Wtf die is niet goed snik hoor
Ik denk dat ze het oprecht grappig vond en niet slim genoeg was om door te hebben wat voor een belediging dit eigenlijk was voor mij.
Ik kon op haar ook niet bitsig reageren want ze werkt voor een dienst waar ik nauw mee samen werk.
Ik zit in een internationale trein. En naast me zit irmand waarvan ik geen idee heb welke taal ze nou spreekt. Maar elke x als ik wat wil doen of pakken valt mijn telefoon steeds haar kant op haha. Moet ik steeds zo " hihi oh eh⊠sorry⊠hihi" en dan zo helemaal dubbelvouwen want je hebt helemaal geen ruimteâŠ
Gelukkig is ze heel lief maar als mn telefoon nog een keer valt word ik gek.
Mân broer wilde even iets opzoeken op mân laptop en ik was vergeten dat het laatste wat ik erop had gedaan ginny en georgia kijken was (genant genoeg zou je denken) en dat DIT de scene was waarop ik op pauze had geklikt en wat in beeld stond hahaha
Dit herinnert me aan een anekdote. Ik was op vakantie en had een leuke nieuwe rok gekocht. Ik ging even ontbijt halen in de supermarkt, trok die rok aan en letâs go. Ik vond me er helemaal mooi uitzien
Op staat had ik ook echt mensen die naar me keken, en ik dachtđ echt wow alright feeling myself!!
Kwam ik terug in de hotelkamer zag ik in de spiegel dat mn onderrok was vergeten goed te doen, die zat helemaal opgefrommeld rond mn midel (was naar de wc gegaan) en ik had alleen de transparante bovenrok naar beneden gedaan. Ik had een string aan dus liep gewoon op straat in mn blote kont, blakend van zelfvertrouwen! En daarom keken zoveel mensenđ«
Niemand zei ook tegen mij âyo chick je rok zit niet goedâ ofzo, snap ik echt niet.
Ik vind het wel echt fantastisch dat je die blikken juist als bevestiging van je zelfvertrouwen zag
Haha en ik ben helemaal niet zo van mezelf. Dat maakte het ook echt extra ongemakkelijk daarna
Haha ik moest hardop lachen. Wel good for you dat zelfvertrouwen dat je eerder had, hopelijk heb je dat nu weer of komt het snel weer terug
Ik ben echt een vreemde vogel soms en dan cringe ik zo hard om mezelf
Had fysiek ingrijpen training en eén van de eerste oefeningen was in 2 rijen tegenover elkaar staan en dat de 1 dan langzaam op je afliep waardoor je neus aan neus stond voor ~5 seconden, om te kijken wat dat bij je opriep. Toen wonnen mijn intrusieve gedachtes van me en tuitte ik mijn lippen en maakte een kusgeluidje waarom weet ik niet.
Ik moet echt beter lezen, ik dacht dat dit een soort teambuildingsactiviteit was en het leek me al een regelrechte nachtmerrie (oké de uiteindelijke situatie ook haha)
Hahahaha wat chill maar wat deed de andere persoon tegenover je???
Ongemakkelijk lachen
Ik neem altijd de rattentaxi, ik zeg doei tegen de gastvrouw/heer en loop gewoon de deur uit. Aan te raden!
Dit en Irish exits ftw. Geen ongemakkelijkheden zoals hierboven en je hoeft ook niet uit beleefdheid iedereen af terwijl je liever gewoon weg wil
De Houdini, gewoon weg sneaken zonder dat iemand het doorgeeft.
Ja dat is allemaal hetzelfde. In heel veel talen noemen ze het op zijn Engels vertrekken.
Troost je, die missen je dan ook niet hoor
Irish goodbye!
Haha grappig ken ik niet! Een (portugese) collega noemde het de french exit.
Love rattentaxi, die houd ik erinđ