Hahahaha wat kut dat hij elke afspraak bij jou moet schijten
Misschien de volgende afspraak op een andere tijd inplannen?? Misschien zit je elke keer je afspraken in te plannen op de tijd dat hij moet poepen
Dus hij ging niet meer?
Mag hopen van wel en dat het dit x aan het plafond zat. Ben er een beetje klaar mee dat werklieden in en om het huis als tweederangsburgers worden behandeld.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben koningin smetvrees en zou ook niet heel blij zijn als iemand gaat poepen op mijn plee beneden. Maarja, als je moet dan moet je. Zou het ook erg vinden als ik nodig zou moeten en iemand weigert mij of laat me er slecht over voelen.
3 straten verderop⦠je kan makkelijk even naar je eigen huis om te poepen dan toch?
Edit; te snel gereageerd, ik zat fout.
Nou misschien niet? Weet jij veel. Ik heb ook echt wel momenten in mijn leven gaat dat het echt even niet anders kon. Of misschien had hij zo een drukke route dat telkens naar huis rennen teveel tijd kost.
Wat een bullshit zeg (no pun intended) is toch gewoon een levensbehoefte, je gaat toch ook niet vragen of iemand even drie straten naar huis loopt voor een glaasje water
Sorry maar dit ga je toch niet serieus vragen? āMoet je poepen of plassen? Want kakken doe je maar thuis.ā Als mijn werk- of opdrachtgever dit zijn of haar strot uit zou krijgen zou ik weglopen en nooit meer terugkomen. Om je dood te schamen.
Laat jij je vrienden ook naar hun eigen huis gaan als ze naar jouw toilet moeten? Of geldt het alleen voor monteurs en andere werkmensen?
Nee jullie hebben gelijk. Je kan het inderdaad niet altijd ophouden, en je kunt dat iemand ook niet ontzeggen en dat is wel onmenselijk. Beetje te snel gereageerd omdat ik het van @Steady ook wel snap dat het echt niet fijn is als je hele toilet stinkt. Maar dat is waarschijnlijk voor die man zelf ook helemaal niet prettig.
Maar wel fijn dat jullie sowieso geen kennis hebben van eventuele darmproblemen
Ahh ja die man zal volgende keer wel drie keer nadenken of ie zal vragen of hij naar de wc mag als hij moet poepen als hij het echt door had.
Ieh stankā¦
Op een⦠wc
Onacceptabel inderdaad, daar is een wc niet voor bedoeld!!1!
Bij mijn vorige werk waren we maar met in totaal 4 medewerkers en 1 wc. Als iemand moest poepen vroeg diegene altijd netjes of iemand anders nog wilde omdat diegene hem langer nodig had. Er werd echt 0 gek of raar gekeken en was super fijn dat het normaal was (want het is ook gewoon zo, je kunt het niet ophouden). Ik vond het alleen maar fijn als iemand het vroeg. Dan kon je kiezen stank of geen stank
Omg ik kan me echt niet voorstellen dat je dit benoemt naar collegaās toe. Als iemand wat langer op de wc zit heb je het toch wel door dat er gepoept wordt.
Dat is het punt toch niet, het gaat erom dat iemand die anders na jou in jouw stank zit voorgelaten wordt en snel even kan plassen voordat jij gaat poepen. Hoeft idd niet maar is bijzonder attent.
Waarom niet? Het is poepen en iedereen doet het? Snap die paniek over poepen nooit zo, is toch juist fijn als iemand aangeeft dat het zal gaan stinken en je dus daarvoor zelf nog even kan gaan plassen.
Ja daarom juist, iedereen doet het. Dus hoeft in mijn ogen niet zo kenbaar gemaakt te worden. Als ik een halve minuut in stank zit omdat ik moet plassen vind ik dat ook geen probleem.
Zo, wat een reactie. Maar inderdaad, als je moet, dan moet je. Maar je kan op zijn minst toch wel spuiten met spray, wat recht voor zn neus staat, en zn fokking remsporen weghalen? En dat ik dat dan tot 4 keer toe moet doen zonder er wat van te zeggen? Sorry hoor, maar dan heb ik inderdaad liever dat ie lekker thuis schijt en zn vrouw de boel maar schoon moet maken.
Remsporen weghalen vind ik daarentegen een heel ander verhaal, maar die context ontbrak toch volledig in je bericht hiervoor. Daar stond alleen āJa hij stonk en bah ga lekker 3 straten verderop kakken op je eigen wcā Dan snap ik @Bunnyslippers reactie dus wel volledig.
Je eerste post was niet āik vind het vervelend wanneer mensen een smerige kliederboel van mijn wc maken en de wcborstel niet gebruiken en niks schoonmaken voor ze dār weer vandaan komenā
Je post was āik wil niet dat de monteur op mijn wc poept want als hij dat doet stinkt mijn wcā
dus wat voor reacties had je dan verwacht