tegenkom.

11 likes

Hahahaha ja snap ik want hij denkt echt dat je een enorme bitch bent :sob:

Ik zou het uitleggen mocht je hem tegenkomen bij het ontbijt morgen

12 likes