Ongemakkelijke momenten #2

Hahahaha, je hebt hem wel een mooi verhaal voor thuis opgeleverd in ieder geval!

3 likes

Hahahahah ik voel me instant beter over mijn kerstkaart

23 likes

Ik werd net (in mijn ogen) onterecht afgesnauwd via Vinted en dat voelt me nu toch ook een partij ongemakkelijk.

2 likes

Collega vroeg of ik al op zag tegen een kerstbezoek aan mijn schoonouders. Ja want hij ziet daar ook altijd tegenop, bla bla bla lang verhaal over zichzelf. Ik: Ze zijn allebei heel vroeg overleden…

Het gesprek hield daarna ook heel snel op.

:neutral_face: En zo kinderen, leer je wanneer het gepast is om persoonlijke vragen te stellen.

18 likes

Oh heb ik vorige week ook meegemaakt.
Een broek van 2 euro dan nog.
‘Dit is geen skinny jeans!!!’ Ook echt duizend uitroeptekens. Ik stuur ‘Jawel het is een skinny jeans, staat op etiket. Maar in de beschrijving heb ik geschreven dat het eerder recht valt ipv skinny’
‘ en dat heb ik niet gelezen, dat is mijn probleem niet!!! Jij moet proberen leren lezen, ik stuur ze terug!!!’
Oke dan :roll_eyes:

3 likes

Ik kreeg laatst een kaart van mijn nicht die geadresseerd was aan mij en mijn ex in plaats van m’n huidige vriend :joy: Ex is al 5 jaar niet meer in beeld en nieuwe vriend al dik 2 jaar.
We hebben er beide om gelachen, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal als je je hoofd er niet bij hebt dus hopelijk vinden ze het ook niet erg.

18 likes

Ik zei een tijd geleden de naam van mijn ex toen ik eigenlijk mijn huidige vriend bedoelde…tegen de zus van mijn huidige vriend😬
Echt zoooo dom want dat is me nog nooit gebeurd. Gelukkig kon ze er om lachen en was mijn vriend er niet bij

15 likes

Mijn baas deed dat een keer bij mij, maar dan met een hele gekke verbastering van mijn naam (zoals alleen mijn vriend of goede vriendinnen zouden kunnen doen), dat was ook echt zo raar. Kwam ook echt uit het niets!

3 likes

Ik ging samen afgelopen zaterdag met mijn collega ergens een broodje halen tijdens de lunchpauze. Bij het afrekenen, beide apart, vraagt die eigenaar van de broodjeszaak ‘huh, zijn jullie niet getrouwd?’ Dus wij van ‘Nee, we zijn collega’s’ zegt die man ‘Echt? Jullie passen zo goed bij elkaar!’ En wij stonden daar echt ongemakkelijk zo van ‘Uuh… oke’ want die man ging er ook maar over door. Waren blij dat ie klaar was met onze broodjes smeren.

Vond het ook wel apart dat ie in een fractie van 5 min uit kon maken dat we goed bij elkaar zouden passen. Hebben er wel om moeten lachen met de rest van de collega’s.

13 likes

Zit niks in? :stuck_out_tongue:

1 like

Nee, haha! :grin:

5 likes

Mijn collega zegt net:’ Een vriendin van mij zei tegen me dat ze batterijen ging halen voor haar vriend…’
Ik:’ Ohhh?’.
Hij (lachend):‘Ja de satisfyer’.
Ik:’ Ohh…maar…huh… daar zitten toch helemaal geen batterijen in?’.
En toen realiseerde ik me ineens wat ik gezegd had :rofl: Echt waarom denk ik niet na voordat ik praat hahaha

50 likes

‘Daar zitten toch geen batterijen in heb ik wel eens gehoord van een vriendin?’ :rofl::rofl:

6 likes

Ik zag mn oude mentor (had ik een hele goede band mee) en ik wil m drie kussen geven en wat hij wilde doen weet ik niet maar uiteindelijk was het een halve knuffel en gaf die me een kus op mn hoofd. :joy::joy::joy::joy:

31 likes

Zit ik bij een groep oudere vrouwen die praten over het borstonderzoek en hoe dat werkt qua wachten op de uitslag. Bij foute boel gaat het sneller dan als er niet iets te zien is.
Dus ik zei oh net als bij een uitstrijkje eigenlijk.
Zei een van ja ja opzich wel idd.
Een ander Mijn dochter zei dat je dat nu zelf kan doen thuis.
Nou lijkt mij niks zei weer een.
Toen een van ja het is maar net wat je wilt. Sommige willen niet bij de huisarts dus naja makkelijke oplossing. En lijkt ook wel op tampons enzo.
Weer een van ik weet niet hoor lijkt me echt niet chill.
Toen zei ik ‘het is gewoon net als met een soa test, die kan ook gewoon thuis. staafje er in wat roeren, een pot nat. Niet zo ingewikkeld’
Toen hoorde ik een ongemakkelijk lachje en een snelle die heb ik nog nooit gedaan dus geen idee van iemand.
En ik D8 … Wtf zei ik nou weer. Nu denken ze weet ik het nevermind gewoon doorpraten🥲

29 likes

Dus het is ongemakkelijk als mensen weten dat je een satisfyer hebt en wel eens een SOA-test hebt gedaan? Of snap ik het niet helemaal?

22 likes

Beetje flauwe vraag. Ondanks dat het niet ongemakkelijk zou moeten zijn is het dat helaas vaak wel ja.

35 likes

Aaw, klinkt als een lieve mentor met zo een kus op je hoofd :smile:

2 likes

Hoezo? Ik snap dat het ongemakkelijk kan zijn als een collega een hele review over seksspeeltjes geeft, maar dat de vage suggestie dat iemand er überhaupt één heeft al ongemakkelijk is? Net zoals dat ik ervan uit ga dat de meeste volwassenen op een bepaalde leeftijd wel eens een SOA-test hebben gedaan. Wist niet dat dat nog zo in de taboesfeer lag.

6 likes

Nouja ik hoef dit ook niet per se met mijn collega’s te bespreken :joy:

3 likes