Ja in Portugal en Spanje noemen ze het French, in heel veel andere landen Engels, ik noem het rat
heb je rattentaxi zelf verzonnen? haha love it
Nee geen idee ooit ergens overgenomen en het heeft zelfs wikipedia!
Haha ja maar die ga ik hier niet noemen.
Herkenbaar. Ook weleens meegemaakt. Maar dan kun je beter maar gewoon gaan en denken: ajuu! Dan als gekke Henkie blijven staan en blijven doei zeggen terwijl iedereen druk met elkaar is denk ik dan.
Net op de trein gestapt in een klein plaatsje. Was in gedachten verzonken en liep van de parkeerplaats naar het perron en er ontsnapte ineens een knetterharde boer uit mijn mond. Een niet te negeren resonerende oerknal. Staat er een lijnbus te halteren en stapt er net een buschauffeur uit om te gaan roken. Die man keek echt heel erg verbaasd. Voor de beeldvorming hielp het wellicht ook niet dat ik in werktenue op weg ben naar een seminar en voorbij kwam op hakken, met gefohnd haar en een nette tas en schoenen.
Gelukkig zie ik die man nooit meer.
Boeren laten is sowieso wel een thema in mijn leven.
Free the female burp!
Laten we de Boeren Burger Beweging oprichten! Oh wacht⊠Die naam is al bezet door de agrariërs.
Oh my, ik had gisteravond een tweede date. Hij ging voor me koken bij hem thuis, superleuk. We hadden de eerste date al een beetje gezoend dus ik zat in the good old split van ja, ga ik blijven slapen? Op aanraden van vriendinnen toch maar pil, schone sokken en ondergoed in mân tas gegooid. Gewoon voor de zekerheid, geen intenties, we hadden ât er ook totaal niet over gehad verder.
Afijn, ik kom daar aan en had aangeboden de wijn voor bij het eten mee te nemen. Dus we staan in zijn keuken, ik tover die fles uit mân tas en terwijl ik deze triomfantelijk omhoog zwaai, zie ik dat er iets aan vast blijft hangen. Inderdaad mân schone ondergoed, dat ik STIEKEM EN VOOR DE ZEKERHEID had meegenomen, vloog terwijl ik nog geen kwartier koud binnen was DOOR zijn keuken. Ook echt zo in slowmotion vloog het voorbij en landde het superdramatisch op de vloer terwijl wij er zo samen naar keken.
(Hij moest gelukkig keihard lachen toen hij door had wat het was. En het brak ook een beetje het ijs dus: zeker blijven slapen uiteindelijk )
Er kwam net een man iets ophalen, maar ik wist even niet hoeveel het ging kosten. Die man was een beetje kort en ook niet echt groot van postuur. Dus ik roep zonder na te denken naar mijn collega:â wat ging het nou kosten voor dat mannetje?â. Dus mijn collega zegt:â Heh mannetje? Welk mannetje?â. En ik moest ineens lachen erom. Ik hield het goed onder controle, maar blijft een beetje stom dat ik die volwassen man omschreef als mannetje hahahaa en gelukkig was deze man ook wel heel erg irritant om het te compenseren maar toch
Hahahaha ik ga stuk âsuper dramatisch op de vloerâ
Mijn vriend heeft op zijn telefoon ingesteld dat er als wekker elke dag een ander random nummer uit zijn Spotify bibliotheek wordt afgespeeld. We waren vanmorgen al even voor de wekker wakker en op het precieze moment dat ik seks probeerde te initiĂ«ren⊠Ging die wekker en begon keihard âCareless Whisperâ af te spelen De mood was gelijk weg maar we hebben wel keihard gelachen. Nu ik dit zo typ vind ik het trouwens ook een heel @Otzi -achtige ervaring, op een of andere manier.
Hahaha @NoyraSoturi omg erg herkenbaar dit idd. Ik heb helaas ook geen goede ervaringen met muziek tijdens de seks
Ik heb nu al twee awkward momenten vandaag.
