Was het een rustige meezing versie of echt all the way?
Wel lekker nummer trouwens! Guano Apes was m’n eerste live concert in 2001!
Was het een rustige meezing versie of echt all the way?
Wel lekker nummer trouwens! Guano Apes was m’n eerste live concert in 2001!
Ik had noise cancelling oortjes in dus hoorde mezelf niet, maar ik (die dacht dat ze alleen was) greep wel ff haar kans en ging ff los . Maar alleen qua geluid, want de bus kwam eraan dus ik probeer mijn lichaam zo kalm mogelijk te houden.
Ja echt zo heerlijk nummer! En supertof dat Guano Apes gewoon je eerst concert was!
Hahaha heerlijk! Ik vind dat altijd vet leuk om te zien, dat mensen lekker meezingen of dansen!
Ik stond vandaag voor een stoplicht en een meid reed op een fiets met een noicecancelling koptelefoon, door rood, tegen het verkeerd in. Ik riep keihard: OOOOHHHHNEEE. Begon een man naast mij tegen me te praten, maar ik kon hem niet verstaan. Ik mijn oortjes uitdoen en echt zo van ‘huh, wat zeg je?’ En hij: ‘al die mensen met koptelefoons op ook’ en toen stond ik daar maar schaapachtig met mijn oortjes in mijn hand.
Ik zat op whatsapp en toen zag ik toevallig een goede vriendin al heel lang typen, terwijl ze normaal niet zulke lange appjes stuurt.
Dus ik zo typen “heeeey wat ben je lang aan het typen ben heel benieuwd hahaha ”
Was het dus een bericht over dat het slecht ging met haar opa en dat ze afscheid van hem had genomen en ze wilde mij even updaten daarvan
Gelukkig een goede vriendin en die weet ook wel dat ik dit niet had kunnen weten, dus echt ongemakkelijk was het niet. Maar het stond wel dom hahaha
Dit is oa de reden dat ik lange appjes eerst in notities type
Ik heb gister op drie plekken de stad gekotst. Ik had helemaal niks gedronken maar mn eten was niet goed gevallen denk ik. Ik loop nu de exact dezelfde route als gister en zie het op twee plekken nog liggen
Ik heb dit laatst mijn vriend aangedaan haha. We gingen hardlopen, maar het regende. Wij nog even in de auto gezeten, kwam een liedje van André Hazes voorbij: Ik leef mn eigen leven. Wij uiteindelijk uitgestapt en staan op de parkeerplaats. Gaat mijn vriend echt super dramatisch, inclusief overdreven Amsterdams accent en uithalen (uiteraard SUPER vals) zijn eigen versie zingen.
Ik leef mn leven, maar het regent weer
Het daalt allemaal op deze fucker neer
Ik leef mn leven, maar wat is dit vriend?
Waar heb ik dit allemaaaaaal aan verdiend??
En ik had al heel lang gezien dat er een vrouw achter een autodeur bij de auto naast ons stond. Maar hij niet. Heb hem lekker laten zingen en me kapot gelachen, die vrouw keek echt van: Wat is dit en wat is het probleem van deze vent? Echt fantastisch ook toen we er langs liepen en mijn vriend doorkreeg dat zij daar de hele tijd al stond.
Mijn werkbegeleider zat laatst in de auto bij me. En ik zocht op Apple CarPlay naar wat muziek voor ons allebei, ik had alleen ook sex playlisten opgezocht.
Ik hoop dat hij niet meekeek
Niet per se ongemakkelijk maar wel beetje beschamend… 1x per jaar komt IT op mijn werk om dingen te fixen en precies die dag had ik een issue met mijn werktelefoon. Super handig dus want die man van IT kon er gelijk naar kijken. Alleen mijn telefoon vergrendelde steeds dus dan vroeg hij elke keer of ik mijn code kon invoeren. Tot hij zei “kan je anders even je code zeggen dan hoef ik het niet steeds te vragen”.
Toen moest ik dus zeggen dat het 000000 was. Die man zat letterlijk zo:
Ik hoop ook dat je het zo terwijl hij het intypte heel rustig hebt opgenoemd van: 0… 0… 0… 00… 0.
Doet me denken aan dat ik een keer m’n wachtwoord door moest geven een IT medewerker. Daar schaamde ik me nogal voor. Dat ging ik heel langzaam spellen met nog wat eh’s erdoor, zodat hij er misschien geen woord van kon maken. Waarna hij zei: dus je wachtwoord is scheetje69?
Dit lijkt me oprecht het leukste aan ict’er zijn zo nog even lekker awkward benoemen
Hahahaha hier heb ik hardop om gelachen
Haha, ik had dit uit mijn geheugen verbannen. Het meest ongemakkelijke vond ik misschien nog wel dat ik hem later tegen kwam en me voorstelde, en hij nog PRECIES wist wie ik was
Hahahaha toen ik nog bij een internetprovider werkte heb ik zo veel gekke e-mailadressen gehoord, echt genieten. En dan idd ook mensen die het zo spellen in de hoop dat je er zelf geen woord van maakt, heb me echt kapot gelachen soms.
Hahaha ohneee. Nouja ik denk dat dit ook wel vaker voorkomt.
En dan heeft die beste man ook weer een leuk verhaal aan het avondeten, haha
Ik moest echt zo hard lachen hierom! M’n dochter vroeg zelfs wat er zo grappig was.
Laat het een goede les voor haar zijn
Ik ben op mijn werk een keer in een spam mail getrapt waardoor mijn hele adresboek spam uit mijn naam opgestuurd kreeg en ik daarna iedereen een excuus mail moest sturen en zeggen vooral niet op de link moest klikken…
Zooo gênant, die spam mails zijn namelijk zo doorzichtig altijd.