Ongemakkelijke momenten #2

Haha en ik ben helemaal niet zo van mezelf. Dat maakte het ook echt extra ongemakkelijk daarna :sweat_smile:

4 likes

Haha ik moest hardop lachen. Wel good for you dat zelfvertrouwen dat je eerder had, hopelijk heb je dat nu weer of komt het snel weer terug :smile:

3 likes

Ik ben echt een vreemde vogel soms en dan cringe ik zo hard om mezelf :sob:
Had fysiek ingrijpen training en eén van de eerste oefeningen was in 2 rijen tegenover elkaar staan en dat de 1 dan langzaam op je afliep waardoor je neus aan neus stond voor ~5 seconden, om te kijken wat dat bij je opriep. Toen wonnen mijn intrusieve gedachtes van me en tuitte ik mijn lippen en maakte een kusgeluidje :sob::sob::sob: waarom weet ik niet.

116 likes

Ik moet echt beter lezen, ik dacht dat dit een soort teambuildingsactiviteit was en het leek me al een regelrechte nachtmerrie (oké de uiteindelijke situatie ook haha)

12 likes

Hahahaha wat chill maar wat deed de andere persoon tegenover je???

4 likes

Ongemakkelijk lachen

6 likes

Ik neem altijd de rattentaxi, ik zeg doei tegen de gastvrouw/heer en loop gewoon de deur uit. Aan te raden!

49 likes

Dit en Irish exits ftw. Geen ongemakkelijkheden zoals hierboven en je hoeft ook niet uit beleefdheid iedereen af terwijl je liever gewoon weg wil

8 likes

De Houdini, gewoon weg sneaken zonder dat iemand het doorgeeft.

14 likes

Ja dat is allemaal hetzelfde. In heel veel talen noemen ze het op zijn Engels vertrekken.

5 likes

Troost je, die missen je dan ook niet hoor :stuck_out_tongue:

4 likes

Irish goodbye!

3 likes

Haha grappig ken ik niet! Een (portugese) collega noemde het de french exit.

Love rattentaxi, die houd ik erin😂

1 like

@Krabsalade was jij dat die zon exit naar een vriend had vernoemt die altijd weg sneakte.

3 likes

Ja in Portugal en Spanje noemen ze het French, in heel veel andere landen Engels, ik noem het rat

2 likes

heb je rattentaxi zelf verzonnen? haha love it

5 likes

Nee geen idee ooit ergens overgenomen en het heeft zelfs wikipedia!

11 likes

Haha ja maar die ga ik hier niet noemen.

2 likes

Herkenbaar. Ook weleens meegemaakt. Maar dan kun je beter maar gewoon gaan en denken: ajuu! Dan als gekke Henkie blijven staan en blijven doei zeggen terwijl iedereen druk met elkaar is denk ik dan.

6 likes

Net op de trein gestapt in een klein plaatsje. Was in gedachten verzonken en liep van de parkeerplaats naar het perron en er ontsnapte ineens een knetterharde boer uit mijn mond. Een niet te negeren resonerende oerknal. Staat er een lijnbus te halteren en stapt er net een buschauffeur uit om te gaan roken. Die man keek echt heel erg verbaasd. Voor de beeldvorming hielp het wellicht ook niet dat ik in werktenue op weg ben naar een seminar en voorbij kwam op hakken, met gefohnd haar en een nette tas en schoenen.

Gelukkig zie ik die man nooit meer.

Boeren laten is sowieso wel een thema in mijn leven.

71 likes