Ben er als eerst achtergekomen dat niemand op mijn werk Tom green kent. Ik was aan het praten over L.O.L Canada en had het daardoor over hem eerst tegen 1 collega. Toen hij zei dat ie hen niet kende vond ik dat oprecht heel vreemd. Dus ik dacht bij mezelf kom op iemand moet hem toch kennen? Dus ik liep naar de rest en sprak de totale groep van 5 man aan of ze Tom green kenden. Nadat ik verwarde blikken kreeg met een unaniem:â neeâ, besloot ik het duidelijker voor ze te maken door te zeggen:â Nee, echt niet? Hij was super bekend in 2001â. Weer verwarde gezichten, en dus dacht ik het ze weer te laten herinneren door hem na te doen. Dus ik begon maar :â my bum is on the rail, my bum is on the railâ te zingen en uit te beelden terwijl mensen naar me keken met gigantische vraagtekens in hun ogen
Terwijl ik dan maar bleef zeggen:â echt niet joh?â. Omg ik druipte zo hard af en dacht bij mezelfâŠwat een ongemakkelijke shit was dit hahahaha.
Verder wou ik een klant vragen of ie de volgende keer zijn boekje mee kon nemen maar zei ik broekje âKan je de volgende keer je broekje meenemen meneerâ, echt wtf alsof het een kind op de zwemles is
Goed dit was mijn dag tot zover hahaha.
Tom Green
Hahaha ja is toch vreemd dat niemand hem kent? Hij was echt mijn held toen ik 11 was
Ik ken hem alleen omdat hij 3 maanden met Drew Barrymore getrouwd was en omdat Eminem in een van zijn nummers vertelt dat hij een dode eland humpte
Hahaha ja nu ik ook de resultaten van de poll op het forum zie ben ik denk ik juist de weirdo
Bij Tom Green denk ik standaard aan de film Road Trip
Iets langer dan een maand geleden ging ik uit met een van mijn beste vriendinnen. We waren op een soort event wat om 23u sloot, maar de sfeer zat er goed in, we hadden net een groepje random mensen leren kennen (die elkaar ook niet kenden) en besloten om samen naar een bar in de buurt te wandelen en daar het feest verder te zetten. Mijn vriendin kende een vrouw uit dat groepje vaag van vroeger. Ik was eerst met die vrouw aan de praat geraakt en ze leek me wel leuk. Daarna ben ik aan de praat geraakt met een van die mannen, de beste vriend van die vrouw, ze waren samen naar dat event gekomen. Hij was totaal mijn type niet, maar hij had duidelijk interesse in mij) en lang verhaal kort: ik ben net verhuisd en ik kwam er achter dat het een van mijn buren is (ik woon op een klein pleintje, hij woont 3 huizen naast me).
Anyway, in mijn aangeschoten bui vertel ik aan die man dat ik nog een elektricien nodig heb om iets te fixen in mijn slaapkamer, maar dat het moeilijk is om een vakman te vinden die tijd wil vrijmaken voor zoân klein klusje. Hij vertelt dat hij in bijberoep elektricien is en dit gerust wil doen en we wisselen nummers uit.
Een klein beetje later begint die vrouw, uit het niets, mijn vriendin uit te schelden met een scheldwoord dat in ons dialect âlesbienneâ betekent. Mijn vriendin heeft lang geworsteld met haar seksualiteit en voor haar ligt dit heel gevoelig, die vrouw wist dat nog van vroeger. Mijn vriendin vraagt kalm om ermee te stoppen, maar die vrouw doet maar door. We staan allemaal verbaasd te kijken en mijn vriendin wordt heel boos, roept dat ze moet stoppen, en die vrouw gaat maar door echt zo op een treiterige toon. Ik heb uiteindelijk mijn vriendin mee naar buiten genomen en we hebben de avond afgesloten in een andere bar, ze was helemaal overstuur.
Ik heb uiteraard die man nooit meer gestuurd i.v.m. de elektriciteit in mijn slaapkamer, want 1) ook al is het niet hij maar zijn beste vriendin die zo heeft staan schelden, hij heeft niet ingegrepen en met dergelijke mensen wil ik niet omgaan en 2) hij had duidelijk andere bedoelingen en ik zou me heel oncomfortabel voelen met hem alleen in mijn slaapkamer.
Vorige week heeft hij ge-smsât dat hij het uit het oog verloren was maar gerust nog mijn elektriciteit wou komen doen. Ik ben een hele slechte smsâer, en ben helemaal vergeten te antwoorden op dat berichtje. Nu kwam ik daarnet buiten de deur en hij stond een sigaret te roken op het pleintje, het was heeeel ongemakkelijk. Ik heb gewoon âhallo, alles goed?â geroepen en ben doorgelopen, maar de awkwardness was real.
Ik dacht dus dat ik alleen op de bus zat te wachten. Bus kwam er aan en ik zat half Open Your Eyes te âzingenâ van Guano Apes. Je raad het al. Ik was natuurlijk niet alleen en een vrouw stond super verdekt opgesteld achter een paal buiten het bushokje