Herkenbaar! Dat je het niet verwerkt krijgt! Soms kijken ze me aan alsof ík gek ben! Dan denk ik hallo jij komt met een verhaal aan mijn deur waar ik totaal niet op voorbereid ben en verwacht dan dat ik zomaar die informatie kan verwerken… ze moeten wat rustiger zijn voor verkoop aan de deur.
Ik herinner me ineens dat een one night stand van vorig jaar afscheid nam met een high five, toen ik naar huis wilde gaan… Was al niet de meest geslaagde nacht, maar dit was wel heel erg.
Ik had vandaag een sollicitatiegesprek, vooraf had ik een glas met water gekregen. Terwijl we in gesprek waren nam ik een slok. Ik weet niet wat er gebeurde, maar mijn mond had even een error. Dus er spoot een mini straaltje met water uit mijn mond, maar het ging ook echt met een soort boogje waardoor het een soort fontein effect kreeg en op mijn broek belandde. De persoon waarmee ik het gesprek had keek me echt recht aan terwijl het gebeurde en praatte gewoon verder. Ik probeerde te doen alsof er niks was gebeurd maar het was toch suffig ofzo

Een model/acteur in omgeving A’dam toevallig? Want dan delen we een ons. Was dit ook alweer vergeten. Jezus wat slecht haha (zowel de nacht als die high five)
Hahah nope, dit was iemand anders! (was het maar een model…) Ha wat slecht dat dit vaker gebeurt !
Had je ook niks aan gehad hoor. Kan die nacht niet positiever omschrijven dan ‘bagger’
Net als zijn persoonlijkheid. Met z’n kut high five.
Echt idioot ook dat er kennelijk meer mannen zijn die dit een goed idee lijken te vinden 
Hahah ik heb ook een High Five ervaring! Was ook een hele vreemde nacht geweest en die High Five maakte het niet echt beter 
@Max @Merrow
Nee dat is ook wel weer zo, maar dan had ik tenminste nog wat leuks gehad om naar te kijken. Hoewel, als je er vervolgens niets aan hebt.
@ellegirltalk whoah nog een, wat slecht! Echt hoe moeilijk is het, knuffel en was gezellig, doei.
Kun je de foto niet anonimiseren?
Ja, dat klinkt wel logisch. In mijn hoofd heb ik er een levendig beeld bij😂
Hahahaha hardop gelachen
. Dat je eigenlijk wil uitleggen dat het sarcastisch was, maar je kent die hele man niet en wat zou hem het boeien, dus doe je het toch maar niet. Dit zou ook net iets voor mij zijn.
Ik zat laatst in de auto en er bleef de hele tijd een auto naast mij hangen op de linkerbaan met 2 gasten die zaten te zwaaien. Ik dacht dat het gewoon 2 mannen waren met aandachttekort, dus ik deed net of ik ze niet zag en ging expres de andere kant op kijken. Toen nam ik een afrit en zij ook, maar ik moest de linkerbaan hebben en zij de rechter… Toen ging die ene man helemaal uit het raam hangen om te zwaaien en ik bleef recht voor me uit kijken… Ergens voelde ik me wel gevleid, maar vond het ook heel overdreven om zo aan je aandacht te komen. Kom ik aan op m’n werk, zegt m’n collega: ‘‘M’n man (die ik dus ook ken) zegt dat je voortaan wel gewoon terug mag zwaaien als je naast hem rijdt hoor’’
Ik dus heel arrogant de andere kant op zitten kijken voor een bekende die gewoon graag naar me wilde zwaaien.
Ik had een gesprek met een psychiater voor een second opinion. Het gesprek was heel lang en vervelend en aan het eind vroeg hij mijn telefoonnummer en ik wist het niet meer?! Heb geen ander nummer gehad dan mijn huidige nummer en hij bleef mij vragend aankijken en ik hardop tegen mijzelf ‘ik weet het wel’ en ‘huh, ik heb spontaan dementie’ (echt niet grappig van mijzelf).
Nouja dat zul je dus voortaan doen, die toestemming had je nog ff nodig natuurlijk
Haha ik ben een keer (eventjes) mijn naam vergeten toen iemand dat vroeg. Ik had echt een brainfreeze en het duurde maar 15 seconden ofzo, maar dat is wel echt lang als je een beetje loopt te stamelen als iemand naar je naam vraagt. Ik geloof ook dat ik zo geschokt was van het feit dat m’n naam me even ontschoten was dat het nog langer duurde. Ik zei dus ook nog: o… dit klinkt super stom, maar ik ben m’n naam vergeten.
Haha bedankt voor dit verhaal, ook hardop gelachen!
Ik heb ook x gehad dat ik mijn nummer niet meer wist. Alleen dan bij een DHL punt. De man die daar de pakketjes aanneemt is zo ongemakkelijk en ik krijg echt de kriebels van hem. Maarja enige DHL punt in mijn omgeving. Dus toen ik x een pakket bracht vroeg hij mijn nummer. En ik was ff in shock, want nooit eerder gehad dat nummer werd gevraagd bij het afgeven van een pakketje. En dacht dat hij een grapje maakte dus ik dacht uhm nee… En een andere man die er bij was maakte ook nog een schuine opmerking. Ik gaf hem uiteindelijk een nummer, maar niet de mijne xD. Ik wilde zo snel mogelijk weg dus verzon wat nummers 
Ohh dat doet me denken aan een ongemakkelijk moment dat ik ooit had in een kroeg.
Iemand was erg opdringerig en wilde per se een nummer en ik ging random nummers opnoemen, maar had niet echt bijgehouden hoeveel.
Dus hij noemt het nummer terug op.
Ik: ja klopt helemaal
Hij: dat zijn 14 nummers
Ik: …
En toen heb ik me omgedraaid en ben ik maar weggelopen.
Omg dit doet me ergens aan denken.
Ik reed ‘s avonds laat naar huis, en bij het stoplicht naast me stond echt zo een pooier bak, met daarin 4 gasten. Ze probeerde continu mijn aandacht te trekken. Ik had daar echt geen zin in, dus bleef stoïcijns voor me uit staren. Toen het licht op groen ging veranderde ze van rijbaan, en gingen ze achter me rijden. Ik dacht echt: Laat me met rust! Toen bij het volgende stoplicht ging hij weer naast me staan, en weer seinen etc. Echt rot gewoon op. Maar toen deed hij z’n raampje naar beneden en schreeuwde naar me: je lichten staan niet aan!! Daar zat ik dan met mn arrogante houding, terwijl ze me alleen maar probeerde te helpen.