Ongemakkelijke momenten #2

Het gaat hier letterlijk over een collega die zelf over de satisfyer begint en dan is het ongemakkelijk dat @Otzi weet dat er geen batterijen in hoeven. Heel gênant ja.

Edit: maargoed, misschien ben ik wel een goorlap ofzo dat ik dit niet snap.

4 likes

Voor mij was het wel ongemakkelijk ja :sweat_smile: Ik ben best wel prive met dat soort dingen en al helemaal mijn collegas hoeven dat soort dingen niet van mij te weten haha. Zou het zeker nooit vrijwillig tegen ze zeggen iig. En ik zou het ook ongemakkelijk vinden als hij per ongeluk zou onthullen dat hij zich met twee handen tegelijk rukt of een fleshlight heeft ofzo haha. Ik vind het prima om dat soort dingen van vrienden te weten, maar met mannelijke collegas vind ik het wel ongemakkelijk persoonlijk. En ook vertelde hij het op een ‘grappige’ manier over een vriendin, dus het had niks met hemzelf te maken. Maar goed wat voor mij een ongemakkelijke situatie was hoeft niet per se voor een ander ongemakkelijk te zijn, dat heb ik ook nooit beweerd.

16 likes

Nouja dat moment was gewoon ongemakkelijk omdat je dat dan in de lucht hebt hangen. Niet dat ik mij er voor schaam of vind dat je dat moet doen, het is meer de vibe. Maar fijn dat jij dat niet herkent! Bij mij ligt het aan de mensen of zoiets wel of niet in de taboesfeer hangt.

2 likes

Ach, mijn team en ik moesten onze baas (man) overtuigen om een artikel met Statisfyer referentie te mogen maken, verkopen en promoten :nerd_face:

Eindstand: niks aan de hand.

3 likes

Ja maar ik zou het ook ongemakkelijker vinden om over seksspeeltjes te praten met 50+jaar collegas dan bv leeftijdsgenoten haha

6 likes

Overigens niet omdat ik denk dat zij geen seks meer hebben. De cultuur waarmee ik ben opgegroeid hecht heel erg veel waarde aan respect voor ouderen. Niet om te zeggen dat de Westerse cultuur dat niet heeft maar op een ander niveau ofzo. In ieder geval, daardoor voelt het dan soort van respectloos om het daarover te hebben met oudere generaties

5 likes

Ik had net een ongemakkelijk moment. Was na een cursus nog even met een groepsgenoot buiten aan het praten en achter me hoorde ik gigantische toeter van een auto. Ik dacht dat t iemand met groot temperament was, dus zei; oh was wel grappig geweest als dit onze docent was. Waarop hij zegt, nou dat zou helemaal niet grappig geweest zijn (bleek dat diegene toeterde omdat iemand haar/hem bijna aanreed). Ik natuurlijk mega erg benadrukken dat ik dat ongeluk niet gezien had, maar voelde me echt alsof ik mega evil ben en mensen onheil toewens en hij me daar als een soort leraar op berispte.

Nouja in m’n hoofd was het heel ongemakkelijk

17 likes

Ik weet niet of ik dit al eens heb gedeeld, maar daar komt het.

In 2018 besloot ik wat fitter te willen worden en schreef ik me in voor baantjes zwemmen met een vriend. Heel leuk idee, wij dat water in, zien we dus dat er 3 banen zijn. Een voor snelle zwemmers, een voor een normaal tempo en een baan voor ouderen. Toen kwam ik er tot mijn grote treurnis achter dat ik gewoon GEEN tempo heb en ook nog eens heel raar zwem, dus we moesten tussen de oude vandagen zwemmen. Dat ging wel en ik vond het zelfs leuk worden (werd alsnog 100x ingehaald) maar toen werd ik overmoedig. Ik wilde wat sneller proberen te zwemmen tot ik ineens mijn voet tegen iemand haar gezicht voelde gaan. Vreselijk ongemakkelijk, excuus aangeboden en toen ben ik een beetje uit schaamte aan de kant gebleven tot het zwemuurtje voorbij was. Op het moment dat ik het water uit wilde gaan zag ik dat er een rolstoel langs de kant stond, en jawel hoor, het was natuurlijk van de vrouw die ik ik in haar gezicht had getrapt :sob: Wat was dat vreselijk. Ik heb het zwemmen ook niet lang volgehouden.

35 likes

Oh god lol dus mijn vriend had een magic wand voor mij besteld (wist ik niet). Komt de bezorger hem net brengen in de ORIGINELE verpakking zonder doos eromheen enkel een verzendsticker op de verpakking. Die bezorger: ik wens je nog een hele fijne dag :wink:

hou opppp :joy: :joy: het was ook nog eens mijn vaste bezorger

dan toch liever zoiets:

103 likes

Oh zeker een fijne dag gewenst :wink:

3 likes

Tot zover het discreet versturen :joy: Geniet ervan!

2 likes

Huhh waar had je dit besteld dan😂 meestal doen ze het wel discreet toch.

7 likes

Ja dat is mijn ervaring ook. Gewoon via bol, ook geen andere webshop die erachter zit.

3 likes

Bol verzendt tegenwoordig zoveel mogelijk zonder extra doos, wij kregen laatst een briefje daarover bij de bezorging

12 likes

Echt beter! Een extra overdoos is meestal echt niet nodig. Maar wel handig om te weten voordat je een seksspeeltje bestelt :joy:

7 likes

Over seksspeeltjes gesproken:

Ik was op een feestje aan de praat geraakt met een vrouw die ik niet kende. Het was sowieso een ongemakkelijk gesprek want we begrepen/verstonden elkaar de hele tijd niet. Op gegeven moment vroeg ze wat ik mijn vriend voor kerstcadeau had gegeven. En ik kreeg een totale error want ik had een seksspeeltje voor hem gekocht maar wilde dat echt niet aan haar vertellen, want ik kende haar net een halfuur. Ik heb volgens mij echt 10 seconden lang “ehhhhh” gezegd en toen: “dat… is geheim” :skull: En zij super beleefd: "geeft niks, iedereen heeft geheimen :slight_smile: ". Maar toen vroeg ik wat zij voor haar vriend had gekocht, en ik verstond dat ze zei: “een buttplug”. Alleen daarna zei ze: “voor op zijn werk” dus ik denk dat ik het toch verkeerd verstaan had. Maar ik heb nu nog steeds echt geen idee wat ze nou wel zei. Ik denk misschien laptop? In ieder geval heeft ze volgens mij in een minuut tijd het hele spectrum aan emoties op mijn gezicht voorbij zien komen: paniek, ongemakkelijkheid, verbazing, bewondering, en totale verwarring.

Overigens zei mijn vriend toen ik dit aan hem vertelde: “Had gewoon gezegd dat je een Coolblue cadeaukaart ofzo had gekocht”. Dat had natuurlijk ook nog gekund :thumbsup:

117 likes

Whaha snap helemaal je ongemakkelijkheid maar wat een heerlijk verhaal. Zoveel verschillende plottwists in één gesprek :joy:

10 likes

Eigenlijk een wonder dat het me mijn figuur nog niet eerder is overkomen, maar vandaag zei iemand dat ik zwanger was (wat ik niet ben).
Echt pijnlijk. Ik heb meteen gezegd dat ik gewoon dik ben en dat het niet erg is, maar vanbinnen ging ik dood. Zeker omdat een andere jonge vrouw die bij mij stond kei-hard moest lachen en best lang bleef lachen.
Ik weet dat die jonge vrouw dat oprecht een grappige vergissing vond, maar ik ging kapot.

10 likes

Heel vervelend dat iemand dat tegen je heeft gezegd, ongelooflijk dat mensen nog steeds niet afgeleerd hebben dat die vraag niet moet stellen.
Ik vind het toch knap van je dat je erop hebt gereageerd en het recht hebt gezet.

6 likes

Ik ging kledij passen op mijn nieuw werk en achter de balie van de logistieke dienst zegt de ene vrouw tegen de andere: jamaar, ze is zwanger daarom wil ze graag XXL.
Want het ging over de maat van mijn jas, ik wilde een XXL en toen zei de andere spontaan: ah ja, ze is zwanger als reactie dat ik graag zo’n grote maat wilde.

Pff, ik hoop dat ze zich ook kapot schaamt en ze er nooit meer zoiets uitflapt.

8 likes